0/4 FG, hoe krijgt die jongen zo weinig ballen.. dat is dus al in 3e kwart.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
De zogenaamde ROTY staat weer 30 punten achter en heeft er zelf 0 gescoord na 2 minuten in het 3de kwart, tegen de Hawks
Lijken allemaal weinig te spelen bij de Spurs vandaag. Lekker tanken, is wel nodig nu iets van 5 of 6 teams geen flikker om dit seizoen lijken te geven. Geen idee waarom overigens, draftclass schijnt dit jaar vrij slecht te zijn.quote:
Zijn vrijwel allemaal een puinhoop van binnen , ja ook de geroemde Spurs .quote:Op maandag 15 januari 2024 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijken allemaal weinig te spelen bij de Spurs vandaag. Lekker tanken, is wel nodig nu iets van 5 of 6 teams geen flikker om dit seizoen lijken te geven. Geen idee waarom overigens, draftclass schijnt dit jaar vrij slecht te zijn.
Dat klopt wel, maar ik laatst iets dat de Spurs, Wizards, Pistons, Hornets en Blazers afstevenen op top 10 slechtste net rating allertijden oid. Er zijn over de jaren genoeg andere slechte en slecht gemanagede teams geweest, maar dit seizoen slaat wel allesquote:Op maandag 15 januari 2024 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn vrijwel allemaal een puinhoop van binnen , ja ook de geroemde Spurs .
Aardige tweede helft (of ja, 12 minuten vanwege minute restriction) wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
0/4 FG, hoe krijgt die jongen zo weinig ballen.. dat is dus al in 3e kwart.
Ref Curry.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)omplains_to_the_ref/
Curry die even beslist of iets wel of niet een fout was. Scheidsrechters zijn echt debiel dit jaar.
Ten eerste mist ze eens pootje haken op Curry, en ten tweede laat ze zich beinvloeden door Curry's reactie. Foto van haar staat onder 'Incompetent' in het woordenboek denk ik.
46 jaarquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet goed. Gisteren in elkaar gezakt met een hartaanval bij een etentje met het team.
Edit : Rip
Wat ik ervan begrepen heb is dat Lebron minimaal een jaar met zijn zoon wil spelen. Dus het team dat Bronnie draft krijgt Lebron er gratis bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef Zwansen het volgende:
Kunnen we verwachten dat Lebron volgend jaar met z’n zoon gaat spelen? Er zijn meerdere clubs geïnteresseerd begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |