Daarna zal men "toegang tot ECHTE advertenties" verkopen als nieuwe functionaliteit binnen X premium.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Met door AI gegenereerde merken die niet bestaan en waar je niets mee kunt.
De ironie is wel heel grappig. De grootste veroorzakers van dit soort polarisatie zeggen altijd dit soort dingenquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Gast, hoeveel procent van je posts zijn links-rechts posts, of zwart-wit rants over hoe kut links is.
Net alsof er niet van allerlei verschillende politieke voorkeuren de grootste debiele kuttweets worden geplaatst op twitter. Domme en beledigende tweets komen van alle kanten.
Ik zag net dat het er de normaalste zaak van de wereld is om Ernst Kuipers te vergelijken met Joseph Mengele. Wat een mediumquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef Peligrosso het volgende:
Nadat ik voor de derde keer letterlijk bijna misselijk werd van posts en comments op X, heb ik mijn account gedelete. Dat platform is niks meer voor mij, alleen maar drek over elkaar uitstorten en discussie is er niet meer. Mensen worden helemaal gek gemaakt daar.
Ik houd me maar weer gewoon als vanouds bij mijn geliefde Fok!, waar discussie (met veruit de meeste users) gewoon nog mogelijk is.
Love you all mijn Fokkerts, ongeacht jullie mening
Hahaha echt, zulke dingen jaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag net dat het er de normaalste zaak van de wereld is om Ernst Kuipers te vergelijken met Joseph Mengele. Wat een medium
Ja, dat zijn echt de grootste veroorzakers van polarisatie, mensen die zeggen dat beide links en rechts giftige tweets plaatsen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De ironie is wel heel grappig. De grootste veroorzakers van dit soort polarisatie zeggen altijd dit soort dingen
Dat zijn al die PVV fractieleden die geen kloten te doen hebben in die zetelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag net dat het er de normaalste zaak van de wereld is om Ernst Kuipers te vergelijken met Joseph Mengele. Wat een medium
Op Threads is het wel een veel betere sfeer moet ik zeggen. Minder wappies, minder haat, geen gruwelfilmpjes die opeens op je scherm opduiken. Het is daardoor ook wel wat gezapiger, maar wel een veel betere ervaring dan X.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef Peligrosso het volgende:
Nadat ik voor de derde keer letterlijk bijna misselijk werd van posts en comments op X, heb ik mijn account gedelete. Dat platform is niks meer voor mij, alleen maar drek over elkaar uitstorten en discussie is er niet meer. Mensen worden helemaal gek gemaakt daar.
Ik houd me maar weer gewoon als vanouds bij mijn geliefde Fok!, waar discussie (met veruit de meeste users) gewoon nog mogelijk is.
Love you all mijn Fokkerts, ongeacht jullie mening
Moet gewoon kunnen. Daarbij als je dat soort waarheden onderdrukt gaan alleen maar meer mensen erin geloven. Als je niet om vergelijkingen tussen Kuipers en Mengele heen kan, dan gelooft niemand er meer in aldus de extreem-rechtse experts hier.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, leuk wat je er allemaal bij fantaseert.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
Maar als jullie allemaal van X af gaan, blijven jullie hier nog wel haten op X? hoe kom je er straks namelijk nog achter wat voor mean comments er op X worden gemaakt? Jullie hele leven bestaat toch uit iets moeten haten?
X of FOK forum is trouwens geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.
Ik zie linkse mensen haten op Elon Musk, hij moet dan wat goeds doen. ElonGod.
Discord en Mastodon natuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
hoe kom je er straks namelijk nog achter wat voor mean comments er op X worden gemaakt?
Tja, uitermate treurig, zulke vergelijkingen. Daarentegen: de Hitler-, Goebbels-, Eichmann-, Gring- enz. enz. vergelijkingen vliegen je toch al jaren om de oren op Twitter, al ver voordat Musk het heeft overgenomen? Dat bleef toen ook allemaal gewoon online staan en dat staat het nog steeds. In dat opzicht is het nu toch niet veel anders?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sterke post hier met voorbeelden en context.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, uitermate treurig, zulke vergelijkingen. Daarentegen: de Hitler-, Goebbels-, Eichmann-, Gring- enz. enz. vergelijkingen vliegen je toch al jaren om de oren op Twitter, al ver voordat Musk het heeft overgenomen? Dat bleef toen ook allemaal gewoon online staan en dat staat het nog steeds. In dat opzicht is het nu toch niet veel anders?
Hoe kom je erbij dat X leegloopt?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:18 schreef Beathoven het volgende:
Nu we toch bezig zijn met een rondje 'what about..'. Ik ga er ook eens even eentje proberen.
We hebben het wel steeds over X en dat er leegloop is. Maar Twitter zal in zijn hoogtijdagen toch ook weleens een slechte dag hebben gehad?
https://www.threads.net/@romanysoup/post/C14tKiJOYJ8/quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat X leegloopt?Als we de cijfers mogen geloven, dan loopt X niet leeg. Ben benieuwd naar je bron.
[ twitter ]
Ik snap het niet, kan je dit misschien uitleggen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
https://www.threads.net/@:romanysoup/post/C14tKiJOYJ8/
Wat vervelend dat je het niet snapt. Ik kan je er wel stap voor stap doorheen helpen hoor. Samen komen we er!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, kan je dit misschien uitleggen?
Jawel, want ze kopen nu allemaal een blauw vinkje om luider en luider te kunnen schreeuwen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:55 schreef Repentless het volgende:
In dat opzicht is het nu toch niet veel anders?
Bots, bots, bots.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:06 schreef Rnie het volgende:
Ik snap het niet, kan je dit misschien uitleggen?
De meme "I'm sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI use policy", die gister op X verscheen aan de hand van het artikeltje omtrent Amazon.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:27 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je het niet snapt. Ik kan je er wel stap voor stap doorheen helpen hoor. Samen komen we er!
Stap 1: welke zinsnede zie je in het filmpje iedere keer terugkeren?
Hoe verhoudt dit zich tot vorig jaar? Ik kan me ook voorstellen dat december, met de kerstvakantie, altijd een relatief goede maand is voor Twitter, dus dat je altijd een stijging verwacht.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:32 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
X/tWiTteR iS DoOD! Papegaaien ze massaal weer in koor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |