Jaaaquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:44 schreef S_E het volgende:
Heb nog nooit B&B vol liefde gezien, maar ik ga wat terugkijken op Videoland. Komt er deze zomer weer een editie?
Ik ben benieuwd wat je van de zomerversie vindt.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:44 schreef S_E het volgende:
Heb nog nooit B&B vol liefde gezien, maar ik ga wat terugkijken op Videoland. Komt er deze zomer weer een editie?
Lekker naar het bloemeneiland met ShowTEDquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van de zomerversie vindt.
Niet beginnen bij afgelopen jaar?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker naar het bloemeneiland met ShowTED
Of seizoen 1: Casa Santángeloquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker naar het bloemeneiland met ShowTED
Die uitspraak vergeet je nooit meer, hč?quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Omgggggg hahaha ik cringde serieus weer
Ja en af en toe moet ik ook nog denken aan dat citroen met schil opeten en dat ze dat uitkotste. Vet vage spoiler dit trouwens lolquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die uitspraak vergeet je nooit meer, hč?
Ik zie in Guido en Esmeralda nog wel een mogelijke (goeie) match.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou mij niet verbazen als uiteindelijk alleen Saul en Amy nog samen zijn. Tamelijk hopeloos allemaal. En ik kan dat “ik ben een gevoelsmens” niet meer horen.
Of mensenmens, nog erger.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou mij niet verbazen als uiteindelijk alleen Saul en Amy nog samen zijn. Tamelijk hopeloos allemaal. En ik kan dat “ik ben een gevoelsmens” niet meer horen.
Marco en Joyce worden ongetwijfeld goede vrienden. Boring.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie in Guido en Esmeralda nog wel een mogelijke (goeie) match.Ben benieuwd wie hij kiest. Zijn vlinders willen Marja, maar hij vindt haar vast te serieus.
En heel even leek Marco het leuk te hebben, tot het voorstuk van morgen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2024 00:28 schreef golfer het volgende:
Slaapverwekkend persoon die Saul.
Maar geen intimiteit voor hem toch voordat hij haar ouders heeft ontmoet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |