Oh 9 renners is prima!quote:Op maandag 8 januari 2024 21:12 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Je hebt 1 bod verloren en die was van 0,1
Reken maar niet op iets?quote:
Heeft ie nu 0,1 voor 5 renners?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:12 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Je hebt 1 bod verloren en die was van 0,1
Dan hoop ik dat ie 99.6 heeft gezet en geen 100quote:
Dus toch weer een berg Fransen?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet toegeven dat mijn haastige en in paniek bij elkaar geraapte bieding niet heel inspiratievol is, je zou kunnen zeggen dat hij verdacht veel lijkt op die van vorig jaar.
Ik bied voor de zekerheid altijd 99 miljoen.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb eigenlijk elk jaar 'gewoon' 100 mil geboden.
Ik denk dat dat juist het punt is van knijnquote:Op maandag 8 januari 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie 99.6 heeft gezet en geen 100
Heb je ook iemand met knieproblemen?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet toegeven dat mijn haastige en in paniek bij elkaar geraapte bieding niet heel inspiratievol is, je zou kunnen zeggen dat hij verdacht veel lijkt op die van vorig jaar.
Dat zeg ik toch net joh.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie 99.6 heeft gezet en geen 100
Ik lees het ja.quote:
9 renners binnen hebben in ronde 1 zou dat best wel eens goed kunnen maken.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leuke challenge wel, met 10 renners het seizoen in gaan.
Zit je weer op the same page?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Aangezien ik mezelf er een beetje ingesjoemeld heb wil ik best wat renners aan je doneren als ik ze net aan heb afgepakt.quote:
Zijn niet de beste renners hoor maar ik ben niet ontevreden eigenlijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
9 renners binnen hebben in ronde 1 zou dat best wel eens goed kunnen maken.
Hoeveel scoren je slechtste 5 renners nou ieder jaar?
Sympathiekquote:Op maandag 8 januari 2024 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aangezien ik mezelf er een beetje ingesjoemeld heb wil ik best wat renners aan je doneren als ik ze net aan heb afgepakt.
Meende het ook serieus, 9 renners in ronde 1 is inderdaad dikke prima. Er van uitgaande dat het ook redelijke renners zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Volgend jaar doe ik een team vol Mongoliërs, kijken hoe ver dat me brengt.
Wie kan dat zijn?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook iemand met knieproblemen?
Ik suggereerde eerder in het topic al een Duits team.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Volgend jaar doe ik een team vol Mongoliërs, kijken hoe ver dat me brengt.
Ik heb best nuttige renners gehad in latere rondes. En soms ook, ja, niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen slecht plan.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik suggereerde eerder in het topic al een Duits team.
Stukje blitzkrieg
Bij mij zo te zien omgekeerdquote:Op maandag 8 januari 2024 21:18 schreef hhh38 het volgende:
Mijn topaankoop niet binnen, maar 4 van de 5 daarachter wel zo te zien, dat is niet verkeerd.
Oh er zijn ook andere combinaties mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |