quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij gaat het lichtje sjam-uitquote:Op maandag 8 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Een sjamaan, vrouwelijk sjamanka, is een soort priester en ziener die in zijn of haar gemeenschap de communicatie met de geestenwereld verzekert en magie aanwendt om zieken te genezen, voorspellingen te doen en gebeurtenissen onder controle te brengen.
Enegetisch veld![]()
Kanaliseren![]()
Zij kan die kopkaas sjamanen…quote:Op maandag 8 januari 2024 19:42 schreef DKUp het volgende:
Dat vieze aaien
Dat hoedje
Die kleding
Die ketting uit zijn zak
Die oorbel
Die das
_!
Ja het is wel weer manic monday.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:42 schreef Hankster het volgende:
Verzameling weirdo’s. Niet te zuinig.
Ik ga steeds meer denken dat ze af en toe een blik acteurs opentrekken.
Vandaag is wel ergquote:Op maandag 8 januari 2024 19:42 schreef Hankster het volgende:
Verzameling weirdo’s. Niet te zuinig.
Ik ga steeds meer denken dat ze af en toe een blik acteurs opentrekken.
Wat ie liet zien was net alsof je een bezemsteel zag buikdansen. Geen poremquote:Op maandag 8 januari 2024 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is zo'n typische vrijgezelle man bij een dansschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |