quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij gaat het lichtje sjam-uitquote:Op maandag 8 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Een sjamaan, vrouwelijk sjamanka, is een soort priester en ziener die in zijn of haar gemeenschap de communicatie met de geestenwereld verzekert en magie aanwendt om zieken te genezen, voorspellingen te doen en gebeurtenissen onder controle te brengen.
Enegetisch veld![]()
Kanaliseren![]()
Zij kan die kopkaas sjamanen…quote:Op maandag 8 januari 2024 19:42 schreef DKUp het volgende:
Dat vieze aaien
Dat hoedje
Die kleding
Die ketting uit zijn zak
Die oorbel
Die das
_!
Ja het is wel weer manic monday.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:42 schreef Hankster het volgende:
Verzameling weirdo’s. Niet te zuinig.
Ik ga steeds meer denken dat ze af en toe een blik acteurs opentrekken.
Vandaag is wel ergquote:Op maandag 8 januari 2024 19:42 schreef Hankster het volgende:
Verzameling weirdo’s. Niet te zuinig.
Ik ga steeds meer denken dat ze af en toe een blik acteurs opentrekken.
Wat ie liet zien was net alsof je een bezemsteel zag buikdansen. Geen poremquote:Op maandag 8 januari 2024 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is zo'n typische vrijgezelle man bij een dansschool
Nee.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:45 schreef Hankster het volgende:
Hebben jullie kortgeleden nog iets beleefd?
De kans is aanwezig dat we hier afscheid van gaan nemenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
Kijkcijfers van First Dates zijn dramatisch trouwens laatste tijd. Benieuwd of we het nog gaan terugzien na de zomer als ze zo doorgaan.
@Pisces29 heeft blijkbaar al afscheid van ons topic genomenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat we hier afscheid van gaan nemen
Ze komt van zelf wel terug de prinsesquote:Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:pisces29 heeft blijkbaar al afscheid van ons topic genomen
Die gaat meestal op vakantie tegen deze tijdquote:Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:pisces29 heeft blijkbaar al afscheid van ons topic genomen
Het is wel dramatisch gesteldquote:Op maandag 8 januari 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
Kijkcijfers van First Dates zijn dramatisch trouwens laatste tijd. Benieuwd of we het nog gaan terugzien na de zomer als ze zo doorgaan.
Ze heeft er weinig moeite meequote:Op maandag 8 januari 2024 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Roosmarijn lijkt mij een type neukt alles.
ik wacht nog op haar waardeer momentjequote:Op maandag 8 januari 2024 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor een keertje zou ik er ook wel op kruipen. Effe mijn aura met haar delenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit soort vrouwen die zich creatief noemen zijn dodelijk saai en hebben een Pinterest accountquote:Op maandag 8 januari 2024 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zou spontaan weglopen als mijn date zichzelf en mij gaat filmen voor haar vlog
En een abo op de Libellebeurs en fan van Lindaquote:Op maandag 8 januari 2024 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen die zich creatief noemen zijn dodelijk saai en hebben een Pinterest account
Sow dan!quote:Op maandag 8 januari 2024 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hangtieten zijn straks gelijk aan NAP level
'Dat je er in past betekent nog niet dat het je maat is. 'quote:Op maandag 8 januari 2024 19:56 schreef NoCigar het volgende:
‘Ah, je doet die jurk en die laarzen aan?'
'Ik zie veel typisch Amsterdam-Centralen opstappen.'quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
'Mijn gevoel zegt dat deze bus naar Amsterdam Centraal gaat'
Is voor ons niet voor te stellen maar daar is het de normaalste zaak van de wereld. Althans in die tijd, Straatarm. Dat was letterlijk geen werk geen eten.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Ze ken nie lezuh nie schrijvuh
Niet naar school geweest. Leuke ouders
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Is er iemand het stemgeluid van die vrouw wel opgevallen?
Het was prima.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
Hij mag betalen
Zij wil verder kijken
Hij wil dan wel
Ongemakkelijk
Olijfgroen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Wat is dat voor kleur. Goudgeelgroenig?
Ziet eruit als een groene vuilniszak met een gele gloedquote:Op maandag 8 januari 2024 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Wat is dat voor kleur. Goudgeelgroenig?
Nou dat dus. Dat was ook cringequote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef NoCigar het volgende:
'Ik voelde geen romantische klik, wel voelde ik een iets te opdringerige hand'.
Zekers! Ik krijg er toch wel een goed gevoel van!quote:
Haha het kan altijd slechter heb ik geleerdquote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers! Ik krijg er toch wel een goed gevoel van!
Toch een mooie bevestiging dat ik zo erg nog niet ben
Haha ja, die is vroeger te verwend denk ik. Weinig actie van hem uit.quote:
Een chocomelletje met elkaar nemenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
potjes nutella van elkaars buikje likken
Het kan alleen maar beter worden!quote:
Hoop het wel !quote:Op maandag 8 januari 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het kan alleen maar beter worden!
Denk ik...
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Hoorde ik da nou goed, Jannie splitten heb geen geld bij mij?! wtaf
Wel makkelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Hoorde ik da nou goed, Jannie splitten heb geen geld bij mij?! wtaf
Daklozen zat in Damscoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:30 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker buiten slapen, misschien hebben ze een zwerver voor haar
850quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
Godvermis ik het weer, hoe veel zei die nou ?
Dat zullen die zalen lekker vinden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:32 schreef Haags het volgende:
hij is niet knap..
Nee jij trekt volle zalen.
Niks mis mee op het eerste oog/oorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
Ilse heeft teddyoogjes , zou wel mijn type kunnen zijn
Nekhaar heeft wellicht fans, maar ik hoor daar niet bij inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bah, hij mag zijn haren wel scheren
Borstharen zitten in zijn nekquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bah, hij mag zijn haren wel scheren
Hij gaat voor duurzaamheid, dus noemt het isolatiemateriaal.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Z'n halshaar/borsthaar raakt net niet z'n baard aan
We krijgen er denk ik nog eentjequote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom is er nu al de 4e date? Normaal gesproken was dat pas tegen 8en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |