Ik zou het erg onsportief vinden als Deschamps nu niet solidair is.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Mario Zagallo, de eerste ooit die wereldkampioen werd als speler én trainer, overleed op 5 januari. Nu Beckenbauer, de tweede die dat presteerde. Ineens is alleen Didier Deschamps nog over, in plaats van alledrie.
RIP aan zijn nabestaanden!
Zul je net zien word ie 78 jaar.quote:Beckenbauer retired from international football in 1977, at the age of 31, following his move to New York Cosmos.
Hij ging net achter het doel zitten.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat @:tong80 dit topic niet heeft geopend
Je mag gewoon Johan zeggen hoor.quote:
Ik allebei wel. Grootheden.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:11 schreef Nober het volgende:
Nooit zien voetballen net als die Braziliaan van vorige week.
Toeval bestaat niet...quote:Op maandag 8 januari 2024 17:53 schreef chufi het volgende:
Toevallig staat vanavond op de ARD de doku Beckenbauer al geprogrammeerd
Stond volgens mijn Oostenrijkse vriend, al 2 weken gepland in de gids , dus meer toevallig , maar mogelijk maken ze er wel een speciale uitzending vanquote:Op maandag 8 januari 2024 18:10 schreef Hyperdude het volgende:
Vanavond ARD 20.15-21.45 uur, speciale uitzending.
Vast dodelijk saai zoals alle Duitse TV.![]()
Daar zou je wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond volgens mijn Oostenrijkse vriend, al 2 weken gepland in de gids , dus meer toevallig , maar mogelijk maken ze er wel een speciale uitzending van
Heb de TV-gids app ook ff gecheckt en daar stond het ook gewoon...quote:Op maandag 8 januari 2024 18:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
Leek mij al een onverwacht snelle (re-)actie van de Duitse TV.
Nee, en Johan heette Cruijff.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |