Tink dat is er bij mij ook uit gekomen! Heb nu ook extreme extra hoeveelheden, een ampul per week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
WP was m.i. echt véél fijner dan Word.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:14 schreef Nijna het volgende:
Toen ik op het hbo zat, moesten we op school "word perfect" gebruiken, volgens mij begon word toen net op te komen. Maar ik had er nog wel een toets van, nadat ik die gehaald heb, heb ik volgens mij alleen nog maar word gebruikt
Dan moet je dat wel meekrijgen natuurlijk. Code geel betekent ook dat er veel meer aandacht aangegeven wordt door media. En het is ook maar geel he, geen oranje of rood.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:37 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch als er een gevoelstemperatuur is van -15?? Waarom een code geel daarvoor afgeven??
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik was laatst in de Hema en stopte het zojuist gekochte product in mijn rugzak van zeker 22 jaar oud.
Toen zei de caissière: “Goh, mijn vader heeft precies dezelfde rugzak maar hij is dan ook een fossiel”!
![]()
Stoelverwarming en voorruitverwarming. Geen stuurverwarming hierquote:Op maandag 8 januari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel meekrijgen natuurlijk. Code geel betekent ook dat er veel meer aandacht aangegeven wordt door media. En het is ook maar geel he, geen oranje of rood.
Vanmorgen hoefde ik nog niet te krabben, maar ik vrees voor morgenochtend. Ik ga in ieder geval wel handschoenen meenemen morgen, het stuur was wel ijskoud vanmorgen. Ik ben jaloers op de mensen met stuurverwarming (en stoelverwarming, al vrees ik dat ik dan al helemaal niet meer de auto uit wil.
quote:Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nierbekkenontstekingquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Voorruitverwarming en kontverwarming hier maar hoef nooit te krabben. Carport![]()
@:Troel hoe gaat het met je blaasontsteking, nog last ervan?
Mijlpaal ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:25 schreef Vicky het volgende:
Mijn grote puber pakt zo voor het eerst de auto naar school. Ik vind het wel spannend hoor.
Ze heeft d'r rijbewijs al een jaar maar ging steeds maar niet rijdenquote:
Komt vast goedquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft d'r rijbewijs al een jaar maar ging steeds maar niet rijden
Eerst op de kont zetten, even wachten en dan een kontje geven zodattie op z'n pootjes komt (klinkt makkelijk, maar tis super zwaar). Na een minuut of 10 zal die weer gaan grazen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:08 schreef amaranta het volgende:
Even iets anders. Ik zag gisteren een TikTok van een meneer die een schaap redde die op haar rug lag.
Vervolgens in de reactie allemaal mensen die reageren. Ja, heel aardig maar zo draai je een schaap niet om.
Ik zal wel weer het blauwste zijn van iedereen, maar ik wist niet dat er een bepaalde manier is waarop je een schaap om moet omdraaien.
“Wat weet u over het omdraaien van schapen?”
Iets net meerdere magen waardoor het in de verdrukking kan komenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:08 schreef amaranta het volgende:
Even iets anders. Ik zag gisteren een TikTok van een meneer die een schaap redde die op haar rug lag.
Vervolgens in de reactie allemaal mensen die reageren. Ja, heel aardig maar zo draai je een schaap niet om.
Ik zal wel weer het blauwste zijn van iedereen, maar ik wist niet dat er een bepaalde manier is waarop je een schaap om moet omdraaien.
De babbelbox!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:08 schreef amaranta het volgende:
Haha. Top dat je dit weet. Ik wist dit niet en mijn familie zijn notabene schapenherders (geweest)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Eerst op de kont zetten, even wachten en dan een kontje geven zodattie op z'n pootjes komt (klinkt makkelijk, maar tis super zwaar). Na een minuut of 10 zal die weer gaan grazen.
Als je 'm omrolt kan er een maagkanteling ontstaan en ligtie later weer op z'n rug, maar dan dood.
Ik kan je vertellen dat dat echt hemels is inderdaadquote:Op maandag 8 januari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel meekrijgen natuurlijk. Code geel betekent ook dat er veel meer aandacht aangegeven wordt door media. En het is ook maar geel he, geen oranje of rood.
Vanmorgen hoefde ik nog niet te krabben, maar ik vrees voor morgenochtend. Ik ga in ieder geval wel handschoenen meenemen morgen, het stuur was wel ijskoud vanmorgen. Ik ben jaloers op de mensen met stuurverwarming (en stoelverwarming, al vrees ik dat ik dan al helemaal niet meer de auto uit wil.
Jaar of 5 geleden had de plaatselijke politie er een video van gemaakt en op Facebook gezet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha. Top dat je dit weet. Ik wist dit niet en mijn familie zijn notabene schapenherders (geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |