abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211968224
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Lief dat je dat vraagt.

Tink dat is er bij mij ook uit gekomen! Heb nu ook extreme extra hoeveelheden, een ampul per week.
Goed dat je er voor gaat! Februari is bijna.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
  maandag 8 januari 2024 @ 23:38:32 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211968818
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:14 schreef Nijna het volgende:
Toen ik op het hbo zat, moesten we op school "word perfect" gebruiken, volgens mij begon word toen net op te komen. Maar ik had er nog wel een toets van, nadat ik die gehaald heb, heb ik volgens mij alleen nog maar word gebruikt _O-
WP was m.i. echt véél fijner dan Word.
WP O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211968865
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:37 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Maar dat weet je toch als er een gevoelstemperatuur is van -15?? Waarom een code geel daarvoor afgeven??
Dan moet je dat wel meekrijgen natuurlijk. Code geel betekent ook dat er veel meer aandacht aangegeven wordt door media. En het is ook maar geel he, geen oranje of rood.

Vanmorgen hoefde ik nog niet te krabben, maar ik vrees voor morgenochtend. Ik ga in ieder geval wel handschoenen meenemen morgen, het stuur was wel ijskoud vanmorgen. Ik ben jaloers op de mensen met stuurverwarming (en stoelverwarming, al vrees ik dat ik dan al helemaal niet meer de auto uit wil.
pi_211969337
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik was laatst in de Hema en stopte het zojuist gekochte product in mijn rugzak van zeker 22 jaar oud.
Toen zei de caissière: “Goh, mijn vader heeft precies dezelfde rugzak maar hij is dan ook een fossiel”!

}:| :'(
_O-

Mijn jongste gebruikt mijn oude gele Kipling-rugzak, die waar je zo'n sleutelhanger van een aapje bij kreeg. Hij is er reuze trots op, want hij heeft de grootste én oudste rugzak van de hele klas :D
pi_211969345
Oh en we zijn hier allemaal al sinds 4 uur wakker dus ik heb echt een tophumeur vandaag }:|
  dinsdag 9 januari 2024 @ 07:08:57 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_211969389
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dan moet je dat wel meekrijgen natuurlijk. Code geel betekent ook dat er veel meer aandacht aangegeven wordt door media. En het is ook maar geel he, geen oranje of rood.

Vanmorgen hoefde ik nog niet te krabben, maar ik vrees voor morgenochtend. Ik ga in ieder geval wel handschoenen meenemen morgen, het stuur was wel ijskoud vanmorgen. Ik ben jaloers op de mensen met stuurverwarming (en stoelverwarming, al vrees ik dat ik dan al helemaal niet meer de auto uit wil.
Stoelverwarming en voorruitverwarming. Geen stuurverwarming hier :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211969492
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Lief dat je dat vraagt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_211969500
Voorruitverwarming en kontverwarming hier maar hoef nooit te krabben. Carport :+

@Troel hoe gaat het met je blaasontsteking, nog last ervan?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211969584
Mijn vader had een bontje om zijn stuur zitten. :)

Ik hoef mijn fiets niet te krabben, maar ik ga me wel als een eskimo inpakken. Kantoordagje vandaag.
pi_211969600
Ik probeerde het gister maar had duidelijk toch nog niet genoeg aan. Na een half uur op de fiets heb ik het de hele dag niet meer warm gekregen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211969719
Mijn grote puber pakt zo voor het eerst de auto naar school. Ik vind het wel spannend hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 08:27:48 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_211969737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Voorruitverwarming en kontverwarming hier maar hoef nooit te krabben. Carport :+

@:Troel hoe gaat het met je blaasontsteking, nog last ervan?
nierbekkenontsteking ;) Maar ben 24e nog naar de spoedarts geweest omdat de antibiotica op was en ik mijn nier nog wel voelde. Die was er heilig van overtuigd dat het toch echt een niersteen moest zijn, ook al was die niet op de echo te zien, had ik er in september eentje gehad en had ik ook geen koliekpijn. Plasje getest en in ieder geval geen ontstekingswaarden meer. Ik heb mijn nier nog ongeveer tot oudejaarsdacht echt gevoelt, sinds januari de rugpijn niet meer. Van het weekend dacht ik even 'hmm, is dat mijn nier?'. Het begint bij mij dus telkens met pijn in mijn lage onderrug, dan mijn linkernier en dan is er blijkbaar weer een ontsteking o.i.d. en de terugweg is precies andersom. Ik vind het dus best angstig dat ik nu dus wel weer pijn in mijn onderrug heb ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 januari 2024 @ 08:42:49 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211969813
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:25 schreef Vicky het volgende:
Mijn grote puber pakt zo voor het eerst de auto naar school. Ik vind het wel spannend hoor.
Mijlpaal ook!
pi_211969846
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijlpaal ook!
Ze heeft d'r rijbewijs al een jaar maar ging steeds maar niet rijden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211969928
Auto van mijn vriend heeft stuurverwarming maar ik vind er helemaal niks aan. Handpalm gaat dan zweten en de rest blijft koud. Handschoenen zijn veel fijner. Het enige snufje dat ik wel eens opzet is de stoelverkoeling in de zomer, zo fijn om geen zweetrug meer te hebben.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 08:57:33 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211969932
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:49 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ze heeft d'r rijbewijs al een jaar maar ging steeds maar niet rijden
Komt vast goed
  dinsdag 9 januari 2024 @ 09:08:33 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211970002
Even iets anders. Ik zag gisteren een TikTok van een meneer die een schaap redde die op haar rug lag.
Vervolgens in de reactie allemaal mensen die reageren. Ja, heel aardig maar zo draai je een schaap niet om.
Ik zal wel weer het blauwste zijn van iedereen, maar ik wist niet dat er een bepaalde manier is waarop je een schaap om moet omdraaien.

“Wat weet u over het omdraaien van schapen?”
  Moderator / Colorchick dinsdag 9 januari 2024 @ 09:11:41 #118
382129 crew  Donna
pi_211970024
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:08 schreef amaranta het volgende:
Even iets anders. Ik zag gisteren een TikTok van een meneer die een schaap redde die op haar rug lag.
Vervolgens in de reactie allemaal mensen die reageren. Ja, heel aardig maar zo draai je een schaap niet om.
Ik zal wel weer het blauwste zijn van iedereen, maar ik wist niet dat er een bepaalde manier is waarop je een schaap om moet omdraaien.

Eerst op de kont zetten, even wachten en dan een kontje geven zodattie op z'n pootjes komt (klinkt makkelijk, maar tis super zwaar). Na een minuut of 10 zal die weer gaan grazen.

Als je 'm omrolt kan er een maagkanteling ontstaan en ligtie later weer op z'n rug, maar dan dood.
pi_211970026
Niet rollen blijkbaar. Weer wat geleerd :)
https://www.vrt.be/vrtnws(...)porter-tom-deed-het/
Met instructiefilm
pi_211970033
quote:

Iets net meerdere magen waardoor het in de verdrukking kan komen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 januari 2024 @ 09:14:09 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211970045
quote:

De babbelbox! :D

Het is mijn nachtmerrie. Dat ik dat tegenkom terwijl ik alleen ben. Of met de trein langs zo'n schaap rij.

Gisteravond ging ik hardlopen (dat alleen al! *O* ) en zat er een zielige meerkoet op de weg. Ben ik erachteraan gaan rennen. Beeld je nu een meerkoet in die paniekerig richting de sloot rent, met een rennende vrouw erachteraan :D
  dinsdag 9 januari 2024 @ 09:14:52 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211970052
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Eerst op de kont zetten, even wachten en dan een kontje geven zodattie op z'n pootjes komt (klinkt makkelijk, maar tis super zwaar). Na een minuut of 10 zal die weer gaan grazen.

Als je 'm omrolt kan er een maagkanteling ontstaan en ligtie later weer op z'n rug, maar dan dood.
Haha. Top dat je dit weet. Ik wist dit niet en mijn familie zijn notabene schapenherders (geweest)
pi_211970061
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat dat echt hemels is inderdaad O-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator / Colorchick dinsdag 9 januari 2024 @ 09:17:12 #124
382129 crew  Donna
pi_211970079
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Haha. Top dat je dit weet. Ik wist dit niet en mijn familie zijn notabene schapenherders (geweest)
Jaar of 5 geleden had de plaatselijke politie er een video van gemaakt en op Facebook gezet.
Heb dus nog wat van FB geleerd ook. :P
  Moderator / Colorchick dinsdag 9 januari 2024 @ 09:17:45 #125
382129 crew  Donna
pi_211970082
En ja, stoelverwarming en stuurverwarming. Vanochtend dacht ik heel even; had ik toch maar de Mercedes meegenomen bij de scheiding. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')