Irritant is dat he.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Loeiheet gedouched maar daar moet je ook weer onderuit en das niet tof hoor!
Oehquote:Op maandag 8 januari 2024 10:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dus toen ben ik met badjas maar weer in bed gekropen
Ja dat zei je er niet bij!quote:Op maandag 8 januari 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ga je goed op jankende vrouwen in badjas in bed?
Ja echt wel. Gelukkig eind deze week boven nul.quote:
En weer regen zekers?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt wel. Gelukkig eind deze week boven nul.
Die is momenteel nog te koud voor jou.quote:
Nee blijft droog!quote:
Eensquote:
Dat scheelt alweer.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee blijft droog!
[..]
Eens
Regen is beter dan sneeuw.quote:
Dat zeker. Ik wil weer roze bloempjes aan de bomen zien.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regen is beter dan sneeuw.
Idem! Als ik er langsga met de motorquote:Op maandag 8 januari 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik wil weer roze bloempjes aan de bomen zien.
Zijn ze ook te zien in Brabant?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem! Als ik er langsga met de motor
Binnen voor het raam nietquote:Op maandag 8 januari 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die is momenteel nog te koud voor jou.
Kleed je maar lekker warm aan.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Binnen voor het raam nieten ik ga zo ook ff stukkie wandelen
Nu wandelen is wel lekkerquote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleed je maar lekker warm aan.Have fun!
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het botquote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleed je maar lekker warm aan.Have fun!
* TheStigsDutchCousin maakt MK warmquote:Op maandag 8 januari 2024 15:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het bot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |