JESUS CHRIST!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
The Killer Rabbit of Caerbannog.
Misschien moet de Holy Hand Grenade of Antioch kopen voor Lenny.quote:
Ja sowieso harder dan gisteren.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar aankomende nacht gaat het ook erg vriezen
Benieuwd wat er dan nu op mijn pad gaat komenquote:Niks mis met een beetje reizen , zo ontdek je nog van alles
Altijd spannend weer maar wel een leuke/handige bezigheidquote:Op maandag 8 januari 2024 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja sowieso harder dan gisteren.
[..]
Benieuwd wat er dan nu op mijn pad gaat komen
Dat ga en kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd spannend weer maar wel een leuke/handige bezigheid
Ja doen!quote:Op maandag 8 januari 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien moet de Holy Hand Grenade of Antioch kopen voor Lenny.
Die film was echt meesterlijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja doen!
Ik ga die film nog een keer kijken. Heerlijk
IS mijn beste, ISquote:Op maandag 8 januari 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die film was echt meesterlijk.
Zeker mee eens.quote:
Comedy als Monty Python komt niet meerquote:
Nee, daar is de wereld te saai voor geworden.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Comedy als Monty Python komt niet meer
Te woke. Te dom ook.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, daar is de wereld te saai voor geworden.
Ook dat. Wel erg jammer.quote:
What has the world turned in to.quote:
Logisch, die reptielen zijn ons de baas.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
What has the world turned in to.
Aliens lachen zich dood om ons
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Logisch, die reptielen zijn ons de baas.
Mij ook niet. Vieze koudbloedigen. Bah!quote:
Nee ze is erg lief maar laat een pad van verwoesting achterquote:Op maandag 8 januari 2024 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat maakt haar het hellebeest is zo ook echt agressief? Of gewoon sloopgraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |