Dit is wel een ding inderdaad. Het is wel lastig te bevatten dat ondanks dat eindeloze gedweep met Nederlands product bij NPO Radio 2 sommige (met name) zangeressen overgeslagen worden. Terwijl aan de andere kant sommige artiesten eindeloos gepusht worden (om in 2-termen te blijven bedoel ik Blackbird, Blackbird en Blackbird) die zelfs met 7 opties op de keuzelijst nog niet bij de eerste 2500 weten te komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:57 schreef Gretzl het volgende:
Snap er niks van dat zij nog niet op de keuzelijst staat
Bron?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:26 schreef Tussle266 het volgende:
Er blijkt ook een A Gogo van een jaar eerder bonus te bestaan. In ieder geval in recente jaren, langer geleden weet ik niet, want ik kan niet uit mijn hoofd plaatsen welk item in welk jaar was.
Wat ik met dus afvroeg: kijkt iemand van jullie de A Gogo's ooit nog eens, buiten de periode rondom de Top 2000? Misschien een NPO Start-je, of op dat YouTube-kanaal? Ik doe dat nooit, maar andere mensen misschien wel. Of zouden ze die platen letterlijk na de uitzending bovenaan het lijstje zetten voor over 48 weken?
Even knippen en plakken, hou vol.quote:
Bef Hard.quote:
Dat was de eerste agogo bonus die echt top of mind zatquote:
Dit had ik dus liever niet geweten, want nu moet ik wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
OP YT staat bij de filmpjes ook uit welk jaar ze komen, dus in principe kun je ze allemaal checken
Ongelukkige! Doe het niet!!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit had ik dus liever niet geweten, want nu moet ik wel.
Ja, daarom had ik wat meer verwacht. Maar het bleef een laatste nachtplakkertquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet altijd zo, het zijn bepaalde docus die meer bijblijven dan anderen. Dat Kayleigh zo magertjes steeg valt daarin wel op, dat vond ik de beste docu van dat jaar.
Ja, die heb ik echt al jaren niet in de Top 2000 gehoord.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik wat meer verwacht. Maar het bleef een laatste nachtplakkert
Nu bleek wel uit de extra 500 dat dat album wel wat meer concurrentie-tracks heeft, wellicht helpt dat ook niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die heb ik echt al jaren niet in de Top 2000 gehoord.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-top-80s
hebben we nog 80s platen die we op de top 2000-keuzelijst willen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |