Ik had een poster van Inna boven mijn bedquote:Op maandag 8 januari 2024 16:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pistool tegen het hoofd altijd Inna > Cascada.
Ik volg deze spotifylijstquote:Op maandag 8 januari 2024 14:43 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe kunnen jullie in godsnaam tiktok hypes bijhouden?
Ik heb dochters in de doelgroep en ook mij lukt het niet om bij te houden wat er op tiktok allemaal gebeurt
Playlist bekeken, best wel wat van geleerd. Daarnaast hoezee voor No Role Modelz. Daar kan best een schemertje voor plaatsmaken.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik volg deze spotifylijst
TikTok Music 2024 💯 Viral Trending TikTok Songs · Playlist · 200 songs · 1.4M likes
Op basis van (het al enige tijd volgen van) deze lijst, had ik abcdefu en tongue tied wel in de KKD verwacht, die staan er al een tijd in. Maar zegt dus niet alles. En Pass the Dutchie tot opluchting van sommigen hier dus ook niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Playlist bekeken, best wel wat van geleerd. Daarnaast hoezee voor No Role Modelz. Daar kan best een schemertje voor plaatsmaken.
En vanaf wanneer zou dat moeten zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk instagram reels en daar komen wel ongeveer dezelfde trends voorbij. En voor de rest gewoon accepteren dat je te oud bent voor dit soort dingen.
Geen idee. Ik was sinds leeftijd 0 al te oud en te cool voor trends dus ik heb verder geen idee.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En vanaf wanneer zou dat moeten zijn?
Ik vermoedde al dat Iris een tiktok hype was jaquote:Op maandag 8 januari 2024 18:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik volg deze spotifylijst
TikTok Music 2024 💯 Viral Trending TikTok Songs · Playlist · 200 songs · 1.4M likes
Ja, Twee Motten zal je inderdaad niet vinden in die playlistquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:35 schreef Tussle266 het volgende:
Er zitten er ook een paar recente tussen die dus wel spionagehype zijn, maar ondanks een keuzelijstplekje niet stemwaardig genoeg zijn voor de jeugd (Snap, I'm Good, Angels Like You en zo verder), maar dat zal vast ook te maken hebben met het wereldwijde karakter van de playlist?
Dan zou ik toch eerder voor deze met de 'intro' gaan, die intro is zo vetquote:Op maandag 8 januari 2024 09:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 2000-tip van 8 januari. Gewoon een lekker nummer dat er al vaker in heeft gestaan. Mag zo terug wmb:
sowieso Hall en oates in de lijst. Maneater lijkt me t meest kansrijk vanwege n geschiedenis in de lijst, maar een andere H & O is ook primaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerder voor deze met de 'intro' gaan, die intro is zo vet
Ze doet de Top geweldig, maar luister nooit r2 in t weekend in de ochtend, dus kan er geen goed oordeel over vellenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:34 schreef Gretzl het volgende:
Ik roep alle medefans bij deze op om ook even op Emmely('s programma) te stemmen voor de Radio Ring 2023![]()
Als er 1 dj is die een of meerdere awards verdient is zij het wel
Zou wel een leuke additie zijn en gaat ook nog richting pop, maar dit blieft het grote publiek niet ben ik bang.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 2000-tip van 9 januari: Balthazar - Fifteen Floors
net zoals alle tips tot nu toequote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel een leuke additie zijn en gaat ook nog richting pop, maar dit blieft het grote publiek niet ben ik bang.
Ja ben er ook bang voor. Iets te Indie. En Balthazar is ook nog es gestopt dus stemmen met nieuw werk (waarop oud werk meelift) gaan ze niet krijgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel een leuke additie zijn en gaat ook nog richting pop, maar dit blieft het grote publiek niet ben ik bang.
Exile in de keuzelijst komt er met t trouwe stempubliek van Taylor gewoon in. Maneater acht ik ook nog niet kansloos. Rest wel ja. Maar ja, who cares. Er komen nog 300 andere kansloze tips aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
net zoals alle tips tot nu toe
Ligt denk ik ook wel een beetje aan de generatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
sowieso Hall en oates in de lijst. Maneater lijkt me t meest kansrijk vanwege n geschiedenis in de lijst, maar een andere H & O is ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |