Het schiet zo wel zijn doel voorbij jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Wat is de max in deze supertiebreak?
Nah, met Medvedev. Aan de andere kant, Djokovic moet soms in een toernooi groeien. Hij wilde er niet veel over zeggen, maar hij heeft wel wat last van zijn pols geloof ik. Als Djoko kan overleven tot dat weg is, dan behoort hij ook weer bij de favorieten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
@:GwaiLow is het hier volledig mee eens.
wtfquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Afgelopen: Rybakina out met 20-22
Die wedstrijd tegen Alexandrova was absoluut een tank maar het is gewoon stupide om jezelf in te schrijven voor twee opwarmtoernooien wanneer je een van de favorieten op de AO bentquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
wtf
Wat een tiebreak en wat een verrassing. Rybakina was in bloedvorm eerste toernooi, dacht dat ze dat 2e toernooi tankte maar kennelijk niet want ook 1e ronde had ze het hier lastig.
Waar is Muchova eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:11 schreef Marcoss het volgende:
Pegula er ook al uit, gisteren al Sakkari en Jabeur.. gaat hard en dan had Swiatek er ook al uit kunnen liggen
Zou erg leuk zijn als hij het wint, ik durf voorlopig nog niet tegen Djokovic te gokken eigenlijk. Maar ook positief dat Sinner twee uit de laaste drie won van Djoko (verliespartij was uiteraard wel de belangrijkste van de drie).quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinner is in mijn ogen ook wel de topfavoriet eigenlijk
fffff wachte he djokovic gaat nu echt niet slechter meer spelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinner is in mijn ogen ook wel de topfavoriet eigenlijk
Hurkacz is ook prima te pakken, zal om een paar punten per set gaan en Tallon is over het algemeen mentaal sterkquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Als Mensik die 5e set durft te pakken tegen Hurkacz ligt het schema voor Tallon wel helemaal open trouwens
Die aangepaste regels gelden niet voor Grand slams?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:43 schreef chufi het volgende:
Er zitten nog steeds wat mensen op de tribune bij Ruusuuori - Medvedev... bijna 3 uur en waarschijnlijk moeten ze nog een 5e set ....
Dit is de 2e avondpartij ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Die aangepaste regels gelden niet voor Grand slams?
Damn... Straks even terugkijken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Afgelopen: Rybakina out met 20-22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |