Ik googelde op USCquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef Alpha0 het volgende:
Ah, corpsbal Michelsen nu de baan op. Zag hem gisteren nog zuipend met zijn matties de soos van het USC uitkomen.
En ze speelde niet eens slecht. Noskova maakte veel indruk.quote:
Ja, leuke wedstrijd met mooie rally's.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:13 schreef GwaiLow het volgende:
Ook Tsitsipas is naar huis toe. Onze Fritzzz is te sterk! Dan heeft Novak dus overmorgen nog een rustdagje, en dan kan hij weer helemaal fris en opgeladen tegen Sinner aantreden in de halve finales. Of heel misschien Rublev, die maakt ook een goede indruk. Sinner heeft het nog niet eens zo makkelijk met Karen nu. Mooie wedstrijd.
Zie ik ook als de favoriet, is in bloedvorm en Rublev minder van wat ik heb gezien. En sinner - Djoko incoming lekker!quote:Op zondag 21 januari 2024 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Eurosport zien ze De Minaur als favoriet tegen Rublev
Toch de vraag hoe hij mentaal met de situatie omgaat, zo'n simpele volley missen op BP vind ik al een veeg teken. Ik geef 'em aan Rublev.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie ik ook als de favoriet, is in bloedvorm en Rublev minder van wat ik heb gezien. En sinner - Djoko incoming lekker!
Grand Slam zeges zijn geen graadmeter voor wie de beste ooit is?quote:Op zondag 21 januari 2024 08:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het pad voor Djokovic wordt weer keurig geplaveid. Zoals voorspeld nog minder dan 0 tegenstand van Mannarino, nu keurig Tstitsipas out. Dan zal Sinner wel verliezen van Rublev, of een slopende 5-setter spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |