Traditiequote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt perst er even 0.0 uit. Net geen IJsdagen. Sneu station
Dat is me nog veel te ver weg om me daar al lekker door te laten maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Aardig wat sneeuw in het langere vooruitzicht, wunderground voorspelt de 17e in delen van Nederland meer dan 20cm.
Ja dit was een ja of nee spel, ik heb ertussen in staan voor de zekerheid mocht het wel zonnig zijn dan valt het nog mee even als het niet zonnig zou wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet genoeg, want ik ga echt keihard op mijn bek in het voorspellingstopic nu
Vreemd aangezien het amper waait. Meestal draagt harde wind uit het noorden juist bij aan een veel lagere gevoelstemperatuur.quote:
Tis ook heel droog en dat maakt het ook kouder. Hier (laag) in de kop van NH staat er nog wel iets wind en het voelt inderdaad bere koud. Moet nog wennen ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:07 schreef C64 het volgende:
[..]
Vreemd aangezien het amper waait. Meestal draagt harde wind uit het noorden juist bij aan een veel lagere gevoelstemperatuur.
Lijkt wel om groot gebied te gaan. Ik zie het in Limburg, maar ook hier in het VK. Aan de kust in NL dan weer regen. Maar zo ver weg, zal het nog wel een paar keer veranderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is me nog veel te ver weg om me daar al lekker door te laten maken.
Nah, droge lucht maakt het absoluut niet kouder. Een beetje het omgekeerde van in de zomer, zeg maarquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:21 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Tis ook heel droog en dat maakt het ook kouder. Hier (laag) in de kop van NH staat er nog wel iets wind en het voelt inderdaad bere koud. Moet nog wennen ook.
Met droge lucht verdampt je zweet sneller en dat voelt koud en schraal aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, droge lucht maakt het absoluut niet kouder. Een beetje het omgekeerde van in de zomer, zeg maar
Zo'n LMG zou wel mooi zijn. kan uiteraard ook niks worden of een plons waterquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is me nog veel te ver weg om me daar al lekker door te laten maken.
Ik kan me voorstellen dat jij 's winters flink zweet jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:42 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Met droge lucht verdampt je zweet sneller en dat voelt koud en schraal aan.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:37 schreef Paul het volgende:
NWS / Weermodel voorspelt ‘sneeuwbom des doods’ in Nederland
Al besproken.quote:
Ok. Ik zie het jaquote:
En de sneeuw danquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
3/4 dagen winter en uiteraard niet langer want de herfst komt bijna weer terug
[ twitter ]
WESTCIRCULATIEDESDOODS!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Dubbele cijfers met een + ervoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wat Kachelmann gaat zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Tja..goed voor de gasrekening. Dat is het dan ook wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
LMG, maar ver wegquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd wat Kachelmann gaat zeggen
Groen voor regen, blauw voor sneeuw, wie verzint dat nou weerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef Houtenbeen het volgende:
EC12 komt in de nieuwste run met sneeuw volgende week woensdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de daarop volgende nacht strenge vorst in Noord-Brabant en Belgiė
[ afbeelding ]
En vrijdag dan weer naar de 10 graden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef Houtenbeen het volgende:
EC12 komt in de nieuwste run met sneeuw volgende week woensdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amper waait ?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:07 schreef C64 het volgende:
[..]
Vreemd aangezien het amper waait. Meestal draagt harde wind uit het noorden juist bij aan een veel lagere gevoelstemperatuur.
Al die 4e dag op rij hierquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Zo grijs hier dat ik de bureaulamp nog aan heb nu. Voor de verandering
Beter voor je!quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Zo grijs hier dat ik de bureaulamp nog aan heb nu. Voor de verandering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |