abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211949747
https://www.imdb.com/title/tt27896931/?ref_=tt_urv

Wie heeft deze gezien?
En wat denken we van het einde van de laatste aflevering van seizoen 2

Moet zeggen heb het met verbazing allemaal zitten kijken vanaf een soort van de Orphan verhaal tot de hele rest.
Echt WTF
Do what you love, love what you do!
pi_211951127
Klinkt wel interessant maar ... wat is er mis met gewoon een enkele documentaire van 1 - 2 uur.
Fucking mini-series van 2+ seizoenen? :')
pi_211953369
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 16:34 schreef Evangelion het volgende:
Klinkt wel interessant maar ... wat is er mis met gewoon een enkele documentaire van 1 - 2 uur.
Het is wat lang en het wmb ook iets korter kunnen zijn, maarja zo is het nou eenmaal geproduceerd.

Het kijkt opzich nog wel lekker weg moet ik zeggen.
Do what you love, love what you do!
pi_211953718
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 16:34 schreef Evangelion het volgende:
Had bij het tweede seizoen ook zoiets van pffffft 6 afleveringen :X

Toch in 1 ruk uitgegeken .

Ben benieuwd naar een eventueel vervolg met zo’n cliffhanger.
pi_211955276
Deze post maar even hierheen gehaald.

quote:
Iets lijkt er niet te kloppen in de tijdlijn.
Geboren in 2003.
Ze is in 2009 naar de USA gekomen.
Deze uitzending is uit 2019, ze zegt ook dat ze 16 is en al bijna 7 jaar bij die nieuwe familie woont.
Dus dat zou dan 2012-2013 zijn.
Heeft 2 jaar bij de eerste familie gewoond in New Hampshire, daarna bij nog een aantal families voor ze bij de Barnetts kwam. Daar heeft ze ook een tijd gewoond en nog 2x op zichzelf in een appartement, waarvan in eentje ook een jaar.
Maar als ze bij die eerste familie 2 jaar heeft gewoond, en dus in 2011 wegging daar, blijft er maar bar weinig tijd over voor de rest van het verhaal. In de docu zegt ze dat ze rond de 8 was toen ze bij de Barnetts kwam wonen maar dat kan dan niet kloppen als ze al bij andere families had gewoond.
Zou haar geboorteakte zijn aangepast? Misschien dat ze toch al ouder was maar ze haar jonger hebben gemaakt en zo meer kans had om geadopteerd te worden?
Ergens klopt er iets niet...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_211955522
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 21:40 schreef Felixa het volgende:
Deze post maar even hierheen gehaald.
[..]
Iets lijkt er niet te kloppen in de tijdlijn.
Geboren in 2003.
Ze is in 2009 naar de USA gekomen.
Deze uitzending is uit 2019, ze zegt ook dat ze 16 is en al bijna 7 jaar bij die nieuwe familie woont.
Dus dat zou dan 2012-2013 zijn.
Heeft 2 jaar bij de eerste familie gewoond in New Hampshire, daarna bij nog een aantal families voor ze bij de Barnetts kwam. Daar heeft ze ook een tijd gewoond en nog 2x op zichzelf in een appartement, waarvan in eentje ook een jaar.
Maar als ze bij die eerste familie 2 jaar heeft gewoond, en dus in 2011 wegging daar, blijft er maar bar weinig tijd over voor de rest van het verhaal. In de docu zegt ze dat ze rond de 8 was toen ze bij de Barnetts kwam wonen maar dat kan dan niet kloppen als ze al bij andere families had gewoond.
Zou haar geboorteakte zijn aangepast? Misschien dat ze toch al ouder was maar ze haar jonger hebben gemaakt en zo meer kans had om geadopteerd te worden?
Ergens klopt er iets niet...
Inderdaad, tijdlijn icm leeftijd klopt niet, was ook mijn idee.
  maandag 15 januari 2024 @ 13:23:06 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212037334
Dan nog, DNA en gebitsgegevens matchen allemaal met de leeftijd die ze opgeeft. Hebben jullie seizoen 2 wel gekeken? Daarin blijkt vader Barnett nog maffer dan in seizoen 1.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212334522
Ik ben gisteren begonnen en zit halverwege s2, vanavond even afkijken denk ik.

Die cliffhanger van s1 hè, met die country?zanger die iets wil opbiechten en waarvan adoptievader helemaal over de zeik gaat, komt dat nog aan bod eind s2?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_212339072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:26 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ben gisteren begonnen en zit halverwege s2, vanavond even afkijken denk ik.

Die cliffhanger van s1 hè, met die country?zanger die iets wil opbiechten en waarvan adoptievader helemaal over de zeik gaat, komt dat nog aan bod eind s2?
Ja dus :X

Sterke ''Making a murderer'' vibes hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door PoesInDoos op 07-02-2024 22:05:39 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_212349071
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:49 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja dus :X

Sterke ''Making a murderer'' vibes hier.
Deze docu had voor mij ook echt hetzelfde WTF moment en dan vooral het einde van S2..... tering die zag ik niet aankomen ... dacht net iets ervoor dat het al afgelopen was en wilde de serie afsluiten, kwam de 'toevoeging' nog ff

:{ :{ :{
pi_216460480
Kick! Het derde seizoen is uit.
Nu maar 4 afleveringen.

Binge-tijd :7
pi_216465391
Heb m gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')