Mja die je gisteren aan MK liet zien , die met die kloppende puntquote:
Oooooohwjaquote:Op zondag 7 januari 2024 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja die je gisteren aan MK liet zien , die met die kloppende punt
Je hebt hem zeker speciaal ff wat groter gemaakt?quote:
Ja als ik toch bezig benquote:Op zondag 7 januari 2024 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker speciaal ff wat groter gemaakt?
Ja nee ja maar dan mankeert er toch niets aan mijn ogenquote:
Daar lijkt niet opquote:Op zondag 7 januari 2024 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee ja maar dan mankeert er toch niets aan mijn ogen
Dat doet mij wel goed om te lezen , Mijn ogen worden namelijk ook ouder en slechterquote:
Kan ook zo hequote:Op zondag 7 januari 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet mij wel goed om te lezen , Mijn ogen worden namelijk ook ouder en slechter
Ja maar dan is alles bij mij van slagquote:Op zondag 7 januari 2024 14:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan ook zo he
[ afbeelding ]
Of gewoon je browserwindow verder inzoomen
Ook als je maar 110% doet ofzo? Of 125?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dan is alles bij mij van slag![]()
Het wordt er overigens niet mooier van
Tering! Wat een werkquote:Op zondag 7 januari 2024 14:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook als je maar 125% doet ofzo?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is toch ook een liefdesobjectquote:Op zondag 7 januari 2024 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Hoewel .. grappig , die punt lijkt op een hartje
Liefdesobject vind ik wel wat heftig klinkenquote:
Seksding danquote:Op zondag 7 januari 2024 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liefdesobject vind ik wel wat heftig klinken![]()
Maar misschien zie ik dat los van liefde als ik seks heb
Ik heb idd vaak een wat andere tem die ik hanteerquote:Op zondag 7 januari 2024 14:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Verder moet je zelf maar wat verzinnen
Ja zeg danquote:Op zondag 7 januari 2024 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb idd vaak een wat andere tem die ik hanteer
Hmmmmzz okay lekker hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 14:20 schreef Modus het volgende:
Ik dacht eik aan vanillevla. Kan je het tenminste gewoon opeten. Scheelt weer troep![]()
Je weet toch wel hoe dat zit met die ratten?quote:
Een mond vol vanille smaakt idd anders dan een mond vol zaadquote:
Ja ongeveer. Niet exact. Maakt me ook niet uit. Eet weinig vanille(vla).quote:Op zondag 7 januari 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat zit met die ratten?
Daarom heb ik toch vaak wat moeite met vanille gekregen![]()
Maar je hebt ook stokjes
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een mond vol vanille smaakt idd anders dan een mond vol zaad
Ik begrijp nu waaromquote:Op zondag 7 januari 2024 14:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ongeveer. Niet exact. Maakt me ook niet uit. Eet weinig vanille(vla).
Zuigen is niet mijn sterkste kant, ik ben meer een knabbelaarquote:Op zondag 7 januari 2024 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker op zo'n ijskoude staaf zuigen nu
quote:Op zondag 7 januari 2024 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zuigen is niet mijn sterkste kant, ik ben meer een knabbelaar![]()
Geeft knabbelen dan eerder resultaat?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nogal ongeduldig aangelegd
Nee, juist nietquote:Op zondag 7 januari 2024 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu wordt het spannend
ff edit worst=wordt
Oke dat mag je wel even uitleggenquote:Op zondag 7 januari 2024 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee in sommige situaties werkt zuigen veel beter
Nou ik vind het maar vaag allemaalquote:Op zondag 7 januari 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja alsof jij niet weet ik wat ik bedoel![]()
Ik ook welquote:Op zondag 7 januari 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lust soms wel een worst , daar niet van
Lordquote:
Ja, wel fris.quote:
quote:
Voor velenquote:
Was je ze vergeten?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor velen
Ik mag zo wel naar buiten. Even de bunnies eten geven bij mijn zus. Gisteren waren ze heel blij om me te zien
Wel ?quote:
Nee, maar mijn zus wel denk ik. Ze klommen over elkaar heen en doken op het hooi terwijl het nog in mijn hand zatquote:
Mja, dat knienen gevreet komt mij bekend voor.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar mijn zus wel denk ik. Ze klommen over elkaar heen en doken op het hooi terwijl het nog in mijn hand zat
Dit is ook een raarw topic dus dan klopt het wel weerquote:
Geen interesse in 2 konijnen??quote:Op zondag 7 januari 2024 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor velen
Ik mag zo wel naar buiten. Even de bunnies eten geven bij mijn zus. Gisteren waren ze heel blij om me te zien
Echt hequote:Op zondag 7 januari 2024 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, dat knienen gevreet komt mij bekend voor.@:Lenny77
Misschienquote:
Nee, want dan moet ik ze hernoemen naar Stig 1 en Stig 2.quote:
En het vrouwtje is denk ik een konijn wat buiten hoort te leven, zij heeft hier niet genoeg plaats vrees ik.quote:
Dus ik denk zelfs niet dat je ze zou willenquote:
Ik duim met je mee dat het morgen goed gaatquote:Op zondag 7 januari 2024 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus ik denk zelfs niet dat je ze zou willen
Mss dat het beter wordt als zijn tandjes in orde zijn..
Ik zal een gofundme startenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik duim met je mee dat het morgen goed gaat
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik duim met je mee dat het morgen goed gaat
GoFundBunny?quote:
Aww Lenny dat is kutquote:Op zondag 7 januari 2024 17:03 schreef Lenny77 het volgende:
Nou nee ik wil er niet vanaf
Ik heb er gewoon erg veel moeite mee en ze beginnen mij extreem veel geld te kosten. Elke keer als er ook maar iets is dan stopt de ene met eten en is het dikke stress om hem in leven te houden, de ander is om de haverklap schijnzwanger en eet dan ook niet![]()
Dus ik ben bijna elke week de wanhoop nabij en stress mij een maagzweer op hun.
Nu ook weer: het manneke heeft wss een kies wat naar binnen is aan het groeien en morgen kan hij pas naar de dierenarts omdat diegene die daar verstand van heeft er morgen pas is (ik heb de donderdag al gebeld omdat het mis was aan het gaan). Dus ik ben al 4 dagen alles op alles aan het zetten om hem aan het eten te houden (wat zeer slecht lukt). En dan durf ik niet eens aan de kosten van morgen te denken.. Foto's, operatie,.. daarna weer de nazorg wanneer hij WEER NIET gaat eten want de narcose van de castratie heeft ook niets dan ellende gegeven.
Ik weet het gewoon even niet meer...
Ze zijn erg leuk hoor maar ik neem absoluut nooit geen konijnen meer.. hoe overleven die beesten in het wild
Nee asiel zou ik nooit kunnen.. als ze al gaan is het naar iemand die ik persoonlijk ken en waarvan ik weet dat de zorg erg goed gaat zijn. Liefst een plaats waar ze buiten kunnen zitten.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww Lenny dat is kut
Misschien toch beter dan naar asiel brengen ?
Sterkte iig![]()
Goede!quote:
Maar als het een ander al zoveel geld en energie kost vind je dan dat je iemand ander ermee kan 'opzadelen'?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee asiel zou ik nooit kunnen.. als ze al gaan is het naar iemand die ik persoonlijk en en waarvan ik weet dat de zorg erg goed gaat zijn. Liefst een plaats waar ze buiten kunnen zitten.
Maar het liefst hou ik ze natuurlijk zelfMijn nijntjes
Dus ik zeg dat wel... maar ze staan echt nog niet aan de deuropening hoor
Nee klopt.. daarom dat ik ook zei: je zou ze niet eens willenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als het een ander al zoveel geld en energie kost vind je dan dat je iemand ander ermee kan 'opzadelen'?
Niet verkeerd bedoeld overigens ,maar wel ingewikkelder
Jij zorgt goed voor ze, dus we blijven duimenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee klopt.. daarom dat ik ook zei: je zou ze niet eens willen
Ik zou dat trouwens ook absoluut niet verbergen.
Nee dat weet ikquote:Op zondag 7 januari 2024 17:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee klopt.. daarom dat ik ook zei: je zou ze niet eens willen
Ik zou dat trouwens ook absoluut niet verbergen.
Ik hoop vooral dat het morgen eindelijk klaar is voor hem en zijn kies want daarvoor ben ik al 4 keer moeten gaan. Misschien kan m dan vrolijk verder zonder andere problemen.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat weet ik![]()
Ik vind het wel klote voor je
Shit!! Lieve Lenny ik denk dat het misschien tijd wordt om keuzes te maken en soms moet je ook voor jezelf kiezen. Dat betekend niet dat je niet voor hun kiest maar wel voor een passende oplossing en ik vrees als ik jou zo lees dat die er niet zo een twee drie isquote:Op zondag 7 januari 2024 17:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het morgen eindelijk klaar is voor hem en zijn kies want daarvoor ben ik al 4 keer moeten gaan. Misschien kan m dan vrolijk verder zonder andere problemen.
En madamme met haar schijnzwangerschappen zal op een keer toch gesteriliseerd moeten worden..
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Shit!! Lieve Lenny ik denk dat het misschien tijd wordt om keuzes te maken en soms moet je ook voor jezelf kiezen. Dat betekend niet dat je niet voor hun kiest maar wel voor een passende oplossing en ik vrees als ik jou zo lees dat die er niet zo een twee drie is
Liefquote:
Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt Lenny en ik voelde me heel erg kut ,. want ik had ze in huis genomen , verantwoordelijkheid dit dat ..maar soms houdt het echt op en moet je de juiste beslissing voor jou nemen.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ja maar ik heb ze in huis gehaald, ze zijn mijn verantwoordelijkheid en ik hou van ze.
Het zijn mijn kleine lieve diertjes![]()
Dus voorlopig maar doorploeteren
Ik zal wel een beetje lonken naar de dierenarts en voorstellen of m niet in natura betaald wil wordenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt Lenny en ik voelde me heel erg kut ,. want ik had ze in huis genomen , verantwoordelijkheid dit dat ..maar soms houdt het echt op en moet je de juiste beslissing voor jou nemen.
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal wel een beetje lonken naar de dierenarts en voorstellen of m niet in natura betaald wil worden
Oehhhquote:Op zondag 7 januari 2024 17:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tis een leuke jongen dus ja....
Jong vleesje
Lenny toch!quote:Op zondag 7 januari 2024 17:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tis een leuke jongen dus ja....
Jong vleesje
Hij zal het wel begrijpen.. het is voor de nijntjesquote:
Tijd om de juiste keuze te maken lieve Lennyquote:Op zondag 7 januari 2024 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij zal het wel begrijpen.. het is voor de nijntjes
Ik wil het niet echt he..
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tijd om de juiste keuze te maken lieve Lenny
Bwehehehe.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt natuurlijk eckte worst en eckte worstquote:Op zondag 7 januari 2024 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel ?
Ik weet het eigenlijk niet![]()
Maar hij wel lekkerr
Beetje welquote:Op zondag 7 januari 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is ook een raarw topic dus dan klopt het wel weer
Dat is geeneens een slecht idee.quote:
Leggen we dan allemaal in?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is geeneens een slecht idee.
Jazeker.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kom hier maar stoom afblazen danquote:Op zondag 7 januari 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker.Alles voor die helspoken.
Ik ben voor.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leggen we dan allemaal in?
Konijnen zijn leuk, heb er zelf ook 1 gehad in een ver verleden. Zelfs Lenny zag niet aankomen dat die beesten zoveel zorg nodig zouden hebben.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom hier maar stoom afblazen dan
Kan je ook niet voorzien. Daarom mooi dat ze het niet opgeeftquote:Op zondag 7 januari 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Konijnen zijn leuk, heb er zelf ook 1 gehad in een ver verleden. Zelfs Lenny zag niet aankomen dat die beesten zoveel zorg nodig zouden hebben.
Soms denk ik: "Die is echt gek.' Maar ik ga ook ver voor mijn eigen papegaaien, dus ja. Dierenliefde is iets moois.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je ook niet voorzien. Daarom mooi dat ze het niet opgeeft
Eensquote:Op zondag 7 januari 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soms denk ik: "Die is echt gek.' Maar ik ga ook ver voor mijn eigen papegaaien, dus ja. Dierenliefde is iets moois.
Er zijn grenzen.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
Knuffelen met dieren
Ja eens, zou niet met een leeuw knuffelenquote:
Dat dus.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja eens, zou niet met een leeuw knuffelen
Gaafquote:Op zondag 7 januari 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat dus.
Heb zelf ooit gewerkt in het Dierenpark in Emmen (niet de Wildlands) en daar heb ik wel diverse dieren mogen aanraken.
Ja mwoah.quote:
Oh dat was op de Efteling ook. Kutkinderen.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja mwoah.Ik was daar parkgids, maar dat was soms wel afzien. Alsmaar dat gezeur van bezoekers enz. Het ergste waren de schoolklassen.
Ik kreeg te maken met religieuze scholen. Meesters en juffen die dan met mij gaan lopen zeiken over evolutie enz.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat was op de Efteling ook. Kutkinderen.
Oh mijn hemel, te ergquote:Op zondag 7 januari 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kreeg te maken met religieuze scholen. Meesters en juffen die dan met mij gaan lopen zeiken over evolutie enz.![]()
Er gaat niets boven een echte levende worst in de handquote:Op zondag 7 januari 2024 18:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt natuurlijk eckte worst en eckte worst
Ja, toen hadden ze nog een deel van het park gewijd aan het ontstaan van de aarde, inclusief dino's op 1:1 schaal. Sommige klassen sloegen dat over.quote:
De waarheid is hardquote:Op zondag 7 januari 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, toen hadden ze nog een deel van het park geweid aan het ontstaan van de aarde, inclusief dino's op 1:1 schaal. Sommige klassen sloegen dat over.
Heb ooit tegen zo'n leraar gezegd: " Kijk, dit stopt Jahweh in de grond om jouw geloof te testen. Lachen toch!'quote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb ooit tegen zo'n leraar gezegd: " Kijk, dit stopt Jahweh in de grond om jouw geloof te testen. Lachen toch!'
Ja, ik denk het welquote:Op zondag 7 januari 2024 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een echte levende worst in de hand
Nee, maar wel even snitchen bij mijn bazin eh. Kreeg ik nog op mijn kloten ook.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Had ie zeker niks op terug
Ik zou als ik jou was dat zeker doenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal eens proberen. Eigen telt zeker niet?
Beetje zoals dat blije verhaal van gisterenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wel raar. Maar wel lekker. Maar wel weer raar. Maar wel weer lekker.![]()
Blij maar vreemd? Maar wel blij? Maar wel weer vreemd?quote:Op zondag 7 januari 2024 19:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje zoals dat blije verhaal van gisteren
Dat vind ik nou fideel van jou! Ik sta altijd open voor ervaringenquote:
Ho wacht!! Je bent dat vast vergetenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Blij maar vreemd? Maar wel blij? Maar wel weer vreemd?
Zo ben ikquote:Op zondag 7 januari 2024 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou fideel van jou! Ik sta altijd open voor ervaringen
Hmja dan ben ik het kwijt denk ikquote:Op zondag 7 januari 2024 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ho wacht!! Je bent dat vast vergeten![]()
Nee dat is nl weer een ander verhaal
Altijd mooi om te lezen , wordt ook zeer gewaardeerdquote:
Mwah geeft niet , we maken er wel een leuk verhaal vanquote:
De hufterquote:Op zondag 7 januari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar wel even snitchen bij mijn bazin eh. Kreeg ik nog op mijn kloten ook.
Ja ach. Mooie klootzak was het. Zit vast ook op fok.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De hufter
Ik had hem dichter bij zijn Heer gebracht
Net worst gehadquote:Op zondag 7 januari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah geeft niet , we maken er wel een leuk verhaal van
Deze was vol en warm en juicyquote:Op zondag 7 januari 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doe je snel![]()
Ik ga morgen aan de worst
Daar ga ik morgen achter komenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze was vol en warm en juicy![]()
En die van jou?
Worstfeestquote:Op zondag 7 januari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen achter komen![]()
Maar ik gok dat ik er goed op ga
Zoiets ja , wel gedoseerd . niet een hele worst ineens , dat zou wat teveel van het goede zijnquote:
Gewoon een beetje knabbelenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja , wel gedoseerd . niet een hele worst ineens , dat zou wat teveel van het goede zijn
Kan wel proberen toch? Komt vast wel wat uitquote:Op zondag 7 januari 2024 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zuigen gaat het em sowieso niet worden
Ja de inhoud van de worstquote:Op zondag 7 januari 2024 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan wel proberen toch? Komt vast wel wat uit
Beetje worstensapquote:Op zondag 7 januari 2024 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja de inhoud van de worst![]()
Meer verwacht ik er niet van
Dit klinkt wel een klein beetje viezigquote:Op zondag 7 januari 2024 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje worstensapgeen witte vanillesaus
Houd je niet van spuitende worsten?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een klein beetje viezig![]()
Het zal toch geen spuitworst zijn![]()
Dit heb ik niet gelezenquote:Maar ja nog altijd beter dan spuitpoep
Oh wacht ho ho niks mis met een spuitworst in de letterlijke zinquote:Op zondag 7 januari 2024 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Houd je niet van spuitende worsten?
[..]
Dit heb ik niet gelezen
Matchend gifje niet gevonden ❌quote:Op zondag 7 januari 2024 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wacht ho ho niks mis met een spuitworst in de letterlijke zin
Ik vind een paar gifjes van jou wel grappig , drie volgens mij die je ook regelmatig gebruikt in reactiequote:
Zijn die Lenny-proof?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een paar gifjes van jou wel grappig , drie volgens mij die je ook regelmatig gebruikt in reactie
Die popcorn etende bambi , Britney en die knipperende snowflakeboyquote:
Oooohw dezequote:Op zondag 7 januari 2024 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die popcorn etende bambi , Britney en die knipperende snowflakeboy
NEE, dat was er een met een echt persoon , niet zo'n stripdingquote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NEE, dat was er een met een echt persoon , niet zo'n stripding![]()
Blondie boy die loopt te winken met zijn ogen
Rustaaagquote:Op zondag 7 januari 2024 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw. Ja nou ja avond is al bijna voorbij. Soort van.
Geen idee , ik denk dat dat gifje em niet meer gaat worden , aangezien je niet weet welke ik bedoelquote:
Noujazegquote:Op zondag 7 januari 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee , ik denk dat dat gifje em niet meer gaat worden , aangezien je niet weet welke ik bedoel![]()
Slapen een idee?
Jaaaaaahhhhhh!!!quote:Op zondag 7 januari 2024 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Noujazeg
[ afbeelding ]
Te vroeg voor slapen.
Ik wistutquote:
Verder nog weinig spanning hierquote:Op zondag 7 januari 2024 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wistutMaar wel leuk de spanning erin gehouden
Die moet je opbouwen toch ? iets met een reis waar je het over hadquote:
Ja. Ik zoek nog een reden om in te stappenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die moet je opbouwen toch ? iets met een reis waar je het over had
In de spanning?quote:Op zondag 7 januari 2024 21:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja. Ik zoek nog een reden om in te stappen
Gewoon maar beginnen?quote:Op zondag 7 januari 2024 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat niet heel simpel de knop omzetten zoiets?
Nietquote:Op zondag 7 januari 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh. Urbanus lijkt nog meer op onze koning
Oh jee ouwe rellerdquote:Op zondag 7 januari 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh. Urbanus lijkt nog meer op onze koning
Keuzes makenquote:Op zondag 7 januari 2024 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan door moet gaan met posten
Lastig lastig.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keuzes maken![]()
Beetje het ding vandaag hier
Dan wat???quote:Op zondag 7 januari 2024 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Lastig lastig.
Als ik ineens allemaal typfouten maak... dan eh
quote:
Besluit genomenquote:Op zondag 7 januari 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
Misschien moet je er eerst nog een nachtje over slapen
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op zondag 7 januari 2024 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Belangrijke keuzes moeten goed afgewogen worden
Dat gaan we nog zienquote:Op zondag 7 januari 2024 22:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het duurde ff maar dan heb je ook wat
Duidelijkquote:Op zondag 7 januari 2024 22:33 schreef Puzzie het volgende:
Nee maar ik ben er weer hoi hoi![]()
Sorry voor de verwarring
quote:Op zondag 7 januari 2024 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is een goeie , die ga ik er in houden
LoLkequote:
quote:
Zekerquote:Op maandag 8 januari 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Even wat gezelligheid in de sc brengen.
Moest je nog ruiten krabben?quote:Op maandag 8 januari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Op deze koude dag
Nee, gelukkig thuis werkenquote:
Dat scheelt al een hoop.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gelukkig thuis werken
Ja gelukkig wel. En nu dwarrelt er hier sneeuw...quote:
Hier ook. Best wel sprookjesachtig.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. En nu dwarrelt er hier sneeuw...
Tijd voor je warme douche!quote:Op maandag 8 januari 2024 09:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wakker geworden in diepvrieshuis bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |