Het beste recept voor punten is gewoon bolken, bolken, bolken, dan een beetje bolken, nog wat bolk erachteraan en daarna weer bolken, bolken, bolken.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:19 schreef KoningWouter het volgende:
Het is in dit topic wel het beste met gesloten antwoorden te komen in plaats van open vragen voor de punten, right?
Bolken komt van 'Blokken', als in iemand blokkeren om een punt te halen. Dus ja, elke post is een bolk. Of je nou jezelf of iemand anders bolktquote:Op zondag 7 januari 2024 01:23 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is Bolken? Gewoon posten?
Dus de wedstrijd is een maandje, moet te doen zijn.
Ahh zo, bedanktquote:Op zondag 7 januari 2024 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolken komt van 'Blokken', als in iemand blokkeren om een punt te halen. Dus ja, elke post is een bolk. Of je nou jezelf of iemand anders bolkt
En we houden in DTS allemaal van punten halen, maar we houden nog veel meer van bolken!quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 januari 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blijf bolken beste mensen! Ik ga even een uurtje of 11 in mijn nest liggen.![]()
Dat denk ik iedere maand weer.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het beste recept voor punten is gewoon bolken, bolken, bolken, dan een beetje bolken, nog wat bolk erachteraan en daarna weer bolken, bolken, bolken.
Dat je echt zoveel bolkt dat anderen denken:"Hier valt geen punt te halen". Dat een maandje volhouden en je hebt gewonnen.
Ik las luilakquote:Op zondag 7 januari 2024 01:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ook
in de praktijk zeggen de meeste Lilak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |