Zij houden t hier wel in de gatenquote:Op zondag 7 januari 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komen er vrouwen en dan gaat u slapen
klinkt logischquote:Op zondag 7 januari 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het een maandje of 12 en dan vast wel.
Pfoh, heb je ff?quote:
Nog iets van 2 uur maximaal grrrrrrrrr. Maar ik hoor het graag van haar (of hem onder het icon van een haar)quote:
paar miljoen?quote:
Nou ja ik kan je niet helpen met welke van die 3. Ik ben zo'n teleurstelling. Maar wat betreft pijnstillers, gaat het wel?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar miljoen?
geen regen voor een maand?
betere pijnstillers?
nu nog wel, ik voorzie woensdag rampenquote:Op zondag 7 januari 2024 00:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik kan je niet helpen met welke van die 3. Ik ben zo'n teleurstelling. Maar wat betreft pijnstillers, gaat het wel?
Oke nou ja ik weet niet wat er gaande is maar wens je alvast sterkte. En ik heb mijn puntje al binnen dus je weet dat ik dit meenquote:Op zondag 7 januari 2024 00:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu nog wel, ik voorzie woensdag rampen
Krijg je geen pijnstillers of helpen ze niet voldoende?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu nog wel, ik voorzie woensdag rampen
mooie gedachtequote:Op zondag 7 januari 2024 00:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke nou ja ik weet niet wat er gaande is maar wens je alvast sterkte. En ik heb mijn puntje al binnen dus je weet dat ik dit meen
nu is het nog geen pijn, maar ik heb sinds de operatie van april (toen ik dts won, want fuck slapen) maandelijks last, ze gaan er donderdag naar kijkenquote:Op zondag 7 januari 2024 00:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Krijg je geen pijnstillers of helpen ze niet voldoende?
Niks blijvends schadelijk?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu is het nog geen pijn, maar ik heb sinds de operatie van april (toen ik dts won, want fuck slapen) maandelijks last, ze gaan er donderdag naar kijken
Fijn dat ze er donderdag naar gaan kijken, want goede pijnbestrijding is wel heel fijn en belangrijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu is het nog geen pijn, maar ik heb sinds de operatie van april (toen ik dts won, want fuck slapen) maandelijks last, ze gaan er donderdag naar kijken
DTS winnen omdat je schijt hebt aan slapen.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |