Ah mooi, daar heb ik flink voor moeten betalen!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
@:Strani ik krijg nu een reclame op Youtube om me te verleiden naar Spanje te emigreren
De boodschap was wat uitgebreider dan hoe ik het opschrijf, maar het kwam neer op 'Kom naar Spanje. Je verdient er minder, maar het is er wel beter weer.'quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah mooi, daar heb ik flink voor moeten betalen!
Nou ja dat zijn twee onbetwistbare waarheden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
De boodschap was wat uitgebreider dan hoe ik het opschrijf, maar het kwam neer op 'Kom naar Spanje. Je verdient er minder, maar het is er wel beter weer.'
Ja, best een eerlijke reclamequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat zijn twee onbetwistbare waarheden.
Dat hangt wel van je definitie van beter af natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat zijn twee onbetwistbare waarheden.
Maar over het hele jaar bekeken ligt het comfortniveau hier waarschijnlijk iets hogerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt wel van je definitie van beter af natuurlijk.
Het is toch vaak warmer in Spanje en ik zou dat niet direct 'beter weer' noemen.
Dat zou ik zo snel niet weten, ik vind het over het algemeen prima te doen hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar over het hele jaar bekeken ligt het comfortniveau hier waarschijnlijk iets hoger
Lekker! Denk ik dan, wat heb je gehad?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:33 schreef Meridiaan het volgende:
‘’Avond.
Zojuist heerlijk gegeten in een Syrisch restaurant. Was voor het eerst, en erg smakelijk
Als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:43 schreef Yesse het volgende:
Kan ik nog instromen in de ESF WIDM poule?
Dan ga ik weer Sleepers kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:09 schreef Em31 het volgende:
Ohja wel, nog even een aflevering Derry Girls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |