U las het hier eerstquote:Mannen
1000m: Dit wordt een ZWIEP. Lorentzen zou er een stokje voor kunnen steken, maar anders weet ik het ook niet.
Maar ik heb net chocolademelk op, gemaakt met gewone halfvolle melk van de AHquote:
Ja, en ook de tijd van Groenewoud was prima.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Noren reden nochtans een prima TP.
Dat is een week geleden.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw wordt altijd gepiekt.
Gewoon blijven trainen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Ik loop wel echt belachelijk ver achter. Een deel heeft hier de finish al gezien als bij mij de tweede ronde begint.
Stolz moet het ook nog maar laten zien straks.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:58 schreef Toby56 het volgende:
Alle respect voor Nuis; en dan te bedenken dat hij, ondanks zijn talent, in zijn jonge jaren zo onzeker kon zijn.
Jordan Stolz zal er niet van wakker liggen (mocht hij dat überhaupt kunnen), maar deze titel is toch weer binnen.
Dat is natuurlijk altijd zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stolz moet het ook nog maar laten zien straks.
Het is net Akwasi bij De Slimste Mens. Ze weten dondersgoed hoe ze sympathiek over kunnen komen. Maar het is gewoon een act van arrogante enge mannen.quote:
Heb nooit problemen gehad met Kjeld, zelfde gold voor Kramer altijd. Haat nooit begrepen, heb meer moeite met zaadjes zoals Roest en Bergsma.quote:
Ik heb überhaupt geen moeite.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb nooit problemen gehad met Kjeld, zelfde gold voor Kramer altijd. Haat nooit begrepen, heb meer moeite met zaadjes zoals Roest en Bergsma.
Roest is inderdaad weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb nooit problemen gehad met Kjeld, zelfde gold voor Kramer altijd. Haat nooit begrepen, heb meer moeite met zaadjes zoals Roest en Bergsma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |