quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
(waarom is er eigenlijk geen DRT SC?)
Welkomquote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
haha dit is het geheime hoekje waar alle haters van nattekut moeten zijn dus
Haha en lazien zonder bh dan haha? For science.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Uiers is uit @:coco @:mani89
Wat een vervelend kind.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:46 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe Michael is uit.
https://streamable.com/kq0twn
Voetbal is voor moslims. Wij blanken kijken darte.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Messi nog leeft. @:de_boswachter @:szura Corrupte bende.
quote:
Onderzoeken door figuren die zelf die hoertjes het meeste bezoeken. Hypocrisie ten top!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)hond-start-onderzoek
Einde tijdperk hoerenreviews @:de_boswachter
De NOS sprak de afgelopen weken met vijf sekswerkers die slechte ervaringen hebben met GirlsReview. Wie daar een profiel aanmaakt, stuit bijvoorbeeld op een rubriek ('Waar zit deze dame?') waar klanten elkaar helpen sekswerkers te vinden die zij uit het oog zijn verloren. Daarbij onthullen zij niet alleen de laatste locatie, maar soms ook de nieuwe werknaam van zo'n persoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)hond-start-onderzoek
Einde tijdperk hoerenreviews @:de_boswachter
Jep. De enige echte.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:20 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af: speelt RVB in de chocomel reclame?
Liggend in de kruiwagen
Volgespeerd dan natuurlijkquote:
RIP kistdragers.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Amsterdamse rapper Bigidagoe doodgeschoten
In Amsterdam is een man doodgeschoten. Het gaat om de 26-jarige rapper Bigidagoe.
@:zipportal
Gewoon.
Benieuwd of Kimmetje wel tegen Justin Pipe AKA de kooivechter durft te vechtenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/darts/b(...)ak-u-kapot~a49edb87/
(Lol)
Lekker Cutquote:
Dus dit is hoe jij jouw dartsloze avondjes slijt.quote:
Wat een debielquote:Op maandag 11 maart 2024 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Adam is een beetje stout geweest @:wimderon
Dat ziet er uit als het stukje diarreevlees uit de 3D-printer van Loetje met een ijsbolletje er overheen geflikkerd. Ik zou daar niet zo blij mee poserenquote:
Als hij een dagbestedingbakkes heeft terwijl hij niet op een dagbesteding werkt, wat heb ik dan, aangezien ik ook echt naar een dagbesteding ga?😂quote:
Laten we het internet daar maar voor behoeden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:42 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Als hij een dagbestedingbakkes heeft terwijl hij niet op een dagbesteding werkt, wat heb ik dan, aangezien ik ook echt naar een dagbesteding ga?😂
Mwah, ik sta met mijn kop al overal op het internet hoor. Daar valt niks aan te behoeden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Laten we het internet daar maar voor behoeden.
Hey maat.quote:Op zondag 31 maart 2024 06:27 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mwah, ik sta met mijn kop al overal op het internet hoor. Daar valt niks aan te behoeden.
Oké, is goed.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het zakelijk houden aub.
Hallo Poepie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De troef komt pas in de liveshow kaarija!
Poeh, dat is een lange om tijd voor te maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus @:wimderon @:mani89 Rond 1:30:30 wat meditatiewijsheden van Barney. Voorafgegaan door een 'altijd tegen mij'
Wel hartstikke leuk. Veel historie, uit de jaren 90, het amateurisme van Frimley Green ook. En over het ongekende niveau van de hedendaagse wereld met zijn nederlaag tegen Ross afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Poeh, dat is een lange om tijd voor te maken.
quote:"Ik weet nog dat ik regelmatig een hotelkamer deelde met Raymond", zegt Stompé. "Maar dan was het wel zo dat hij drie kwart van de kamer innam en het andere deeltje voor mij was."
Van Barneveld bracht zelfs eens een magnetron mee naar het BDO-WK. "Iedereen verklaarde me gek", zegt hij. "Maar het jaar nadien had bijna iedereen er eentje mee."
"Zo ging het met Raymond", springt Stompé bij. "Hij was met alles de eerste. Ik was eens bij hem op bezoek en toen lagen er drie telefoons op tafel. Ik vroeg wat hij daarmee deed. 'Niets, maar ik heb ze wel', antwoordde hij."
"Verder had Raymond altijd heel veel materiaal bij, de kamer werd zo volledig volgestouwd met allerlei gadgets."
Dit is niet leukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:11 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Met de vrachtwagen naar binnenrijden.
Zet Viaplay maar weer achter een betaalmuur. Dat beeld moet op zwart.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:11 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Met de vrachtwagen naar binnenrijden.
Erg mooi maat. Daar gaan we zo eens goed voor zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een grote DSI update: @:wereldgozer @:de_boswachter @:onlogisch
BMW treintje genot.
Pedo Rob.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Rob laat uw pener zien @:Zipportal
Terechtquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
We hebben er weer één voor de Rendacgoden.
@:zipportal @:de_boswachter
[ x ]
Unpopiejopie opinion: bananen zijn sowieso smerig.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sinds gisteren heb ik een stevige mening over gebakken banaan. Wat jullie?
Wtf @GGMMquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Unpopiejopie opinion: bananen zijn sowieso smerig.
Marcel Maijerquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Wie zal de smeerpijn zijn? @:poepz0r @:wereldgozer @:zipportal
Andries Knevel.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hou ONS even op de hoogte wie het precies was/is. Dank.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Jan Versteegh. Altijd al een lul gevonden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou ONS even op de hoogte wie het precies was/is. Dank.
Ik hoop in dat geval op Tim den Besten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Versteegh. Altijd al een lul gevonden.
Maar het was dus Jan, Bob.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval op Tim den Besten.
Hoor je inderdaad niets meer van van die danshomo.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Versteegh. Altijd al een lul gevonden.
dat is dezelfde hoor. Deed Lingo. en kleine kinderen dus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoor je inderdaad niets meer van van die danshomo.
Edit: oh wacht dat is een andere. Dit is die met die lispellip. Doet die nog iets op tv? Die had toch wijf en kids? Lingo?
Nee je had ook nog een andere vervelio. Ene die danste professioneel….. Volgens mij heette die ook Jan…quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat is dezelfde hoor. Deed Lingo. en kleine kinderen dus.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee je had ook nog een andere vervelio. Ene die danste professioneel….. Volgens mij heette die ook Jan…
De overacting van heertje hier is zo niet nog tenenkrommender dan jet bestaan van Jan Kooijmanquote:
Mokerdikke Wattimena op rechtsbuiten, een centrum Kuivenhoven/vdVoort en geen Veenstra. Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is geen kampioensmateriaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |