Ik kan niet ruilen he, ik heb heen partner..quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal er op moeten toeleggen vrees ik
Eerst eentje zoeken dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan niet ruilen he, ik heb heen partner..
Nee dat snap ik wel Lenny is een lieve vrouw. Ik ben een wolfquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik wil helemaal niet geruild worden.
Blaas je ook huisjes omver?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel Lenny is een lieve vrouw. Ik ben een wolf
En ik jaag op wolven.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel Lenny is een lieve vrouw. Ik ben een wolf
Nee, achstma.quote:
Koekie humor.quote:
Ik hoef er geentje in de plaatsquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan niet ruilen he, ik heb heen partner..
Ja, maar jij houdt hem gewoonquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou dan is het de perfecte ruil, mag ik hem wel retourneren als het tegenvalt?
Ook mij niet?quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt hem gewoon
Gewoon, omdat het kanquote:
Jij gaat ook van paal naar paalquote:
Wel neequote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij gaat ook van paal naar paal
Zeker weten?quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb altijd al een zwak voor modus gehad
Ah nee he?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou dan is het de perfecte ruil, mag ik hem wel retourneren als het tegenvalt?
Zal toch wel?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ah nee he?
Maar hij zal wel meevallen
Wie nietquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb altijd al een zwak voor modus gehad
Gelukkig maarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]Ma how zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Net nogquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Helleuuuuu op deze heerlijke druilerige depri zaterdag! Word er nog gesext dit weekend?
Hooguit sexting, maar ik denk zelfs dat nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Helleuuuuu op deze heerlijke druilerige depri zaterdag! Word er nog gesext dit weekend?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben straks thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hooguit sexting, maar ik denk zelfs dat niet
Lenny geen energie?quote:
Lenny 30000 km verderop.quote:
Zover?!quote:
Vlaanderen ligt niet naast de deur eh?quote:
Jahaa, maar ik heb wel een Nuts!quote:
Oh ik heb soepstengelsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jahaa, maar ik heb wel een Nuts!
Is gewoon de spanning ja!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt een rode eikel das nie best
#puzzieswanktipsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:56 schreef Puzzie het volgende:
Misschien een ideetje om de druk er vanaf te halen, of misschien ook wel niet . Ik weet het ook niet
Zal jou eens soepen.quote:
Even een nachtje laten weken in de Biotex.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt een rode eikel das nie best
Ligt eraan welke?quote:
Heb je nog vogeltje gekocht?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Even een nachtje laten weken in de Biotex.
Jazeker.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je nog vogeltje gekocht?
Bijzondere smaken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Philadelphia met jalapeno, feta/komkommer en geitenkaas/rozemarijn
Zal jou eens dippen.quote:
Oma's huishoudelijke tips?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Even een nachtje laten weken in de Biotex.
Besondere Aromen.quote:
Werkt geheid.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oma's huishoudelijke tips?
Ach jah.quote:
Die Deutsche Stig!quote:
Geil nog wel.quote:
SCHNEEEEEEEEEELLLLL!!!quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SCHNEEEEEEEEEELLLLL!!!
KRRRRAAAAAAAAAAFFFFFFTTTT!!!
Met helm?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie zo David Hasselhof voor mij.
Nee, wel met Kitt.quote:
Hmmm... heb de piemel één keer hard gehad vandaag.quote:
Das wel n matige score. Ik vannacht toen ik niet kom slapen maar das alweer bijna 24 uur geledenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... heb de piemel één keer hard gehad vandaag.
Dat is nog erger.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das wel n matige score. Ik vannacht toen ik niet kom slapen maar das alweer bijna 24 uur geleden
Dan moet er wel heel erg veel gebeuren.quote:
Whut?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet er wel heel erg veel gebeuren.
Ja joh, de avond verloopt kalm en de piel blijft slap.quote:
Ik ben de basis geweest voor die AIquote:
Geloof ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben de basis geweest voor die AI
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, de avond verloopt kalm en de piel blijft slap.
Nee, die slaapt mooi verder zo.quote:
Hard wanneer het moet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die slaapt mooi verder zo.
Hard, dik en stevig.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard wanneer het moet.
Preciesquote:
Staat synoniem voor iedere penis.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de mijne zo is
Algemeen bekend. Misschien heeft ie zijn penis nog niet zo lang?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Staat synoniem voor iedere penis.
Kan maar zo. Dan valt er nog zoveel te ontdekken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Algemeen bekend. Misschien heeft ie zijn penis nog niet zo lang?
In principe wel?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
In principe wel, ben ik geneigd te zeggen
Daarom. Slag om de arm is soms aan te radenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In principe wel?
Ja nee okay soms kan het wat onhandig zijn
Linker of rechterarm ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Daarom. Slag om de arm is soms aan te raden![]()
Nee okay , maar het wordt geen ellenbogenwerk bedoelde ik maarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Meestal rechts maar je ontkomt soms niet aan links
Eeehmm ik zou niet eens weten hoequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee okay , maar het wordt geen ellenbogenwerk bedoelde ik maar
Verstandig om eerst even te checken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht daarom vraag ik het maar ff
Dat vond ik nou ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Verstandig om eerst even te checken.
Lukt je dat? Links heeft hier echt weinig effect. Puur rechtsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Meestal rechts maar je ontkomt soms niet aan links
Oefening baart kunst. Maar rechts blijft dominant wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lukt je dat? Links heeft hier echt weinig effect. Puur rechts
Ja ongetwijfeld maar is t dan ook lekker? Of moet je eerst jarenlang links proberen voordat dat wat wordtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Maar rechts blijft dominant wel.
Geen idee hoe lang ik daarover gedaan hebquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld maar is t dan ook lekker? Of moet je eerst jarenlang links proberen voordat dat wat wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang ik daarover gedaan heb
Ik zal t eens proberen. Als ik na 10 sessies nog niet ben klaargekomen, lukt t de elfde keer ongetwijfeld met de verkeerde hand omdat de nood zo hoog is :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ongetwijfeld maar dat is niet wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zal t eens proberen. Als ik na 10 sessies nog niet ben klaargekomen, lukt t de elfde keer ongetwijfeld met de verkeerde hand omdat de nood zo hoog is :p
Gaat dit over rukken of schrijven met links of rechts?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lukt je dat? Links heeft hier echt weinig effect. Puur rechts
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat dit over rukken of schrijven met links of rechts?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat schijnt ongebruikelijk te zijn. Verder met veel dingen rechtshandig of -voetig.
Ik schrijf met links , met rechts doe ik andere dingen. Maar het grootste gedeelte doe ik alles linkshandigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar ter afwisseling ook wel eens links?
Hmmmquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat dat niet goed is
Duidelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik schrijf met links , met rechts doe ik andere dingen. Maar het grootste gedeelte doe ik alles linkshandig
Wanneer zoal?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo nu en dan kan dat wel leuk werken idd
Of omhanden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet me goed, je moet het omarmen
Wel een beetje gedoseerd uiteraard maar wanneer het me uitkomt soort vanquote:
Ah zo. Ja dat welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel een beetje gedoseerd uiteraard maar wanneer het me uitkomt soort van
Nee joh geintjuhhh hihi
Nee maar om een punt te maken bijvoorbeeld
helemaal niets mis mee , mannen hebben (vaak) grote handenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje aangedikt natuurlijk. Doen wij mannen graag
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
helemaal niets mis mee , mannen hebben (vaak) grote handen
Onder de juiste omstandigheden en met de juiste behandeling zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe groot ze kunnen worden
Zo werkt het met veel 'dingen' toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden en met de juiste behandeling zeker
Daar heb ik ook wel eens wat van meegekregen ja. Van een vriend natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo werkt het met veel 'dingen' toch?
Tuukquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens wat van meegekregen ja. Van een vriend natuurlijk.
Heel verstandig van jou ,je weet maar nooitquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja stiekem niet natuurlijk maar dat ga ik hier natuurlijk allemaal niet neerplempen![]()
wie er allemaal meelezenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel verstandig van jou ,je weet maar nooit
Zo'n ... ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
wie er allemaal meelezen
Zo'n @:Lenny77 ofzo![]()
Nou die vertrouw ik ook nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo'n ... ofzo![]()
Dan heb je aan Lenny een goede , itt een hoop anderen
Mehquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou die vertrouw ik ook nietMoehahaha
Nu? ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:49 schreef Puzzie het volgende:
Mja ik ga maar eens sneeuw schrapen voor een heuse sneeuwpop met peener
Je moet er wel een bij de hand hebben , ze liggen niet voor het oprapen is mijn ervaringquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw.Nou ja. En voor een peener had je niet naar buiten gehoeven natuurlijk
Ohw je wil er meteen 1 omarmen ipv alleen naar kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet er wel een bij de hand hebben , ze liggen niet voor het oprapen is mijn ervaring
Omarmen omarmen klinkt ook weer zo eehm grootsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw je wil er meteen 1 omarmen ipv alleen naar kijken![]()
Iets omhanden hebben dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omarmen omarmen klinkt ook weer zo eehm groots
Mja die vind ik wel mooiquote:
Jaren oefenen heeft zijn vruchten afgeworpen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja die vind ik wel mooi![]()
En als dat groots is dan kan ik daar ook prima mee uit de voeten
Nou ja zijn we toch weer terug bij jouw eerdere puntquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Jaren oefenen heeft zijn vruchten afgeworpen?
Help me even herinnerenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja zijn we toch weer terug bij jouw eerdere punt
quote:
Voetenquote:Dat schijnt ongebruikelijk te zijn. Verder met veel dingen rechtshandig of -voetig.
Ja sorry maar iemand moest het toch zeggen , en dat was ik dan maarquote:
Bummerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry maar iemand moest het toch zeggen , en dat was ik dan maar
Doe toch maar gewoon een handquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:20 schreef Puzzie het volgende:
Maar je kan idd veel met je voeten doen , 'omarmen' lukt soms ook best wel met wat training
en lange tenen
Beter een hand in de lucht dan twee armen in je kont hihiquote:
Het gaat niet vanzelf. Nou ja soms wel. Soort van.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja je moet er wel iets voor doen natuurlijk
That escalated quicklyquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter een hand in de lucht dan twee armen in je kont hihi
Ligt er wel een beetje aan hoe en watquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Het gaat niet vanzelf. Nou ja soms wel. Soort van.
Ja nou ja idd dat groeien enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe en wat
Mijn 'insteek' zou idd zo zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Was wat onverwacht. 2 armen meteen. Ms eerst met 1 beginnen?![]()
Het gaat niet vanzelf natuurlijk . dat snapt iedereen hoop ikquote:
Als wij het maar snappenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat niet vanzelf natuurlijk . dat snapt iedereen hoop ik
Ohja. Zal ook eens wat aandikken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij begon![]()
Ik dikte het enkel wat aan
Pfieuw ik dacht ff dat je em anders ging inzettenquote:
Ja zo voorspelbaar ben ik niet jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pfieuw ik dacht ff dat je em anders ging inzetten
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , dat kan ik zeer waarderen. Dank daarvoor
Alleen deze?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk en dit soort momenten moet je koesteren
Nou ja nee uiteraard zijn er nog zoveel meer koester momentjesquote:
Om te omarmen dusquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja nee uiteraard zijn er nog zoveel meer koester momentjes
Zo zie je maar wat er allemaal lukt met een beetje moeite doen om elkaar te begrijpenquote:
Met een beetje moeite lukt alles welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat er allemaal lukt met een beetje moeite doen om elkaar te begrijpen
Niks mis met moeite doen, niet te veel natuurlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Met een beetje moeite lukt alles wel
Ja maar spanning hoort er ook wel bij toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Neemt iig wat opgebouwde spanning weg
IN een anderquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis met moeite doen, niet te veel natuurlijk![]()
maar altijd mooi om je een beetje te kunnen invoelen in een ander
Hmja nou ja hm ehm die opgebouwde aangedikte tensionquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar spanning hoort er ook wel bij toch?
Ligt er wel aan wat voor spanning natuurlijk
Die kan je natuurlijk heel simpel weghalen... pies of keekquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmja nou ja hm ehm die opgebouwde aangedikte tension
Met een beetje moeitequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan je natuurlijk heel simpel weghalen... pies of keek
Je kan er vaak op meerdere manieren naar kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Treffend! Zo had ik em nog niet gezien
Nou idd!! Goeie van jouquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan er vaak op meerdere manieren naar kijken
Oh ja 'de reis'quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeker! Niet vergeten van de reis te genieten ook![]()
Voelde je die?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:17 schreef Puzzie het volgende:
Dit is wel hele diepe shit![]()
die komt wel binnen
Nee het gaat om de 'reis'' en de 'uitkomst'quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja het gaat niet alleen om het eindschot heOf nou ja, soms klein beetje wel
Het resultaat geeft ook een warm gevoel altijdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee het gaat om de 'reis'' en de 'uitkomst'
Warm ... nat soms ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Het resultaat geeft ook een warm gevoel altijd
Ja moet gewoon kunnen allemaal als we daar blij van wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Warm ... nat soms ook
Maar ja hoort er allemaal bij
Oh die zag ik niet aankomen!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Keihard, 30 cm diep. Als een kogelstoot zo hard
Van blij worden word ik altijd erg blijquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja moet gewoon kunnen allemaal als we daar blij van worden
Oh shit !!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doet nu nog pijn in mijn neus
Blij toequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van blij worden word ik altijd erg blij
Een beetje blij zijn maakt een mens altijd weer blijer mensquote:
Ja hier kan ik echt niks meer bij bedenkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een beetje blij zijn maakt een mens altijd weer blijer mens
LoLkequote:
Weer klaar voor de dag?quote:
Net wel huishouden gedaan, dus ik ga nu lekker ontspannen jaquote:
Same here. En ik heb mijn 5 km wandeling al gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net wel huishouden gedaan, dus ik ga nu lekker ontspannen ja
Goed bezigquote:Op zondag 7 januari 2024 10:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Same here. En ik heb mijn 5 km wandeling al gedaan.
Kou zat op het randje. Gelukkig wel zonnetje.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig
De ochtendwandeling hier ook gedaan, was goed te doen
Hier nog niet, grauwe bende. Maar dat is niet ergquote:Op zondag 7 januari 2024 10:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kou zat op het randje. Gelukkig wel zonnetje.
Ik snap datquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja hier kan ik echt niks meer bij bedenken![]()
De zon komt vanzelf.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier nog niet, grauwe bende. Maar dat is niet erg
Achter de wolken, daar schijnt de zon...quote:
Stig wijsheid 2.0quote:Op zondag 7 januari 2024 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Achter de wolken, daar schijnt de zon...
Yup, komt door de geur van het circuitquote:
3 zelfsquote:
Nee ik vind dat wat overdreven om iedere SC aan te grijpen om je onzin in te postenquote:
Ronzzquote:
Ik heb wel vaker een puntquote:Op zondag 7 januari 2024 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel een punt![]()
Soddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |