Ik kan niet ruilen he, ik heb heen partner..quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal er op moeten toeleggen vrees ik
Eerst eentje zoeken dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan niet ruilen he, ik heb heen partner..
Nee dat snap ik wel Lenny is een lieve vrouw. Ik ben een wolfquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik wil helemaal niet geruild worden.
Blaas je ook huisjes omver?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel Lenny is een lieve vrouw. Ik ben een wolf
En ik jaag op wolven.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel Lenny is een lieve vrouw. Ik ben een wolf
Nee, achstma.quote:
Koekie humor.quote:
Ik hoef er geentje in de plaatsquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan niet ruilen he, ik heb heen partner..
Ja, maar jij houdt hem gewoonquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou dan is het de perfecte ruil, mag ik hem wel retourneren als het tegenvalt?
Ook mij niet?quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt hem gewoon
Gewoon, omdat het kanquote:
Jij gaat ook van paal naar paalquote:
Wel neequote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij gaat ook van paal naar paal
Zeker weten?quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb altijd al een zwak voor modus gehad
Ah nee he?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou dan is het de perfecte ruil, mag ik hem wel retourneren als het tegenvalt?
Zal toch wel?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ah nee he?
Maar hij zal wel meevallen
Wie nietquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb altijd al een zwak voor modus gehad
Gelukkig maarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]Ma how zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Net nogquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Helleuuuuu op deze heerlijke druilerige depri zaterdag! Word er nog gesext dit weekend?
Hooguit sexting, maar ik denk zelfs dat nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Helleuuuuu op deze heerlijke druilerige depri zaterdag! Word er nog gesext dit weekend?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben straks thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hooguit sexting, maar ik denk zelfs dat niet
Lenny geen energie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |