Jaaaquote:
Eentje met kip en gehaktquote:
Omnomnomquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eentje met kip en gehakt
Zeker welquote:
Idem.quote:
Ook niet mijn smaakquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Komt niet aantrekkelijk over
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe mij maar een biefstukje entrecoteor ribeye
of t-bone of zo
Niet je Smaak? Smaakt een beetje richting flauwe kip.quote:
Hm, ben niet zo van de varken, en -haas is óók weer mager vleesquote:
Niet te lang bakkenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ben niet zo van de varken, en -haas is óók weer mager vlees
(en nee, speklappen vind ik dan ook weer niet super)
Dat sowieso, en moet je ook met biefstuk (of bijv kipfilet) niet doenquote:
Oeh Sally heeft smaakquote:
Tuurlijk.quote:
Hee, jij hier?quote:
Hmmm...quote:
Soms kom ik hier wel eens langs, of in DTS of weer ergens anders.quote:
Nu er geen F1 is?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Soms kom ik hier wel eens langs, of in DTS of weer ergens anders.
Oh gewoon het hele jaar door hoor, wanneer ik er zin in hebquote:
Maar nu zijn wij erquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh gewoon het hele jaar door hoor, wanneer ik er zin in heb![]()
''vroeger'' poste ik hier vrij veel maar iedereen die er toen was is weg
Hmmmm......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmm......Ik weet een heel goed steakrestaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Top!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet een heel goed steakrestaurant
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet een heel goed steakrestaurant
Kloptquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat sowieso, en moet je ook met biefstuk (of bijv kipfilet) niet doen![]()
Maar ik hoef liever niet zulk mager vleesIk moet ergens mn brandstof vandaan halen
Welke van de twee?quote:
De bereidingswijze. Vlees moet sappig zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke van de twee?![]()
De bereidingswijze, of het beetje meer vet eraan?
Beide geldt, trouwens
En ik zeg beide geeft de lekkerste smaak aan vleeschquote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:00 schreef aloa het volgende:
[..]
De bereidingswijze. Vlees moet sappig zijn
Slaapsequote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik zeg beide geeft de lekkerste smaak aan vleesch![]()
Maar voor nutrusten
Ook zelfgebakken?quote:
Goedemorgen, i know het is geen morgen meer.quote:
Uitslapenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goedemorgen, i know het is geen morgen meer.
Heb voor het eerst sinds maanden echt uitgeslapen.
Ja dat idee had ik ook zelf.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitslapen
Ben het verleerd
Lukt mij helaas ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitslapen
Ben het verleerd
O dan ben jij zeker in het noorden van het land, daar sneeuwde het ietsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:13 schreef schommelstoel het volgende:
Het is hier trouwens aan het sneeuwen, niet dat het blijft liggen.
Toch mooi
Ik schrok van de wekkerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook zelf.
Maar slaapkamer deur dicht gelaten dus geen kat om 5uur boven me hoofd miauwen dat ie aandacht en eten wil.
En gaan slapen met oordopjes in luisterende naar een podcast.
Voordat de wekker ging was ik altijd al wakker, jij ook?
Heb je wel eens koekjes gebakken, en dan niet zandkoekjes op schoolquote:
Ja ooit wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens koekjes gebakken, en dan niet zandkoekjes op school
Dat valt onder cake en taart.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ooit wel.
Meestal een cake of appeltaart.
Ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat valt onder cake en taart.
Koekjes zijn losse dingen
Goeie combiquote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komende dagen wel koud maar zonnetje erbij
Vastgevrorenquote:
Dat had ik nooit echt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schrok van de wekker
Maar je was wel wakkerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat had ik nooit echt.
Wel één keer als kind dat ik waarschijnlijk een nachtmerrie had of boos was, de wekker toen tegen de verwarming gegooid.
Ik schrok wakker en had een nog al niet blije moeder in de deuropening staan.
De schrok zich ook kapot natuurlijk.
Ja maar wel de hele ochtend een boze moeder.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je was wel wakker
Oh ja, als je zus je ermee kan kwellenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja maar wel de hele ochtend een boze moeder.![]()
Zo'n dag dat je moeder zei dat je maar buiten moest gaan spelen, en natuurlijk wil je dan helemaal niet buitenspelen![]()
En natuurlijk nog een zus die genoot van de hele situatie.
Morgenquote:
morgenquote:
Ow ja koffiequote:
stiggyquote:
Aloaquote:
Greyquote:Op zondag 7 januari 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Morgen
[..]
morgen
[..]
Ow ja koffie
[..]
stiggy
[..]
Aloa![]()
Echt weer voor een Fries of niet Aloaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 7 januari 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt weer voor een Fries of niet AloaWas fris vanmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grijskequote:Op zondag 7 januari 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Morgen
[..]
morgen
[..]
Ow ja koffie
[..]
stiggy
[..]
Aloa![]()
Lovkequote:
Charlyquote:
Lovquote:
Het blijft wennenquote:
Ik lees ook nog steeds wat ik denk dat het isquote:
Oh..quote:Op zondag 7 januari 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lees ook nog steeds wat ik denk dat het is
quote:
Dit ... ja. Heb de "andere" betekenis ff gemist namelijkquote:Op zondag 7 januari 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lees ook nog steeds wat ik denk dat het is
Stoot maar eens heel hard je kleine teen.quote:Op zondag 7 januari 2024 11:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh..
Maar dat andere zeg ik nooit
Sallykequote:
Dan zeg ik andere dingenquote:Op zondag 7 januari 2024 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stoot maar eens heel hard je kleine teen.
Ik kan me (edit, toch niet veel...) veel dingen bedenken bij "mf", maar om @gianni61 nou zó te begroeten... Neequote:
Sallyquote:Op zondag 7 januari 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan me (edit, toch niet veel...) veel dingen bedenken bij "mf", maar om @:gianni61 nou zó te begroeten... Nee![]()
het komt uit een goed hartquote:Op zondag 7 januari 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan me (edit, toch niet veel...) veel dingen bedenken bij "mf", maar om @:gianni61 nou zó te begroeten... Nee![]()
Alleen als hij iets HEEL slechts gedaan heeft!quote:Op zondag 7 januari 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
En hij weet wat t betekentquote:Op zondag 7 januari 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer van de![]()
Ik zal het niet meer zeggen
Primaquote:Op zondag 7 januari 2024 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]is mijn standaard gezichtsuitdrukking
Beetje raar op kantoorquote:Op zondag 7 januari 2024 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]is mijn standaard gezichtsuitdrukking
i know, mensen vragen ook altijd of er iets mis is met mequote:
Bij mij durven ze dat niet te vragen omdat ik dan hun project afkeurquote:Op zondag 7 januari 2024 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, mensen vragen ook altijd of er iets mis is met me
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij durven ze dat niet te vragen omdat ik dan hun project afkeur
"Ja meneer de tester, wilt u nog wat drinken?"quote:
"Thee, was het toch? Of Cola Zero...?quote:Op zondag 7 januari 2024 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja meneer de tester, wilt u nog wat drinken?"
Ze zijn altijd wel heel vriendelijk als ik in het overleg zit.quote:Op zondag 7 januari 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
"Thee, was het toch? Of Cola Zero...?
Zeg maar wat u wenst........!!!"
Oeeehhh, met jelly....!quote:
Zit bloem en suiker in, helaas voor jou .........quote:Op zondag 7 januari 2024 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeeehhh, met jelly....!![]()
Zie er goed uit hoor maily!![]()
Ik zou ze zo eten als....![]()
Ja, dat dusquote:Op zondag 7 januari 2024 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zit bloem en suiker in, helaas voor jou .........
Mailykequote:
Ben je nu ook jelly?quote:Op zondag 7 januari 2024 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeeehhh, met jelly....!![]()
Zie er goed uit hoor maily!![]()
Ik zou ze zo eten als....![]()
Koekjes op?quote:
Je hebt nog meer?!quote:
Eh.....quote:
Tssss. Wie dénk je.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Wie moet ik over de knie leggen?
* M_0_0_N komt even zwaaienquote:Op zondag 7 januari 2024 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt in de brievenbus
* greysbones geeft @M_0_0_N een dikke knuffel en een zoen op dr voorhoofdquote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt in de brievenbus
Door de brievenbus?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:M_0_0_N een dikke knuffel en een zoen op dr voorhoofd
Maantjequote:
Dat is liefquote:Op zondag 7 januari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:M_0_0_N een dikke knuffel en een zoen op dr voorhoofd
How are you, my dear?quote:
Lekker contentquote:
Die is nu al een eind weg helaas.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Goehoed!!![]()
het is lekker weer vandaag, zo met dat zonnetje
Net drie kwartier geleden was ie er nogquote:Op zondag 7 januari 2024 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is nu al een eind weg helaas.
Zonnetje? Waar?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Goehoed!!![]()
het is lekker weer vandaag, zo met dat zonnetje
Was hier overdag lekker zonnetjequote:Op zondag 7 januari 2024 17:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zonnetje? Waar?
Volgens mijn zonnepanelen is het nog nacht
Hier echt de hele dag grijs, motregen, sneeuwquote:
Owhquote:Op zondag 7 januari 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier echt de hele dag grijs, motregen, sneeuw
Morgen ook geen zon?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier echt de hele dag grijs, motregen, sneeuw
Achter de wolken.quote:
Vanaf dinsdag als ik de app moet gelovenquote:
Oh dan moet je hier maar heen komenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag als ik de app moet geloven
Hard blazen dan!quote:
Oke, stuur je me je adres?quote:
Dan lig ik toch in bedquote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, stuur je me je adres?
[..]
Dan lig ik toch in bed
Ik was van plan gewoon bij de voordeur aan te bellenquote:
Ik ook. En dikke dekensquote:
Hahaquote:Op zondag 7 januari 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was van plan gewoon bij de voordeur aan te bellen
Brrr jaa je zou uit je bed vriezen, in Zweden helemaalquote:Op zondag 7 januari 2024 17:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu helemaal omdat het vriest in de nacht
Ja ookquote:
Zodat je zelf niet onder de dekens uit hoeft te komen?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Leg wel de sleutel onder de bloempot
En dat ik niet wakker schrik van de bel, met een slaap hoofd de deur open moet doenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zodat je zelf niet onder de dekens uit hoeft te komen?
Hoe vroeg ben je van plan in bed te gaan liggen?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat ik niet wakker schrik van de bel, met een slaap hoofd de deur open moet doen
Uur of 10 alquote:Op zondag 7 januari 2024 17:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe vroeg ben je van plan in bed te gaan liggen?
Ja, nu haal ik dat niet meerquote:Op zondag 7 januari 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
Maar dan slaap ik nog niet.. meestal rond half 11 gaan mijn oogjes dicht
Volgende keer maar danquote:
Nee, laat maar liggen. Ben er zoquote:Op zondag 7 januari 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende keer maar dan
* Lovely pakt de sleutel maar weer onder de bloempot vandaan
quote:Op zondag 7 januari 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende keer maar dan
* Lovely pakt de sleutel maar weer onder de bloempot vandaan
Totzo!quote:Op zondag 7 januari 2024 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, laat maar liggen. Ben er zo
quote:
Haha, alweer?quote:
niks mis met rustquote:
dat was ik wel van planquote:
Dat was ik sowieso wel van planquote:
Allemaal bij elkaar kruipen en elkaar warm houdenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso wel van plan![]()
Heb mn elektrische onderdekentje maar weer tevoorschijn getoverd - toch maar![]()
Hmmm... al aan het genieten van een warme kont en benen nu![]()
Oh jee, mn bed is niet groot genoeg daarvoor hoor.. als ik jullie allemaal hier erin moet stoppenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal bij elkaar kruipen en elkaar warm houden
stapelen!quote:Op zondag 7 januari 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee, mn bed is niet groot genoeg daarvoor hoor.. als ik jullie allemaal hier erin moet stoppen![]()
Oeh.quote:
Dan maar bij mij in bed!quote:Op zondag 7 januari 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee, mn bed is niet groot genoeg daarvoor hoor.. als ik jullie allemaal hier erin moet stoppen![]()
Heel even maar, daarna is het zo warm dat je niet weg wilquote:Op zondag 7 januari 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel een nadeel van de kou.. dat het bed ook koud is
Klopt tot dat je naar de wc moet..quote:Op zondag 7 januari 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel even maar, daarna is het zo warm dat je niet weg wil
Hier nu nietquote:Op zondag 7 januari 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel een nadeel van de kou.. dat het bed ook koud is
hmm, moeten we dan lootjes trekken wie bij wie?quote:
Oh, bij jou groot zat dan? De hele FOK! ONZ-SC-ploeg?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maar bij mij in bed!
quote:Op zondag 7 januari 2024 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, moeten we dan lootjes trekken wie bij op wie?
Daarom zorgen dat je leeg bent voor je in bed stapt!quote:
Oh ja hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, bij jou groot zat dan? De hele FOK! ONZ-SC-ploeg?
Heb geen kruik.. maar dat is misschien wel een goed ideequote:Op zondag 7 januari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier nu niet![]()
Maar kan je niet even een kruik in je bed leggen uurtje voor je gaat slapen?
En dan steeds wat lager leggen richting voeteneidn. Zo deed ik dat.
Als je zo al gaat beginnen, dan ga jij onder het bedquote:Op zondag 7 januari 2024 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, moeten we dan lootjes trekken wie bij wie?
Maar ik slaap nooit meteen, als op bed gaquote:Op zondag 7 januari 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je leeg bent voor je in bed stapt!
[..]
Oh ja hoor
Ik ook niet, maar ben wel van plan om dan niet meer uit bed te hoevenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik slaap nooit meteen, als op bed ga
daar ben ik te dik voorquote:Op zondag 7 januari 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je zo al gaat beginnen, dan ga jij onder het bed
Simpel! Lege Petfles, vullen met heet water (uiteraard NIET gekookt water, let op), niet helemaal tot boven doen overigens. Beetje aandrukken tot water bijna eruit loopt. Dop er goed opdraaien. Skisok eroverheen doen (ivm mogelijk te heet aan je voetjes, mocht je m in bed laten liggen met slapen). Of anders dikke sok aan ene uiteinde, en andere dikke sok aan andere uiteinde.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen kruik.. maar dat is misschien wel een goed idee
Of sokken aan doen, worden de voeten ieder geval niet koud
Moet dan altijd toch nog even een plasje doenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ben wel van plan om dan niet meer uit bed te hoeven
Hier past dat welquote:
Dan snel doen, je dekens dichtslaan, kan de warmte ook niet ontsnappenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet dan altijd toch nog even een plasje doen
quote:Op zondag 7 januari 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan snel doen, je dekens dichtslaan, kan de warmte ook niet ontsnappen
En een shirt aan hebben, dat helpt ookquote:
Heb ik ook en een pyjama broekquote:Op zondag 7 januari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een shirt aan hebben, dat helpt ook
Helemaal klaar!quote:
ik vind kleding in bed niet wenselijkquote:
Waarom mag dat water niet gekookt zijn?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Simpel! Lege Petfles, vullen met heet water (uiteraard NIET gekookt water, let op), niet helemaal tot boven doen overigens. Beetje aandrukken tot water bijna eruit loopt. Dop er goed opdraaien. Skisok eroverheen doen (ivm mogelijk te heet aan je voetjes, mocht je m in bed laten liggen met slapen). Of anders dikke sok aan ene uiteinde, en andere dikke sok aan andere uiteinde.
Voi la! Huis-tuin-en-keuken-kruik![]()
ik denk dat je pet fles dan begint te krimpenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom mag dat water niet gekookt zijn?
Je moet het sowieso eerst laten afkoelen.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat je pet fles dan begint te krimpen
Ze zegt niet gekookt water?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet het sowieso eerst laten afkoelen.
@:Sally bedoelt wss kokend water.
daar ga ik wel van uitquote:Op zondag 7 januari 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet het sowieso eerst laten afkoelen.
@:Sally bedoelt wss kokend water.
Nou ja idd. Niet 'kokend heet water' danquote:Op zondag 7 januari 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom mag dat water niet gekookt zijn?
Ik ook niet, maar liever warm in bed dan koudquote:Op zondag 7 januari 2024 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind kleding in bed niet wenselijk
Er hoort op te staan dat het niet mag.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
in mijn kruik kan ik wel kokend water gieten.
meer dekensquote:Op zondag 7 januari 2024 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar liever warm in bed dan koud
Heel belangrijk; ontluchten! Scheelt lekken en brandwonden.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja idd. Niet 'kokend heet water' dan![]()
Is gewoon té heet. Niet goed.
En net als bij een kruik kan dit ontploffen, met brandwonden tot gevolg. In een gewone (rubberen) kruik ook geen kokend heet water doen. In een stalen sowieso niet.
Het zal niet kapot gaan, maar je huid wel![]()
Je kan echter wel Gekookt en vervolgens wat afgekoeld water gebruiken![]()
Door de druk van de waterdamp van kokend heet water, kan de kruik (of je fles) uit gaan zetten - daarom laat je ook eerst het grootste deel van de lucht eruit, en bij een echte kruik laat je die zelfs overlopen voor je de dop erop draait.
detailsquote:Op zondag 7 januari 2024 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Er hoort op te staan dat het niet mag.![]()
Zelfs met een stalen kruik niet verstandig![]()
Als we het dan hebben over kokend *heet* water, he![]()
Want éérst koken kan wel, maar dan beetje afkoelen
Idd!quote:Op zondag 7 januari 2024 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Heel belangrijk; ontluchten! Scheelt lekken en brandwonden.
Op de mijne staat "NO BOILING WATER"quote:
ik heb geen zin om op te staan en te kijkenquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om op te staan en te kijken
gecheckt.quote:
Kom maarquote:
Yeah! Ik wil wel in het midden liggenquote:Op zondag 7 januari 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar
Gianni ook want ik discrimineer niet
dat lijkt me voor iedereen de beste optiequote:Op zondag 7 januari 2024 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yeah! Ik wil wel in het midden liggen![]()
DPquote:Op zondag 7 januari 2024 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yeah! Ik wil wel in het midden liggen![]()
Oh wil jij ook?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2024 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Quintootjesquote:
ONZbangquote:Op zondag 7 januari 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Quintootjes
Of wordt het al onderhand Gangbang....
Hm, mss eerst maar eens een ONZ-Meet doen danquote:
DOEN! De meet dan.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, mss eerst maar eens een ONZ-Meet doen dan![]()
Zal niet snel zomaar meteen met iemand 't bed in duiken
Regel jij het?quote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Regel jij het?
Wil wel even helpen, trouwens.OhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ken je inmiddelsquote:
Sallykequote:
Join the clubquote:Op maandag 8 januari 2024 09:06 schreef Sally het volgende:
Poeh.. dat is lastig wakker worden zo...! Maar mn vakantie is toch écht voorbij nu
quote:Op maandag 8 januari 2024 09:06 schreef Sally het volgende:
Poeh.. dat is lastig wakker worden zo...! Maar mn vakantie is toch écht voorbij nu
quote:
Maantjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |