En nu uit je hoofd al hun namenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:49 schreef rinardo het volgende:
De testers van het BB huis
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
boven links naar rechts, Salar Bart Naomi Jason Michelquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:01 schreef Hunter het volgende:
[..]
En nu uit je hoofd al hun namen
(er staan er tussen die ik niet eens herken)
Met Kitty stortte Roy's huispakkenimperium in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ja Kitty, ik wil dit keer ook een soort Kitty hoor, beetje reuring in de keet...
Julie en Julio (die laatste moest ik opzoekenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
boven links naar rechts, Salar Bart Naomi Jason Michel
onder Kitty liese Jolien Charlotte ? Chayron ------
Ja mooi hè...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Kitty stortte Roy's huispakkenimperium in.
Forum gaat vandaag open het is wachten op een FA of admin die dat doet.quote:
Jawel toch? Big Brother 2024quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:25 schreef Hunter het volgende:
Ons forum is terug!
Edit: oh nee, toch niet
Daar heb je gelijk in. Laten we er dan maar op hópen dat het leuk wordtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:38 schreef freaky40 het volgende:
Meestal nooit....Elk jaar zijn die hooggespannen verwachtingen er, en misschien nu iets meer door het 25 jarig jubileum van BB en ook weer een seizoen waarin iedereen gefocust kan zijn hier op i.p.v. ook op EJVJL net zoals vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |