SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 05-01-2024 20:44:41 ]Allemaal cabaretteketet!
Ik was er vrijdag 29 december bij om Jorim terug thuis te verwelkomen, die een paar uur daarvoor een ton had gewonnen, dus dat weet ik wel vrij zeker ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moet december zijn geweest, ze hebben het nieuwe jaar nog niet ingeluid, althans niet in de tv-afleveringen.
Klein mini gastmodje voor gepleegdquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:32 schreef freaky40 het volgende:
#20 moet #19 zijn, kan een mod dat even aanpassen?
Geinig, wisseling van de wachtquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Vanaf vandaag iemand die ik ken in da house...toch maar ff volgen dan.
Ja, eerste 2 afl. gezien, maar vond de mensen niet leuk. Vanaf woensdag, toen ik wist dat diegene erin ging, maar weer even in verdiept.quote:
Dat maakt het altijd speciaal om te kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Is dat niet raar, iemand zien in een compleet andere setting waarin geknipt en geplakt wordt? Als een vriend van mij zoiets deed zou ik denk ik stoppen met kijken... soort inbreuk of zo...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Ik weet in ieder geval hoe die persoon buiten die loods is. Scheelt ook wel dat er geen 24/7 streams zijn. In die 3 kwartier kunnen ze maar weinig laten zien van wat ik er tot nu toe van gezien heb. En je weet dat het met plakband aan elkaar zit met hier en daar een stukje verkeerd. We gaan het zien straks.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat niet raar, iemand zien in een compleet andere setting waarin geknipt en geplakt wordt? Als een vriend van mij zoiets deed zou ik denk ik stoppen met kijken... soort inbreuk of zo...
(geen verwijt, gewoon nieuwsgierigheid)
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval hoe die persoon buiten die loods is. Scheelt ook wel dat er geen 24/7 streams zijn. In die 3 kwartier kunnen ze maar weinig laten zien van wat ik er tot nu toe van gezien heb. En je weet dat het met plakband aan elkaar zit met hier en daar een stukje verkeerd. We gaan het zien straks.
Ik draai inmiddels lang genoeg mee op FOK! om te weten hoe dat hier werktquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]daar heb je ook wel een punt idd!
Sorry als ik negatief ben (als we weten het nog niet), maar we ontvangen de nieuwelingen met een gezonde zuurgraad
Kunnen we weer gaan speculeren wie moeder Balk isquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:14 schreef Frummelie het volgende:
Oohoo het zusje van Amanda Balk in de loods....Melanie mag Beau wel aan de ketting leggen... dit kan wel eens leuke beelden opleveren..
Haha ooh ja, dat waren nog eens tijden...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan speculeren wie moeder Balk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |