Ah, top, goed om te weten dat het niet perse de schoenen zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb ook meer last van m'n voeten deze week, wijt het ook aan krampachtig lopen vanwege gladheid en sneeuw idd.
Waarom wil je kunnen bellen met je horloge? De meeste betaalbaardere horloges kunnen dat idd niet. Ik heb de Forerunner 45S, heel tevreden mee voor hardlopen en prima prijs/kwaliteit.
Stuk minder leuk in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:07 schreef core2duo het volgende:
Zijn er meer mensen die moeite hebben om in de kou te hardlopen of bijvoorbeeld trainingen inkorten? Het is nu al 2 weken erg koud, en vandaag ook weer temperaturen ver beneden wat het hoort te zijn.
Het is best veel gedoe. Je moet heel veel kleding aantrekken en ook nog handschoenen. Voordat je eindelijk buiten staat ben je wel even verder. Ik heb 8 km hardgelopen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:18 schreef PippenScottie het volgende:
Week niet gelopen, want te glad. Vandaag weer een rondje gedaan. Het is koud en het waait te hard.
Ik keur dit weer af
Ik loop nu 2 jaar met een smartwatch en zou niet anders meer willen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:32 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben ook aan het kijken naar een horloge, bij voorkeur een om ook mee te kunnen bellen. Maar die bedragen mensen, niet normaal.Ik stel het nog maar even uit.
Vandaag mag ik weer een langzaam rondje en dat is denk ik maar goed ook. Afgelopen week lekker gelopen maar ik denk toch niet helemaal ontspannen of te veel moeten corrigeren vanwege de gladheid want mijn enkel is gevoelig. Even kijken hoe dat aanhoud, en anders moet ik misschien toch kijken naar andere schoenen. Ik was eigenwijs en had gewoon een nieuw paar van de schoenen besteld waar ik de laatste keer ook prima op kon lopen. Denk dat 2 zwangerschappen toch iets met mn voeten hebben gedaan.
Op kou kan je je kleden, gladheid is wel wat lastig af en toe.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:07 schreef core2duo het volgende:
Zijn er meer mensen die moeite hebben om in de kou te hardlopen of bijvoorbeeld trainingen inkorten? Het is nu al 2 weken erg koud, en vandaag ook weer temperaturen ver beneden wat het hoort te zijn.
Zinnen die me witheet maken.quote:
Tip: geen singlet dragenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zinnen die me witheet maken.![]()
Ik mis het gevoel van klotsend zweet dat over mijn lichaam stroomt
Morgen 10k bleh. To singlet or not to singlet.
10k wedstrijd bedoel ik. Wel inspanning genoeg om het warm te krijgen. Alleen bang dat het vooraf en na-afloop stervend koud voelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef core2duo het volgende:
[..]
Tip: geen singlet dragen
Kort-kort zou ik bewaren tot het echt warmer wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.450 jaar, dat is echt fantastisch
Het was gisteren echt prachtig ja overdagquote:Op zondag 21 januari 2024 09:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben een weekendje naar Center Parcs met de schoonfamilie. Gisteren stond een marathon duurlooptraining op het programma en die heb ik hier in het nabij gelegen natuurgebied gelopen. Was fantastisch over half besneeuwde bospaadjes. Geen last van gladheid, wel echt genoten van de omgeving
En dat is toch uiteindelijk waarom we allemaal hardlopen; genieten
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:30 schreef Evangelion het volgende:
Leiden Marathon is wel een aanrader dit jaar (of HM/10k/5k)Goeien tip, dat is wel echt een mooie. Ook al is het misschien niet zo duurzaam, medailles vind ik wel de leukste aandenkens, beter dan een buff ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.450 jaar, dat is echt fantastisch
Leiden Marathon is wel een aanrader dit jaar (of HM/10k/5k)Oeh, die is wel erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.450 jaar, dat is echt fantastisch
Jammer dat ik dan op vakantie ben.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
Ik heb het idee dat het met het weer te maken heeft. Als het vochtig weer is, schuurt het sneller.quote:Op maandag 22 januari 2024 00:58 schreef kalinhos het volgende:
Kheb wel eens (1x per maand ofzo) dat het tijdens een run wat begint te irriteren bovenaan de binnenkant van je bovenbeen, een beetje ter hoogte van waar je zaakje (als man) hangt. Ik begrijp nooit echt hoe dat komt - en hoe ik er vanaf kom. Heb een tijd gedacht dat het bv door losse boxers was dat het allemaal een beetje los in het hok heen en weer danst tijdens het lopen, maar ook als ik strakke boxers draag of zelfs speciale hardloopboxers krijg ik die schuurplekken. Hoe komt dat - en hoe kom ik er vanaf?
Leiden Marathon is wel een aanrader dit jaar (of HM/10k/5k)Oh leuk, die wil ik eigenlijk wel gaan doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.450 jaar, dat is echt fantastischIngeschreven
[ Bericht 4% gewijzigd door SEMTEX op 22-01-2024 10:04:41 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik smeer sinds kort barrière-crème, dat werkt erg goed.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het met het weer te maken heeft. Als het vochtig weer is, schuurt het sneller.
Ik heb het wel eens onder m'n oksels. Als die wat stoppelig zijn -- glad scheren of niet scheren is de truc.
Je kan er ook (preventief) vaseline op smeren. Of producten die er specifiek voor bedoeld zijn, ik heb wel eens wat gehoord over Body Glide.
Halve?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh leuk, die wil ik eigenlijk wel gaan doen!Ingeschreven
![]()
Nee, de hele, ik zocht nog een doel om naartoe te trainen en mijn blessure is al goed op zijn retour. Hoop dat er dan niet net een hittegolf is, maar we zien welquote:Op maandag 22 januari 2024 11:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Halve?
Ik wilde gewoon een 450 grapje maken maar leuk dat mensen enthousiast zijn
In welke omgeving zat je park?quote:Op zondag 21 januari 2024 09:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben een weekendje naar Center Parcs met de schoonfamilie. Gisteren stond een marathon duurlooptraining op het programma en die heb ik hier in het nabij gelegen natuurgebied gelopen. Was fantastisch over half besneeuwde bospaadjes. Geen last van gladheid, wel echt genoten van de omgeving
En dat is toch uiteindelijk waarom we allemaal hardlopen; genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |