Dat klopt. Een nogal debiele maatregel naar mijn idee. Als je geluk hebt wordt een sportmedische (grotendeels) vanuit de aanvullende verzekering vergoed.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:09 schreef Evangelion het volgende:
Wilde me inschrijven voor een marathon in Frankrijk, moet je een doktersbriefje hebben wtf
In France, proof of fitness (medical certificate or license) is required to take part in running events.
Ik heb alleen basis maar nu je het zegt herinner ik me dat ik een mailtje kreeg dat dit gratis was toegevoegdquote:Op zondag 14 januari 2024 17:48 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat klopt. Een nogal debiele maatregel naar mijn idee. Als je geluk hebt wordt een sportmedische (grotendeels) vanuit de aanvullende verzekering vergoed.
Prima prestatie! 🎉quote:Op zondag 14 januari 2024 18:21 schreef Gimmick het volgende:
Vandaag dus Egmond gelopen. Mijn tweede halve marathon. Erg mooie race. Zwaar, regen, koud en vervelende bultjes aan het einde. 1 uur 47, zes minuten sneller als mijn vorige.![]()
Doel voor de rest van het jaar is een 5 km onder de 20 minuten te lopen.
Mooi! Tevreden met je tijd?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef core2duo het volgende:
[..]
Prima prestatie! 🎉
Een mooie race inderdaad, mijn debuut in Egmond. Was bij jou het parcours ook te kort? Ik kwam uit op 20,75 km.
Dik tevreden! Ik had 1.44.35 gelopen, duidelijk sneller dan verwacht.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:20 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mooi! Tevreden met je tijd?
Ja, bij iedereen was het korter. Beetje jammer, telt het niet mee voor Strava pr.
Je kan toch lang inlopen?quote:Op zondag 14 januari 2024 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Drunense Duinenloop (HM) is 10 maart, maar m'n marathonschema schrijft dan een 31km voor
Weer een jaartje uitstellen dan maar
Nou ja, bij mij was het verschil nu 7 minuten en 13 seconden per gemeten kilometer, denk niet dat ik dat in 300 meter extra verknald zou hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ze hadden het parours ook moeten inkorten vanwege de stormen toch? Wel grappig dat ik toch nog een aantal mensen het over een PR hoor hebben terwijl het bij de meesten 20,7-20,8 km is![]()
Maar goed, Egmond is altijd zwaar, dus alsnog respect!
Ik heb in Egmond nog nooit een halve gelopen die qua afgelegde meters klopt. Is ook lastig meten op het strand lijkt mij.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ze hadden het parours ook moeten inkorten vanwege de stormen toch? Wel grappig dat ik toch nog een aantal mensen het over een PR hoor hebben terwijl het bij de meesten 20,7-20,8 km is![]()
Maar goed, Egmond is altijd zwaar, dus alsnog respect!
Er deden er in Rotterdam ook nog 14k mee op de 1/4marathon en bijna 1400 op de City Run (4,2k).quote:Op zondag 14 januari 2024 17:33 schreef Evangelion het volgende:
Ik vind het wel bizar dat er zoveel mensen aan Egmond meedoen.
18k inschrijvingen (HM + kwart en andere zooi zoals kinderen waarschijnlijk)
De limiet voor Rotterdam was 17k voor de hele marathon.
Die 10k gaat t verschil uiteindelijk niet maken hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Drunense Duinenloop (HM) is 10 maart, maar m'n marathonschema schrijft dan een 31km voor
Weer een jaartje uitstellen dan maar
Ja, of een extra 21km in de omgeving doen.quote:
Ik heb deze 25quote:Op maandag 15 januari 2024 09:56 schreef SEMTEX het volgende:
De Asics Gel nimbus 26 is alweer uit en begint steeds meer op een HOKA schoen te lijken.
[ afbeelding ]
Ik heb de 24 Mako blue, maar ben niet tevreden over de zool en gebruik ze nu alleen indoor of voor korte afstanden. Raar, want zijn voorgangers 19 en 21 waren perfect.quote:
Ik heb wel eens in de voorbereiding van mijn trainer de volgende opdracht gekregen; 10k moderate inlopen en dan de halve marathonwedstrijd op marathontempo.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:36 schreef kalinhos het volgende:
Ja dat kan ook maar das een beetje zonde van de inschrijving dan. Tenminste, als ik me inschrijf en betaal voor een race wil ik ook een goeie tijd neerzetten. Als ik t gebruik om op mn dooie akkertje zoveel km te doen…tsja dan kan ik net zo goed dit thuis doen.
O nee, dat is heerlijk hoor. Vol gas die eerste 10 kilometer, en dan direct na de finish zonder te stoppen door naar huis lopen op een iets lager tempo. Dan heb je net een mooi rondje van 26kmquote:Op maandag 15 januari 2024 12:14 schreef Evangelion het volgende:
Ik ga dit weekend proberen 10K race en 16k naar huis lopen
Daar krijg ik vast spijt van
Eind november vindt die normaal plaats. Is Valencia dan geen goed alternatief in die hoek? Of Malaga? (15 dec.). Of San Sebastian?quote:
True maar na een race wil ik meestal alleen maar zitten/liggenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O nee, dat is heerlijk hoor. Vol gas die eerste 10 kilometer, en dan direct na de finish zonder te stoppen door naar huis lopen op een iets lager tempo. Dan heb je net een mooi rondje van 26km
Zonquote:Op maandag 15 januari 2024 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eind november vindt die normaal plaats. Is Valencia dan geen goed alternatief in die hoek? Of Malaga? (15 dec.). Of San Sebastian?
Athenequote:Op maandag 15 januari 2024 17:11 schreef linebear het volgende:
Half november idd. Maar dit jaar dus niet
Zijn opties idd
Vaak wil ik midden in een race ook wel even zitten en liggen, maar dat kan natuurlijk niet. Daar stel je je van tevoren op inquote:Op maandag 15 januari 2024 17:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
True maar na een race wil ik meestal alleen maar zitten/liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |