Oh serieus is Senz° een ander merkquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:15 schreef Zwansen het volgende:
Senz is al een tijdje failliet volgens mij. Misschien heb je nu een neppe Senz?
Ohja ik heb ook nog en tijd lang een Leica paraplu gehad die was ook prima cadeautje van de firma Leica.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb jarenlang een paraplu gebruikt die ik van werk kreeg. Dit was een normale, wel sterk. Die is afgelopen december dubbelgeslagen. Nu heb ik een tweede paraplu van onze partner gehad en moet ik het daarmee doen.
Een paraplu kopen heb ik al lang niet gedaan.
Oh, deels: https://www.rtlnieuws.nl/(...)araplu-senz-faillietquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh serieus is Senz° een ander merknouja prima neppert dan.
https://www.senz.com/
Ah dan is het huidige senz° dus van all4weather als ik het goed begrijp. Nouja zo'n paraplu heb ik (zit weinig verschil in met die senz die ik had van voor de faillisementen)quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, deels: https://www.rtlnieuws.nl/(...)araplu-senz-failliet
Ook één met oortjes of gewoon een neutralequote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:39 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb een hele billige opvouwbare paraplu die ik ooit bij de Hema kocht en waarvan ik elke keer denk dat hij het gaat begeven, maar so far so good!
Nee dat gaat me echt te ver. Ik ben al niet de meest mannelijke man ter wereld, een paraplu met oortjes zou mensen om me heen te veel in verwarring brengen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ook één met oortjes of gewoon een neutrale
Wij hebben thuis een kleine koeien paraplu met oortjesdie is wel leuk om mee te nemen naar een festival ofzo
Ja die van mij heeft ook zo'n hoesje, nooit gerealiseerd dat je hem daar nat in kunt schuivenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:12 schreef Lienekien het volgende:
Twee Senz opvouwbare. Met elk een apart hoesje waar je ze nat in kunt schuiven en dan kan het zo in de tas zonder andere spullen nat te maken. Thuis natuurlijk wel de paraplu uitklappen om te drogen.
Ik heb dus aparte hoesjes, gekocht in Engeland. Die hebben een soort badstof aan de binnenkant. Niet van Senz.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja die van mij heeft ook zo'n hoesje, nooit gerealiseerd dat je hem daar nat in kunt schuiven
Ah zo, handigquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb dus aparte hoesjes, gekocht in Engeland. Die hebben een soort badstof aan de binnenkant. Niet van Senz.
Ik zie dat ze het niet meer verkopen.quote:
Waarom? Die van mij doet het prima. Ik dacht van niet, totdat ik met een collega om de hoek van een groot gebouw wandelde. Niks aan het handje voor mij, zij deed bijna een Mary Poppins.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:03 schreef Rene het volgende:
Kruidvat, 5 euro, snel moeten kopen want stortregen en we moesten door. We gaan het zien.
Maar stormparaplu's zijn de grootste leugens ooit.
Heb onlangs een regenbroek gekocht... kurkdroogquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:32 schreef Farenji het volgende:
In Nederland waait het vaak en dan heb je al snel niks meer aan een paraplu. Ik heb daarom wel een goede regenjas en -broek maar geen paraplu.
Het is ook een bepaalde techniek: goed richten en zo vasthouden dat de plu nog een beetje kan meebewegen met de wind.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarom? Die van mij doet het prima. Ik dacht van niet, totdat ik met een collega om de hoek van een groot gebouw wandelde. Niks aan het handje voor mij, zij deed bijna een Mary Poppins.
Verschrikkelijk zo’n stinkding aan en uittrekken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:58 schreef Rene het volgende:
[..]
Heb onlangs een regenbroek gekocht... kurkdroog!!!!! Beste 50 euro ooit.
Regenkleding is wel aardig geëvolueerd in de loop der tijd. Bij de regenpakken van vroeger kon je kiezen: nat van de regen aankomen, dan wel nat van het zweet. Da's inmiddels echt wel beter.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zo’n stinkding aan en uittrekken.
Ben nog liever nat op het bot dan dat ik zo’n ding aanworstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |