quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
De FP was vroeger ook een vrijplaats voor alles en iedereen totdat de moderatie de teugels aantrokquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangtquote:Op maandag 8 januari 2024 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit moment
En daarnaast ben ik nog niet echt actief in deze SC, ken namelijk ook nog lang niet iedereen...
Meet...?quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vindenquote:
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meetquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Heb ik jou nog gezien!quote:
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereidenquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meet![]()
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatiequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:03 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereiden
Ik maak me zelden illusiesquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:
zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegarypquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatie
Duurt toch altijd wel een half jaar voor je terecht kan, over het algemeen
Weet jij een zaaltje?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegaryp
In de gemeente Tietjerksteradeel![]()
Gaat je libido
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima tochquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik maak me zelden illusiesValt het vaak mee
[..]
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.
Valt ook dat mee![]()
![]()
Filosofischquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima toch
https://zaaldemienskip.nl/quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet jij een zaaltje?
En wat maakt die naam nou uit?! Als er een goede ruimte is, en/of een groot weiland
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://zaaldemienskip.nl/
In Feanwâlden
Veeg me nu maar alvast op
Heb jij wel vaker hè?quote:
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de rattenquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhh
Nee, op dit moment niet neequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de ratten
quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Laatste optie is in de serverruimte van Fok, hoeft de verwarming niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |