abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2024 @ 12:26:44 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_211972149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het afgezegd en wat hooi van de vork genomen. Het theekransje is niet blij dat ik afgezegd heb, maar mijn emmer zit echt vol. Ik trek het allemaal eventjes niet meer. Even letterlijk en figuurlijk de deur achter me op slot gedaan, ik ben het eventjes zat allemaal nu
Goed gedaan!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 9 januari 2024 @ 12:28:37 #104
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211972170
quote:
Ik heb het afgezegd en wat hooi van de vork genomen. Het theekransje is niet blij dat ik afgezegd heb, maar mijn emmer zit echt vol. Ik trek het allemaal eventjes niet meer. Even letterlijk en figuurlijk de deur achter me op slot gedaan, ik ben het eventjes zat allemaal nu
Wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen! En wat maakt het uit dat het theekransje niet blij is, het gaat erom wat jij erbij voelt. Lekker thuis doen waar jij zin in hebt :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_211972186
quote:
Good for you - en goed dat je even Nee zegt.
Want het kan snel de andere kant doorslaan, en ik denk uit je eerdere verhalen te lezen dat je dat maar al te goed kent. Hier heb ik zelf ook al meerdere burn-outs achter de rug, dus dan is even HO! zeggen - tegen jezelf maar daardoor soms ook tegen anderen - het beste wat je kan doen.

:* en O+ voor je, incl. *knuff*
:s)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211972310
quote:
Knap van je dat je toch nee hebt kunnen zeggen!

Sterkte met de volle emmer.
pi_211972336
Jullie zijn allemaal zo lief O+

Heel gênant, ik zat te janken in de vergadering :@ dat was wel even een teken van teveel.
Nu zijn er wel wat mensen niet blij met mij, maar als ze blijven zeuren gaat de telefoon gewoon uit. Jammer dan. Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens, maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress

Tijd voor een serie, misschien straks voor de hobbykamer wat knutselen, vanavond wil ik wel een online tekenlesje doen (met gouache en ik heb van mijn moeder een heatgun gekregen, dus ik kan dan op hetzelfde tempo meedoen = leuk. Dus chillen tot die tijd)
  dinsdag 9 januari 2024 @ 12:51:47 #108
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211972383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

Heel gênant, ik zat te janken in de vergadering :@ dat was wel even een teken van teveel.
Nu zijn er wel wat mensen niet blij met mij, maar als ze blijven zeuren gaat de telefoon gewoon uit. Jammer dan. Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens, maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress

Tijd voor een serie, misschien straks voor de hobbykamer wat knutselen, vanavond wil ik wel een online tekenlesje doen (met gouache en ik heb van mijn moeder een heatgun gekregen, dus ik kan dan op hetzelfde tempo meedoen = leuk. Dus chillen tot die tijd)
Dat is inderdaad een teken dat het allemaal teveel is. En het is helemaal niet erg dat anderen dat hebben gezien. Soms is het gewoon zo. En dat anderen nu niet blij met je zijn, dat zal vast wel meevallen. Ik ben ook snel geneigd dat te denken (een ander advies geven is zoveel makkelijker). En al zijn ze nu niet blij met je, soit. Je moet nu echt even voor jezelf kiezen. Dat je rilt van de stress zegt ook genoeg. Je bent geen slecht mens, jij bent een goed mens met grenzen (zoals iedereen) en de grens is voor jou nu bereikt. Dat je dat aangeeft (al dan niet met hulp van je lijf) is heel knap. Dat zou lang niet iedereen doen :)

Lekker ontspannen dus. Ik hoop dat je vanavond lekker dat lesje kan volgen. Veel plezier O+
|| justdiggit.org ||
pi_211972386
En een paracetamol. Spanningshoofdpijn.
pi_211972416
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een teken dat het allemaal teveel is. En het is helemaal niet erg dat anderen dat hebben gezien. Soms is het gewoon zo. En dat anderen nu niet blij met je zijn, dat zal vast wel meevallen. Ik ben ook snel geneigd dat te denken (een ander advies geven is zoveel makkelijker). En al zijn ze nu niet blij met je, soit. Je moet nu echt even voor jezelf kiezen. Dat je rilt van de stress zegt ook genoeg. Je bent geen slecht mens, jij bent een goed mens met grenzen (zoals iedereen) en de grens is voor jou nu bereikt. Dat je dat aangeeft (al dan niet met hulp van je lijf) is heel knap. Dat zou lang niet iedereen doen :)

Lekker ontspannen dus. Ik hoop dat je vanavond lekker dat lesje kan volgen. Veel plezier O+
*;

Ja ach aan de toon van de berichten is het wel duidelijk dat mensen on-blij. En inderdaad soit, ik moet gewoon even voor mezelf zorgen.

Nu lekker mijn koptelefoon op, zodat ik alleen mijn serietje hoor. Even chillen

Vanavond komt vast goed! En het resultaat kan me niet schelen, gewoon even uit die kop van mij ;) sfeertje dat die juf weet te creëren is gewoon fijn

En hurrrr, vanavond mag ik sushi bestellen ;) even gemakszuchtig
  dinsdag 9 januari 2024 @ 12:56:13 #111
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211972423
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
*;

Ja ach aan de toon van de berichten is het wel duidelijk dat mensen on-blij. En inderdaad soit, ik moet gewoon even voor mezelf zorgen.

Nu lekker mijn koptelefoon op, zodat ik alleen mijn serietje hoor. Even chillen

Vanavond komt vast goed! En het resultaat kan me niet schelen, gewoon even uit die kop van mij ;) sfeertje dat die juf weet te creëren is gewoon fijn

En hurrrr, vanavond mag ik sushi bestellen ;) even gemakszuchtig
Goedzo _O_
En lekker, sushi :9 Klinkt alsof je een hele fijne en goede middag en avond voor jezelf hebt ingericht. Goed bezig! :*
|| justdiggit.org ||
pi_211972432
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Goedzo _O_
En lekker, sushi :9 Klinkt alsof je een hele fijne en goede middag en avond voor jezelf hebt ingericht. Goed bezig! :*
Yes *O*
(ben stiekem wel trots en in een hurrr-stemmign)
pi_211972584
quote:

Dat andere mensen geen begrip hebben en niet blij zijn maakt je nog geen slecht mens. Je zou het zo kunnen omdraaien, vooral als er schuldgevoelens aangepraat worden. Gewoon lekker je eigen ding doen en ervoor zorgen dat de emmer wat leger wordt, niemand heeft er wat aan als die overloopt.
pi_211972739
quote:
Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens,
Voor jezelf kiezen is niet slecht schat. Want:
quote:
maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress
dit geeft al aan dat het voor nu wat te veel is. Nooit stress moeten krijgen van dergelijke bijeenkomsten.
Plus je hebt ook al therapie achter de rug, en dan nog een vergadering (geen idee waarover, maar vergaderingen zijn vaak wel intensief om te moeten luisteren, zeker als je al overprikkeld bent..... :* )

En gewoon pech, voor die andere mensen. Iets met in hun eigen sop gaarkoken.
Jij bent er voor jou, niet voor de ander.

Even gas terug nemen is wel nodig soms.
DOe lekker waar je zin in hebt, eet en/of drink iets lekkers - en doe dat even heel bewust.
Scheelt al de helft van je stress (hopelijk dan).
pi_211973252
Dank jullie wel. Ik begin te landen. Lekker Tafkal kijken (lach me rot) . Dus dat doet me goed. Lekker kopje Groene Thee Kokos erbij :) mijn favoriet

En idd... het is gewoon niet mijn probleem meer. Jammer als ik mensen teleurstel, maar het is even niet anders.

Zin in vanavond, dus dat ik wel fijn, goed teken.
pi_211973265
quote:

Klinkt eerder alsof die anderen de slechte mensen zijn als zij er niet mee om kunnen gaan
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_211973736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 14:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Klinkt eerder alsof die anderen de slechte mensen zijn als zij er niet mee om kunnen gaan
Ach, dat is ook weer zo hard gezegd. Het zijn gewoon mensen die wat steviger zijn in de communicatie en wensen dan ik :)
pi_211974021
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach, dat is ook weer zo hard gezegd. Het zijn gewoon mensen die wat steviger zijn in de communicatie en wensen dan ik :)
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_211974030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindt
Ja zeker! Ben ook wel trots op mezelf vandaag *O*
pi_211977529
Zo.. de tekenles was leuk. Niet mooi geworden, maar heerlijk zitten kliederen en experimenteren. Zit tot mijn ellebogen onder de verf
  woensdag 10 januari 2024 @ 16:11:50 #121
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211984450
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo.. de tekenles was leuk. Niet mooi geworden, maar heerlijk zitten kliederen en experimenteren. Zit tot mijn ellebogen onder de verf
Ongedwongen creatieve dingen doen is het beste bij stress en ongeluk. Je bent niemand wat verplicht op dat moment. Op andere momenten overigens ook niet: hang je geluk vooral niet op aan anderen want anders kom je in de problemen.
Le Diable
  woensdag 10 januari 2024 @ 16:14:57 #122
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211984479
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dat is niet voor iedereen even eenvoudig. Ik denk ook dat je niet per se met een bepaalde passieve agressie afstand moet nemen van mensen. Dan heb je wel afstand genomen, maar het gevoel ijlt nog na en dat is net zo destructief als de omgang met die mensen. Jezelf accepteren en in vrede afstand nemen van mensen, dat is denk ik het beste om jezelf te behouden.
Le Diable
pi_211984744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 16:11 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ongedwongen creatieve dingen doen is het beste bij stress en ongeluk. Je bent niemand wat verplicht op dat moment. Op andere momenten overigens ook niet: hang je geluk vooral niet op aan anderen want anders kom je in de problemen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er expres een medium erbij gepakt waar ik weinig ervaring mee heb en veel over kan leren. Gewoon kijken wat doet het als ik meer/minder water gebruik, hoe mengt het, werken in laagjes, nat-op-nat, nat-op-droog etc. Was echt heerlijk (gouache trouwens)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 16:14 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat is niet voor iedereen even eenvoudig. Ik denk ook dat je niet per se met een bepaalde passieve agressie afstand moet nemen van mensen. Dan heb je wel afstand genomen, maar het gevoel ijlt nog na en dat is net zo destructief als de omgang met die mensen. Jezelf accepteren en in vrede afstand nemen van mensen, dat is denk ik het beste om jezelf te behouden.
Ja dat klopt wel. Ik ben er (nog) niet zo goed in.
  woensdag 10 januari 2024 @ 17:36:36 #124
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211985247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel. Ik ben er (nog) niet zo goed in.
Pas als je je bewust wordt van je eigen kwetsbaarheid, en daarmee je eigen waarde, dan pas kun je loslaten en accepteren. Komt allemaal goed, alleen nu is nog niet het moment.
Le Diable
pi_211985589
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:12 schreef RaXz het volgende:
Rustig hier net als op de rest van fok.

Ik weet nog een tijd dat er twee slowchats liepen op R&P
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
  woensdag 10 januari 2024 @ 18:23:59 #126
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211985806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
De FP was vroeger ook een vrijplaats voor alles en iedereen totdat de moderatie de teugels aantrok :')

Volgens mij zitten op het forum een hoop FP-vluchtelingen van toen :')
Le Diable
  woensdag 10 januari 2024 @ 18:27:55 #127
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211985845
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:28 schreef Sally het volgende:

[..]
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit moment :D

En daarnaast ben ik nog niet echt actief in deze SC, ken namelijk ook nog lang niet iedereen... :@
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt ^)
Le Diable
pi_211986010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt ^)
Meet...?
Welke een meet...? :o
  woensdag 10 januari 2024 @ 18:47:12 #129
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986022
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:45 schreef Sally het volgende:

[..]
Meet...?
Welke een meet...? :o
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Le Diable
pi_211986093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meet :+ :D
pi_211986144
Meets :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 10 januari 2024 @ 19:02:58 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211986167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:01 schreef Faxie het volgende:
Heb ik jou nog gezien!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:03:15 #133
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986171
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:

[..]
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meet :+ :D
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereiden :')
Le Diable
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:03:41 #134
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986174
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:01 schreef Faxie het volgende:
De eerste teleurgestelde / gedesillusioneerde meldt zich _O_
Le Diable
pi_211986200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:03 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereiden :')
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatie :P

Duurt toch altijd wel een half jaar voor je terecht kan, over het algemeen :D
pi_211986220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:
zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt
Ik maak me zelden illusies ;) Valt het vaak mee :P
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.
Valt ook dat mee :+ :') :D
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:10:04 #137
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986229
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:06 schreef Sally het volgende:

[..]
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatie :P

Duurt toch altijd wel een half jaar voor je terecht kan, over het algemeen :D
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegaryp

In de gemeente Tietjerksteradeel -O-

Gaat je libido -O-
Le Diable
pi_211986248
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:10 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegaryp

In de gemeente Tietjerksteradeel -O-

Gaat je libido -O-
Weet jij een zaaltje?

En wat maakt die naam nou uit?! Als er een goede ruimte is, en/of een groot weiland :+
*O*
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:12:07 #139
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986249
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik maak me zelden illusies ;) Valt het vaak mee :P
[..]
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.
Valt ook dat mee :+ :') :D
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima toch
Le Diable
pi_211986266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima toch
Filosofisch O+
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:16:43 #141
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Weet jij een zaaltje?

En wat maakt die naam nou uit?! Als er een goede ruimte is, en/of een groot weiland :+
*O*
https://zaaldemienskip.nl/

In Feanwâlden :')

Veeg me nu maar alvast op :')

"Ons gebouw is in 2023 geheel gerenoveerd, de zalen zijn prachtig aangekleed.
U kunt hier bijeenkomen in een moderne comfortabele ambiance,
sfeervol en van alle gemakken voorzien.

We hebben een compleet vernieuwde keuken waarmee we u middels een uitgebalanceerde catering
kunnen voorzien van drankjes en hapjes, of een compleet buffet, vraag gerust om meer informatie!

Er is een ruime gratis parkeerplaats vlakbij.

Hieronder onze zalen, van 10 tot 130 personen."

Vertaling: voor een slappe tosti en dito koffie kun je terecht in ons semi-crematorium waar plek is voor maximaal tien treurwilgen :')
Le Diable
pi_211986325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
https://zaaldemienskip.nl/

In Feanwâlden :')

Veeg me nu maar alvast op :')
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhh :{
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:18:47 #143
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986329
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:13 schreef Sally het volgende:

[..]
Filosofisch O+
Soms hè, van die momenten
Le Diable
pi_211986336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:18 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Soms hè, van die momenten
Heb jij wel vaker hè? :*
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:19:18 #145
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986337
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhh :{
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de ratten
Le Diable
pi_211986340
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:19 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de ratten
Nee, op dit moment niet nee :D
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:21:18 #147
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986353
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:

[..]
Nee, op dit moment niet nee :D
Laatste optie is in de serverruimte van Fok, hoeft de verwarming niet aan *O*
Le Diable
pi_211986354
Als Arnhem een optie is... Maar dan mogelijk niet in het weekend.
pi_211986358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:21 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Laatste optie is in de serverruimte van Fok, hoeft de verwarming niet aan *O*
:{w
Daar mag geen bier of wijn...
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:22:57 #150
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986368
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:

[..]
:}w
Daar mag geen bier of wijn...
Als een glaasje wijn over die racks heen gaat dan is Fok down :s) Weten we plots allemaal niet meer wat we moeten doen in ons leven _O-
Le Diable
pi_211986376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Als een glaasje wijn over die racks heen gaat dan is Fok down :s) Weten we plots allemaal niet meer wat we moeten doen in ons leven _O-
Nou dat laatste valt hier nog wel mee :+

Als het hier in Arnhem gehouden wordt waar ik in gedachten heb, dan weet ik even niet of ik nog een baan heb nadat jullie weer weg zijn :D _O-
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:33:47 #152
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_211986510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou dat laatste valt hier nog wel mee :+

Als het hier in Arnhem gehouden wordt waar ik in gedachten heb, dan weet ik even niet of ik nog een baan heb nadat jullie weer weg zijn :D _O-
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerust
Le Diable
pi_211986539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerust
Nu ja, maar als de drank is in de man*....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')