Goed gedaan!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het afgezegd en wat hooi van de vork genomen. Het theekransje is niet blij dat ik afgezegd heb, maar mijn emmer zit echt vol. Ik trek het allemaal eventjes niet meer. Even letterlijk en figuurlijk de deur achter me op slot gedaan, ik ben het eventjes zat allemaal nu
Wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen! En wat maakt het uit dat het theekransje niet blij is, het gaat erom wat jij erbij voelt. Lekker thuis doen waar jij zin in hebtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het afgezegd en wat hooi van de vork genomen. Het theekransje is niet blij dat ik afgezegd heb, maar mijn emmer zit echt vol. Ik trek het allemaal eventjes niet meer. Even letterlijk en figuurlijk de deur achter me op slot gedaan, ik ben het eventjes zat allemaal nu
Good for you - en goed dat je even Nee zegt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knap van je dat je toch nee hebt kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is inderdaad een teken dat het allemaal teveel is. En het is helemaal niet erg dat anderen dat hebben gezien. Soms is het gewoon zo. En dat anderen nu niet blij met je zijn, dat zal vast wel meevallen. Ik ben ook snel geneigd dat te denken (een ander advies geven is zoveel makkelijker). En al zijn ze nu niet blij met je, soit. Je moet nu echt even voor jezelf kiezen. Dat je rilt van de stress zegt ook genoeg. Je bent geen slecht mens, jij bent een goed mens met grenzen (zoals iedereen) en de grens is voor jou nu bereikt. Dat je dat aangeeft (al dan niet met hulp van je lijf) is heel knap. Dat zou lang niet iedereen doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn allemaal zo lief
Heel gênant, ik zat te janken in de vergaderingdat was wel even een teken van teveel.
Nu zijn er wel wat mensen niet blij met mij, maar als ze blijven zeuren gaat de telefoon gewoon uit. Jammer dan. Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens, maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress
Tijd voor een serie, misschien straks voor de hobbykamer wat knutselen, vanavond wil ik wel een online tekenlesje doen (met gouache en ik heb van mijn moeder een heatgun gekregen, dus ik kan dan op hetzelfde tempo meedoen = leuk. Dus chillen tot die tijd)
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een teken dat het allemaal teveel is. En het is helemaal niet erg dat anderen dat hebben gezien. Soms is het gewoon zo. En dat anderen nu niet blij met je zijn, dat zal vast wel meevallen. Ik ben ook snel geneigd dat te denken (een ander advies geven is zoveel makkelijker). En al zijn ze nu niet blij met je, soit. Je moet nu echt even voor jezelf kiezen. Dat je rilt van de stress zegt ook genoeg. Je bent geen slecht mens, jij bent een goed mens met grenzen (zoals iedereen) en de grens is voor jou nu bereikt. Dat je dat aangeeft (al dan niet met hulp van je lijf) is heel knap. Dat zou lang niet iedereen doen
Lekker ontspannen dus. Ik hoop dat je vanavond lekker dat lesje kan volgen. Veel plezier
Goedzoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Ja ach aan de toon van de berichten is het wel duidelijk dat mensen on-blij. En inderdaad soit, ik moet gewoon even voor mezelf zorgen.
Nu lekker mijn koptelefoon op, zodat ik alleen mijn serietje hoor. Even chillen
Vanavond komt vast goed! En het resultaat kan me niet schelen, gewoon even uit die kop van mijsfeertje dat die juf weet te creëren is gewoon fijn
En hurrrr, vanavond mag ik sushi bestelleneven gemakszuchtig
Yesquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo![]()
En lekker, sushiKlinkt alsof je een hele fijne en goede middag en avond voor jezelf hebt ingericht. Goed bezig!
Dat andere mensen geen begrip hebben en niet blij zijn maakt je nog geen slecht mens. Je zou het zo kunnen omdraaien, vooral als er schuldgevoelens aangepraat worden. Gewoon lekker je eigen ding doen en ervoor zorgen dat de emmer wat leger wordt, niemand heeft er wat aan als die overloopt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel gênant, ik zat te janken in de vergaderingdat was wel even een teken van teveel.
Nu zijn er wel wat mensen niet blij met mij, maar als ze blijven zeuren gaat de telefoon gewoon uit. Jammer dan. Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens, maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress
Tijd voor een serie, misschien straks voor de hobbykamer wat knutselen, vanavond wil ik wel een online tekenlesje doen (met gouache en ik heb van mijn moeder een heatgun gekregen, dus ik kan dan op hetzelfde tempo meedoen = leuk. Dus chillen tot die tijd)
Voor jezelf kiezen is niet slecht schat. Want:quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens,
dit geeft al aan dat het voor nu wat te veel is. Nooit stress moeten krijgen van dergelijke bijeenkomsten.quote:maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress
Klinkt eerder alsof die anderen de slechte mensen zijn als zij er niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach, dat is ook weer zo hard gezegd. Het zijn gewoon mensen die wat steviger zijn in de communicatie en wensen dan ikquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof die anderen de slechte mensen zijn als zij er niet mee om kunnen gaan
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, dat is ook weer zo hard gezegd. Het zijn gewoon mensen die wat steviger zijn in de communicatie en wensen dan ik
Ja zeker! Ben ook wel trots op mezelf vandaagquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindt
Ongedwongen creatieve dingen doen is het beste bij stress en ongeluk. Je bent niemand wat verplicht op dat moment. Op andere momenten overigens ook niet: hang je geluk vooral niet op aan anderen want anders kom je in de problemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo.. de tekenles was leuk. Niet mooi geworden, maar heerlijk zitten kliederen en experimenteren. Zit tot mijn ellebogen onder de verf
Dat is niet voor iedereen even eenvoudig. Ik denk ook dat je niet per se met een bepaalde passieve agressie afstand moet nemen van mensen. Dan heb je wel afstand genomen, maar het gevoel ijlt nog na en dat is net zo destructief als de omgang met die mensen. Jezelf accepteren en in vrede afstand nemen van mensen, dat is denk ik het beste om jezelf te behouden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindt
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er expres een medium erbij gepakt waar ik weinig ervaring mee heb en veel over kan leren. Gewoon kijken wat doet het als ik meer/minder water gebruik, hoe mengt het, werken in laagjes, nat-op-nat, nat-op-droog etc. Was echt heerlijk (gouache trouwens)quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ongedwongen creatieve dingen doen is het beste bij stress en ongeluk. Je bent niemand wat verplicht op dat moment. Op andere momenten overigens ook niet: hang je geluk vooral niet op aan anderen want anders kom je in de problemen.
Ja dat klopt wel. Ik ben er (nog) niet zo goed in.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen even eenvoudig. Ik denk ook dat je niet per se met een bepaalde passieve agressie afstand moet nemen van mensen. Dan heb je wel afstand genomen, maar het gevoel ijlt nog na en dat is net zo destructief als de omgang met die mensen. Jezelf accepteren en in vrede afstand nemen van mensen, dat is denk ik het beste om jezelf te behouden.
Pas als je je bewust wordt van je eigen kwetsbaarheid, en daarmee je eigen waarde, dan pas kun je loslaten en accepteren. Komt allemaal goed, alleen nu is nog niet het moment.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Ik ben er (nog) niet zo goed in.
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…quote:Op maandag 8 januari 2024 22:12 schreef RaXz het volgende:
Rustig hier net als op de rest van fok.
Ik weet nog een tijd dat er twee slowchats liepen op R&P
quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
De FP was vroeger ook een vrijplaats voor alles en iedereen totdat de moderatie de teugels aantrokquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangtquote:Op maandag 8 januari 2024 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit moment
En daarnaast ben ik nog niet echt actief in deze SC, ken namelijk ook nog lang niet iedereen...
Meet...?quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vindenquote:
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meetquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Heb ik jou nog gezien!quote:
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereidenquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meet![]()
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatiequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:03 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereiden
Ik maak me zelden illusiesquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:
zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegarypquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatie
Duurt toch altijd wel een half jaar voor je terecht kan, over het algemeen
Weet jij een zaaltje?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegaryp
In de gemeente Tietjerksteradeel![]()
Gaat je libido
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima tochquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik maak me zelden illusiesValt het vaak mee
[..]
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.
Valt ook dat mee![]()
![]()
Filosofischquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima toch
https://zaaldemienskip.nl/quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet jij een zaaltje?
En wat maakt die naam nou uit?! Als er een goede ruimte is, en/of een groot weiland
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://zaaldemienskip.nl/
In Feanwâlden
Veeg me nu maar alvast op
Heb jij wel vaker hè?quote:
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de rattenquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhh
Nee, op dit moment niet neequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de ratten
quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Laatste optie is in de serverruimte van Fok, hoeft de verwarming niet aan
Als een glaasje wijn over die racks heen gaat dan is Fok downquote:
Nou dat laatste valt hier nog wel meequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als een glaasje wijn over die racks heen gaat dan is Fok downWeten we plots allemaal niet meer wat we moeten doen in ons leven
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerustquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou dat laatste valt hier nog wel mee
Als het hier in Arnhem gehouden wordt waar ik in gedachten heb, dan weet ik even niet of ik nog een baan heb nadat jullie weer weg zijn![]()
Nu ja, maar als de drank is in de man*....quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |