Sushi is niet alleen vis.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:20 schreef Bargehassus het volgende:
Voor zover ik weet heb ik nog nooit sushi gegeten. Trekt me totaal niet en ben sowieso al geen groot liefhebber van vis. Hoewel een lekker broodje zalm met roomkaas er we in gaat.![]()
Oesters heb ik overigens welgeteld een keer gegeten. Vond er niet echt veel aan, niet vies maar ook niet jammie. Snap die ophef niet zo.
I know. Maar als je naar een sushirestaurant gaat en je laat de vis links liggen hou je denk ik een vrij beperkte kaart over.quote:
Nee hoor. echt niet. En als je een broodje zalm met roomkaas wel lekker vind, is er ook vaak wel een zalm roll met roomkaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
I know. Maar als je naar een sushirestaurant gaat en je laat de vis links liggen hou je denk ik een vrij beperkte kaart over.
Zet je eroverheen en probeer het. De combinatie zoet en zout is fantastisch.quote:
Rauwquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:07 schreef chufi het volgende:
Oesters.... yakkes moet er niet aan denken.
Same. Mossels trouwens ook nog nooit gegeten. Of slakken. Of kikkers. Gaat ook niet meer veranderen denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:07 schreef chufi het volgende:
Oesters.... yakkes moet er niet aan denken.
Heb ik in Schotland gegeten en was prima te doenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb eigenlijk ook alles wel geprobeerd, maar zou ik het tegenkomen, denk ik niet dat ik hagis zou proberen. Alleen al de wetenschap van de ingrediënten houdt me tegen.
Ik ben al bepaald geen fan van orgaanvlees. Heb het wel eens gegeten, maar nee. Dus het trekt me echt helemaal niet en ik zie ook geen reden om het te proberen, eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb ik in Schotland gegeten en was prima te doen
Ja, ik denk dat dat voor de meeste mensen de "waarom" ook wel samenvat: het trekt je gewoon niet. Soms vanwege de structuur, of de smaak, of de geur, of welke reden dan ook, maar het idee staat je gewoon niet aan. Als zo'n gerecht dan je hele volwassen leven niet op je pad komt, is het niet logisch om na vele jaren opeens te besluiten het toch eens te proberen. Zeker niet wanneer er genoeg alternatieven zijn waarvan je zeker weet dat je het wel lekker vindt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben al bepaald geen fan van orgaanvlees. Heb het wel eens gegeten, maar nee. Dus het trekt me echt helemaal niet en ik zie ook geen reden om het te proberen, eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |