abonnement Unibet Coolblue
pi_211946445
Goedemorgen!

Dat zijn de mooiere ochtenden @sigme O+


Jullie herinneren me er aan dat ik nog even een fatsoenlijk bericht terug moet sturen (zoals ik had beloofd toen ik even weinig tijd had deze week) naar een vriendin die een hels jaar achter de rug heeft door een ziek kind.

En vandaag ga ik helpen schilderen bij (mentaal) zieke vriend.

Maar ik merk soms wel dat het veel energie kost, en zeker bij de laatste omdat ‘elk’ woord het verdriet kan triggeren en dan zijn we weer een half uur zwaar gesprek verder. (Is gewoon het onvermogen en de pijn, en het is zeker geen ondankbaar of onredelijk persoon. Alleen betekent het dus wel vaak dat ik op eieren loop. Ondanks dat ik probeer niet te (veel) te doen. )
Het is gelukkig ook genoeg momenten heel gezellig hoor :)
pi_211946591
Sterkte bij de HAP @vlindertje89!
Zwemmen in warm water klinkt wel echt hemels @Cat-astrophe, aantrekkelijker dan @Tele6’s plannen.

@Candaasje, wel heel fijn dat je vriend iemand zoals jij heeft. :*
  zondag 7 januari 2024 @ 10:00:06 #253
63722 z80
I fink you freaky
pi_211946608
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:31 schreef Morgane89 het volgende:
Ohh ik mis steps O+ deed ik wekelijks voordat ik verhuisde, superleuke docente die haar eigen choreografieën bedacht. Nu geen steps meer in de buurt helaas. Ik doe zumba en moet nog steeds een keer een intake voor de fitness inplannen. Nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe de apparaten werken :D of wat voor trainingsschema ik nodig heb.
Steps is bij mijn sportschool gaandeweg veranderd in dansen rond de step. In plaats van een workout. Niets voor mij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 7 januari 2024 @ 10:05:32 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_211946650
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 07:48 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Ik slaap al een paar nachten slecht, heb het gevoel dat ik verkouden moet worden, en wil het liefst op de bank onder een dekentje en iemand die me knuffelt.

Dus zit ik in de trein om een 14 km 50 hindernissen survivalrun te gaan lopen :') :')
Je mag hier best een knuffel komen halen.

En ipv 14 Km lopen ga ik zo en rondje met de fiets. Ramp toerist uithangen, over de dijk kijken naar het hoge water.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211946654
Ik mis zumba wel echt. Heb een aantal echt goede instructeurs gehad, en daarna niemand meer die daar aan kon tippen helaas.
pi_211946949
Mogge!

Sterkte bij de HAP @vlindertje89 Daar heb ik (stomstomstom) nooit aan gedacht toen ik vorig jaar 4 maanden bijna aaneengesloten blaasontsteking had, steeds uitgezongen tot de maandag)

Mooi @sigme Hier niks wit maar wanneer ik de daken van de auto’s zie, wel een miezertje

Fijn dat je vriend kunt helpen @Candaasje ,hopelijk meer gezellige momenten dan zware

Kijk nog even wat de miezer gaat doen vanmiddag voordat ik plannen ga maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_211947214
Zo, de weekboodschappen zijn weer binnen. Weinig zin verder om morgen weer aan het werk te gaan, maar nu hoef ik in ieder geval niet meer na te denken over het avondeten.
pi_211947330
Sterkte @Tele6 en Vlindertje89 . :*

Mooie foto @sigme!

Sterkte ook @Candaasje , qua mentaal en fysiek :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Blues op 07-01-2024 11:35:16 ]
pi_211947453
Ons hotel in maart is een oud paleis.

https://www.booking.com/h(...)iveTab=photosGallery

die details, die lift O+
pi_211947623
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 11:39 schreef Blues het volgende:
Ons hotel in maart is een oud paleis.

https://www.booking.com/h(...)iveTab=photosGallery

die details, die lift O+
Dat ziet er echt heerlijk uit! Ik krijg meteen ook zin om een vakantie uit te gaan zoeken.
pi_211947906
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 11:57 schreef Tuindier het volgende:

Dat ziet er echt heerlijk uit! Ik krijg meteen ook zin om een vakantie uit te gaan zoeken.
Voorpret is zo leuk O+
pi_211948030
Wat ziet dat er leuk uit @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_211948484
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 11:39 schreef Blues het volgende:
Ons hotel in maart is een oud paleis.

https://www.booking.com/h(...)iveTab=photosGallery

die details, die lift O+
Alles! O+

Golfer heeft weer een pareltje gevonden _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 07-01-2024 13:06:37 ]
pi_211948706
De 9-jarige kocht gisteren een kookboek voor zichzelf en maakte vandaag zijn eerste pizzadeeg O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211948767
Mooi paleisje @Blues O+

Ik wil ook sneeuw!
Maar heb enkel grijs een een beetje baby vlokjes in de lucht.
Gelukkig is Ja zuster Nee zuster op tv *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211948809
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 13:23 schreef Vanyel het volgende:
De 9-jarige kocht gisteren een kookboek voor zichzelf en maakte vandaag zijn eerste pizzadeeg O+
Een echt cul-kind :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_211949129
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 13:01 schreef AnneX het volgende:

Alles! O+

Golfer heeft weer een pareltje gevonden _O_
Ja dat kan ie goed *G*
We hebben ook al een uur leuke fado-restaurantjes gezocht :D

Nu net lekker gelopen in de koude zon. Zalig!
pi_211949135
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 13:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi paleisje @:blues O+

Ik wil ook sneeuw!
Maar heb enkel grijs een een beetje baby vlokjes in de lucht.
Gelukkig is Ja zuster Nee zuster op tv *O*
En vanavond de Bassie en Adriaan docu :D
pi_211949339
  Moderator zondag 7 januari 2024 @ 14:30:12 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211949506
Ploegenachtervolging vrouwen O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 7 januari 2024 @ 14:37:55 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_211949624
Rondje met de fiets werd een rondje van slechts 15Km. Een akelig koude wind. Maar het hoogwater valt nog mee.
Ja het staat tegen de winterdijk. Ja er is het nodige kwelwater. Maar er kan nog veel meer water bij. Een normale eind winter/begin voorjaar geeft een hogere stand.

Zo even de stad in om te eten. Geen zin om zelf iets te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211949791
Zondagse kookmarathon al achter de rug O+ de zon schijnt O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 7 januari 2024 @ 14:52:04 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211949826
Brr, koud buiten en in de stal. Ook wel lekker maar ik ben blij dat ik de rest van de dag binnen kan blijven.

De buitenkraan is ingepakt, vogelvoersysteem is gevuld en geinstalleerd, weer flink doorgegaan met opruimen in de stal. Nu even snel huishouden en snel op de bank schaatsen kijken.
Spoilers!
pi_211950149
Brak.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211950184
Dank @yinu en @Kaatje1!
Urinetest was niet helemaal conclusief, wel witte en rode bloedcellen maar geen nitriet, maar gezien hij geen dipslide kan inzetten daar in combinatie met mijn klachten, relatief hoge hartslag, toch wat verhoogde temperatuur en het verloop de vorige keren, vermoedde de arts toch weer beginnende nierbekkenontsteking. Dus weer ciprofloxacine mee. Wel erg prettige arts, nam uitgebreid de tijd. Ook gehad over de optie van half jaar nitro-ab slikken na deze kuur, met meer informatie dan ik daar van mn eigen huisarts over had gehad. Waarbij die info wel uitmaakt voor de afweging hoe ik daar in sta, dus fijn die info nu wel gehad te hebben. En gehad over ook keer als ik klachtenvrij ben, urine laten checken op bloed, omdat dat er steeds in zit als ik wel klachten heb; als dat er dan nog steeds in zit, moet dat namelijk wel even verder worden onderzocht.

Afspraak was 8.45 maar er kwamen wat spoedjes tussendoor, dus liep uiteindelijk om kwart over 10 daar de deur uit.

Thuis meteen eerste dosis ab gehad en met ouders gebeld. Zou eigenlijk naar hen gaan vanmiddag, en daar blijven tot dinsdag, maar in plaats daarvan zijn zij hier langsgeweest vanmiddag. Was fijn. Ook nog voordat zij kwamen in half uurtje eerste laag verf op kamer nichtje gedaan. Helaas nét niet helemaal dekkend nog, dus eind vd middag of morgen nog een tweede laagje. Net eerst een uur liggen slapen op de bank tijdens schaatsen, dus nu teruggespoeld en opnieuw aan het kijken.

@Lucky_Strike en @Clubsoda goed bezig _O_
@Tele6 al klaar? Hoe ging het?
@Vanyel wauw, wat goed!
@Blues ziet er goed uit!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')