Picnic doet dat ook al een tijdje en op die manier hebben we veel nieuwe gerechten gegeten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:53 schreef Tuindier het volgende:
Wat AH nu geweldig doet in de app is een weekmenu suggereren, gebaseerd op je voorkeur. Ik heb vegan ingesteld en krijg dan een heel weekmenu aangeboden. Je kunt zelfs ook nog ingrediënten uitsluiten.
SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh rly? Ik ga gluren, tnxquote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:53 schreef Tuindier het volgende:
Wat AH nu geweldig doet in de app is een weekmenu suggereren, gebaseerd op je voorkeur. Ik heb vegan ingesteld en krijg dan een heel weekmenu aangeboden. Je kunt zelfs ook nog ingrediënten uitsluiten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Picnic doet dat ook al een tijdje en op die manier hebben we veel nieuwe gerechten gegeten.
Je kan daar geen voorkeur instellen voor wel/niet vega, maar bij elk gerecht is wel aangegeven of het vega is…Ja, die ken ik ook, gebruik ik ook regelmatig maar het voordeel van ah is dus dat er al rekening wordt gehouden met dieetwensen.SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fun Factquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:44 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm pindakaas idd geen kaas.
In het engels peanutbutter is ook net zo fout
En terecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Fun Fact
In Nederland mocht pindakaas geen pindaboter heten vanwege de heel strenge boterwet.
En "bruine dwep" verkoopt niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Fun Fact
In Nederland mocht pindakaas geen pindaboter heten vanwege de heel strenge boterwet.
'Vereeniging tot bestrijding van knoeierijen in den boterhandel'quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Fun Fact
Nomen est Omen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'Vereeniging tot bestrijding van knoeierijen in den boterhandel'
Beterquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:47 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Koud & nattig buiten. Maar ik voel me weer wat beter.
scheelt telkens 1 a 2 minuten per dag. Dat lijkt weinig maar eind januari alweer bijna half uur eerder zon op en drie kwartier later onder vergeleken bij begin januariquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beter
Hopelijk laatste dag koud & nattig, daarna koud & drogig
Toen ik vanochtend over de brug fietste zag ik boven de andere brug door een kiertje in de wolken de zon opkomen. Gaat echt de goede kant op. Elke dag wordt langer en lichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |