Zo te horen weer in Friesland.quote:
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/TiBxuqnjCyvquote:Het woongenot van Ricardo en Corinda wordt zwaar verstoord door het constante geblaf uit de tuin van hun achterburen en daar wordt het stel hondsmoe van.
De achterburen in kwestie, Jan en Sandra, zeggen dat hun trouwe viervoeters onwijs braaf zijn en helemaal niet uit zichzelf blaffen. Sterker nog, het zijn de buren die de gebeten hond zijn met hun geschreeuw. Hoogste tijd dat Mr. Visser en Viktor afreizen naar Wolvega om een einde te maken aan dit geblaf.
Heerlijk, je weet nu al dat ze er straks ineens achter komen dat er al wekenlang geluidsmetingen zijn gedaan vlak nadat ze met droge ogen hebben beweerd dat hun honden heul niet blaffenquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:00 schreef Nober het volgende:
Seizoen 8, aflevering 15
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/TiBxuqnjCyv
Ben je gigalo?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik herken meteen de straat, ik heb een klant daar.
Ik heb het denk ik nog nooit gezienquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze dat in die broek gestouwd
Mag hopen dat ze die honden wel uit latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoveel honden in zo’n klein tuintje kan echt niet.
Is vlakbij de Action toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik herken meteen de straat, ik heb een klant daar.
Dat doen ze blijkbaar dus niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze sie honden wel uit laten
'Zit' werkt nog wel eens, dus het valt te proberenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Schreeuwen naar de honden, ja dat helpt vast wel
Ja hoor het. Dan moet je een schoothondje nemen en geen Haagsche Windhondquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat doen ze blijkbaar dus niet.
Toch nog een kruk!quote:
Straks, als Mr. Visser ook verschijnt. Was in de teaser al even te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |