Oh ja, van Benthem heeft er 2 gewonnenquote:
Ik dacht alquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja, van Benthem heeft er 2 gewonnen
Dan heb ik er ook 3 gezien
Ik weet nooit of een blokkade nu goed of slecht is voor winterweerquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:25 schreef aloa het volgende:
Wetterzentrale laat weer een volledige blokkade zien. 1070 boven Groenland...
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe het hogedrukgebied ligt, maar de kans op winterweer is groot.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik weet nooit of een blokkade nu goed of slecht is voor winterweer![]()
Toch eens leren zulke kaarten echt te lezen.
En de andere runs? Oper is al dagen van het padje af.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:25 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me redelijk rustig weer op te leveren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:25 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zon zou ook fijn zijn. Niet dat het gewoon exact hetzelfde schijtweer is met alleen lagere temperaturen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
Als het maar droog is.
En bij voorkeur langer dan een uurtje.
De laatste week is de zon toch wel regelmatig te zien geweest hierquote:Op donderdag 4 januari 2024 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk rustig weer op te leveren.
[..]
Beetje zon zou ook fijn zijn. Niet dat het gewoon exact hetzelfde schijtweer is met alleen lagere temperaturen.
Moet je even kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de andere runs? Oper is al dagen van het padje af.
Alles beter dan die natte bende van de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk rustig weer op te leveren.
[..]
Beetje zon zou ook fijn zijn. Niet dat het gewoon exact hetzelfde schijtweer is met alleen lagere temperaturen.
Ik ga dit maar vast zeggen:quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het hogedrukgebied ligt, maar de kans op winterweer is groot.
De kans op storm is zeer klein
Eerste paar dagen staat er wel redelijk wat wind, dus zijn de kansen op mist klein. Daarna neemt de kou af en de bewolking uiteraard weer toequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga dit maar vast zeggen:
Snel die bezem maar weer doorheen, dat saai rustig weertje wordt je ook niet vrolijk van dan nog niet te spreken over de mistkansen die lekker lang kunnen blijven hangen in die omstandighedengeef me dan maar week lang 11bft
Zelfs bij windkracht 6 kan mist optredenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eerste paar dagen staat er wel redelijk wat wind, dus zijn de kansen op mist klein. Daarna neemt de kou af en de bewolking uiteraard weer toe
Dan kun je er volgende week schaatsenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:51 schreef blessed19 het volgende:
Komt er nou een periode met droogte aan? Bij ons appartementencomplex kan je in de berging inmiddels pootje baden...
Ik hoop het niet... De muren zullen dan uit hun voegen barsten.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan kun je er volgende week schaatsen
Jep. Maarliefst 5 dagen, dus er zal wel een sproeiverbod komen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:51 schreef blessed19 het volgende:
Komt er nou een periode met droogte aan? Bij ons appartementencomplex kan je in de berging inmiddels pootje baden...
Anders de waterleidingen wel.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... De muren zullen dan uit hun voegen barsten.
KNMI droogtemonitor 2024 staat in de startblokken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Maarliefst 5 dagen, dus er zal wel een sproeiverbod komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |