kost handenvol met geldquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die zich zó verheugen op de kou om vervolgens met de verwarming aan binnen te gaan zitten.
🤷🏻♂️
Jij telt alweer af naar kerst?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
De hele middag motsneeuw en nu blijft het ook liggen.
En dat in combinatie met de feestverlichting die nog in het dorp hangt.![]()
Ik heb hem op 21quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:12 schreef Donna het volgende:
Als het buiten koud is heb ik de verwarming echt niet op 20. Dan is het net een sauna als je buiten geweest bent.
Daar is dan ook zeker niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb hem op 21![]()
Maar goed, anders hou ik het echt niet uit van de pijn.
Ik woon in een huis met actieve ventilatie, dit is echt klotezooi wat de binnentemperatuur betreftquote:
Verheug me vooral op een aantal dagen zonquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die zich zó verheugen op de kou om vervolgens met de verwarming aan binnen te gaan zitten.
🤷🏻♂️
Sneeuwquote:
Jij woont echt in een kuthuis he. Zomer te warm, winter te koud.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon in een huis met actieve ventilatie, dit is echt klotezooi wat de binnentemperatuur betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |