Video komt van een organisatie die wel vaker dit soort experimenten doet. Ze hebben ook een video waarin ze vreemden met elkaar laten zoenen. Doel is volgens mij maatschappelijk debat triggeren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:40 schreef herverwijderd het volgende:
Wat is de achtergrond van het experiment dan? En verder zal het mij boeien, zolang ze alletwee volwassen zijn.
Lijkt eerder op een serie komische sketches? heb het filmpje overigens niet gekeken want ik zit op kantoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:43 schreef Sjacxo het volgende:
[..]
Video komt van een organisatie die wel vaker dit soort experimenten doet. Ze hebben ook een video waarin ze vreemden met elkaar laten zoenen. Doel is volgens mij maatschappelijk debat triggeren.
3. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:39 schreef Sjacxo het volgende:
In de video ziet u een wel heel bijzonder experiment uit Argentinië. Moeders die met hun zonen tongzoenen. Hebben we de grenzen van tolerantie bereikt? Of moet dit maar kunnen?
[poll=6528]
Verbieden gaat te ver maar deze daad zelf is nog binnen de lijntjes?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
3. Moet er niet aan denken.
Verbieden gaat me te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |