Weet ik nog goed, ik hield de camera vastquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:25 schreef Gibson88 het volgende:
Jazeker. Dat ik mijn ex lekker lag te bef-bezemen en haar miens liet sproeien. Tering geil.
Lijkt me gevaarlijk om daar blindelings vanuit te gaan.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom niet?
Als je het voor jezelf filmt komt het toch niet op PH?
En je deelt nooit wat met de ander? Of weet zeker dat de ander niet ook weleens filmt?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar.ik.film het, met mijn camera...
Op wie reageer je?quote:
Was zij daar ook van op de hoogte?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb dat wel eens gedaan met een scharrel die ik lekker vond om mezelf er later nog op af te kunnen buffelen
pedo gespotquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ooit een cum tribute op Greta Thunberg opgenomen. Telt dat ook?
Ja zou ik ook snel zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was vorig jaar toen was ze 20.
Beter zelf filmen en dan samen vanaf jouw telefoon bekijken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En je deelt nooit wat met de ander? Of weet zeker dat de ander niet ook weleens filmt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |