Nee, dat is haar niet, maar wellicht doe je er goed aan verder te zoeken.quote:
Oh hier niet eens en perfect beeldquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Televisie zit gewoon aan de internetkabel.
Loopt non stop vast en andere apps werken gewoon.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh hier niet eens en perfect beeld
Viaplaygoden
En daar moet je ook nog 80 euro voor lappenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jezus, heel teringeind door de woestijn lopen voor een junk
Ga nog even door danquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Reviewposts doen het altijd goed
[ afbeelding ]
Geniet ervan. Dat heb ik daar namelijk wel gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vakantie.
Morgen om 5:45 staat de wekker echter al (lol). Petra bezoeken @:dombohetolifantje1 (en nee dat is niet mijn tante)
Schaatsen is geen sportquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wisten jullie al dat het volgende week SCHAATSWEER wordt?
Ik heb twee dagen, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet ervan. Dat heb ik daar namelijk wel gedaan.
Aandacht voor de wedstrijd, weer niet goed.quote:
Dat heet gewoon kutweer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik wil -20 's nachts, -10 overdag en een elfstedentocht over 2 weken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mentaal voorbereiden om weer te moeten discussiëren met Pistoleroquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf morgen is het warme bad een dood bad
Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mentaal voorbereiden om weer te moeten discussiëren met Pistolero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |