Lekker zuunig.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:07 schreef Donna het volgende:
Ik wilde met kerst heel graag de Picnic autootje kerstbal, maar al die recepten waren me te duur (je kreeg m gratis bij een kerstrecept). Dus toch maar niet gedaan.
Goed he?!
Goed bezig! En je zou een topic in FHF kunnen openen, misschien dat iemand wel het recept wilde, maar niks met die kerstbal doet.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:07 schreef Donna het volgende:
Ik wilde met kerst heel graag de Picnic autootje kerstbal, maar al die recepten waren me te duur (je kreeg m gratis bij een kerstrecept). Dus toch maar niet gedaan.
Goed he?!
Heb altijd zakjes en tasjes in m'n tas en in de auto.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:26 schreef Hupje het volgende:
Alle supermarkten hier in de buurt hebben trouwens de (plastic en papieren) zakjes voor groente en fruit per 1-1 in de ban gedaan. Dus nu heb ik maar een herbruikbaar zakje aangeschaft. Nu nog zorgen dat ik die niet vergeet
En ondertussen alles wat verpakt verkocht is nog steeds in bulten vol plastic blijven verkopenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:26 schreef Hupje het volgende:
Alle supermarkten hier in de buurt hebben trouwens de (plastic en papieren) zakjes voor groente en fruit per 1-1 in de ban gedaan. Dus nu heb ik maar een herbruikbaar zakje aangeschaft. Nu nog zorgen dat ik die niet vergeet
Ik had standaard vanalles bij me, behalve deze zakjes. Ik herbruikte de zakjes van de groente en fruit in mijn badkamerprullenbakje.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb altijd zakjes en tasjes in m'n tas en in de auto.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:42 schreef Molo het volgende:
Mijn man was er laatst bij de AH klaar mee en heeft losse sperziebonen afgewogen en die zo in zijn boodschappentas geflikkerd. Zo ook de bananen etc.
Plakkers op zijn arm geplakt en zo gescand
Zo doe ik dat altijd, maar niet met sperziebonen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:42 schreef Molo het volgende:
[..]
En ondertussen alles wat verpakt verkocht is nog steeds in bulten vol plastic blijven verkopen
Wat een naaiacties zijn dit toch weer. Lekker administratief duurzaam bezig zijn en ondertussen geld binnen harken voor de herbruikbare tasjes die zat mensen vergeten
Mijn man was er laatst bij de AH klaar mee en heeft losse sperziebonen afgewogen en die zo in zijn boodschappentas geflikkerd. Zo ook de bananen etc.
Plakkers op zijn arm geplakt en zo gescand
Als je een voucher activeert en daarna weer deactiveert blijven de punten nog langer houdbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:24 schreef Hupje het volgende:.
, heb je de Hema pas en wil je nog iets (gratis of korting) met je spaarpunten, dan moet dat voor 28-1, want dan vervallen de punten van vorig jaar.
Dank voor deze geniale tipquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:57 schreef mrien het volgende:
[..]
Als je een voucher activeert en daarna weer deactiveert blijven de punten nog langer houdbaardat kan zelfs meerdere keren achter elkaar
Als je ḿ wel vergeet, dan loop je gewoon naar de broodjes en pak je daar een zakjequote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:26 schreef Hupje het volgende:
Zie post #18quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Als je ḿ wel vergeet, dan loop je gewoon naar de broodjes en pak je daar een zakje
Ik kon niet koken toen ik uit huis ging, maar ben nu veel beter dan mijn moeder.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:52 schreef BMW1993 het volgende:
Mijn manier van besparen dit jaar is de 'thuisbezorgd' app te verwijderen.
Dan ben je toch vaak 2x 26 euro kwijt, en dat in een week.
Ook heb ik al 10 jaar dezelfde trui aan, grijs met een rits, ooit gekocht toen voor het eerst de primark openging, en mijn moeder vind het afschuwelijk dat ik elk jaar met het zelfde vest op de foto sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |