Het WK was deels via Eurovisionsports te kijken, maar die site zit niet helemaal lekker in elkaar, dus het is altijd maar de vraagquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:57 schreef borisz het volgende:
De dames zijn live via de digitale kanalen van de NOS... De heren via ? Dat weet @Nattekat wellicht
Jups https://www.eurovisionsport.com/schedule. Waterpolo staat eropquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het WK was deels via Eurovisionsports te kijken, maar die site zit niet helemaal lekker in elkaar, dus het is altijd maar de vraag
Ik zal nog even zwaaien van de tribune als die plannen door gaan.
3 wedstrijden in 3 dagen moet je de krachten wel verdelenquote:
Zelf niet gegaan omdat je anders te laat in bed lag?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Wel leuk om bekenden op de tribune te zien
Misschien ga ik nogquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelf niet gegaan omdat je anders te laat in bed lag?
Het is al afgelopen hoorquote:
Saaie dag? Iedere wedstrijd gaat ergens overquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:15 schreef borisz het volgende:
14-10 en NL mag het met Griekenland morgen om de groepswinst hebben.
Wordt morgen sowieso een saaie dag. Gaat alleen op plek 1/2 of 3/4 in iedere groep. *
*Uitgaande dat Spanje straks van Israel wint
Er zijn leuke kwartfinales, die van Nederland is daar niet één vanquote:Op zondag 7 januari 2024 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Nou, het toernooi kan nu zo'n beetje gaan beginnen denk ik? Of is dat in de halve finales?
Huh, die had ik niet verwachtquote:Op maandag 8 januari 2024 18:44 schreef heywoodu het volgende:
De Britten winnen na strafworpen ietwat verrassend van Israël en spelen morgen tegen Nederland.
Italië is uit mijn hoofd regerend Europees kampioen. Of inmiddels niet meer, er zijn te veel toernooien geweest sinds 2021. Ze zijn in ieder geval terecht hoger ingeschat.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:10 schreef heywoodu het volgende:
Bij de mannen wint Hongarije de laatste groepswedstrijd van Italië, wat volgens de bookmakers verrassend is, maar....waarom? Speelt Hongarije met een juniorenploeg ofzo?
Enfin, Hongarije, Italië, Spanje en Kroatië vanuit de sterke groepen naar de kwartfinales, morgen spelen de B-groepen hun laatste wedstrijden.
Gewonnen en nu tegen Griekenland in de kwartfinalequote:
De tussenronde eerst nog, de winnaar van het duel met Griekenland plaatst zich voor de kwartfinale.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewonnen en nu tegen Griekenland in de kwartfinale
Even nagevraagd bij een volger van het waterpolo: Hongarije speelt amper met een B-team, maar zelfs met een veredeld C-team, omdat plaatsing voor de Spelen al binnen is en dit toernooi verder niet zo boeit voor ze. Italië speelt daarentegen met het topteam. Vandaar dat Italië hoger werd ingeschat, want normaliter zou Hongarije inderdaad gewoon zeker favoriet zijn (met hun A-team)quote:Op maandag 8 januari 2024 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Italië is uit mijn hoofd regerend Europees kampioen. Of inmiddels niet meer, er zijn te veel toernooien geweest sinds 2021. Ze zijn in ieder geval terecht hoger ingeschat.
Ja, schijnt ook dat Hongarije regerend wereldkampioen is enzo, klein detail.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even nagevraagd bij een volger van het waterpolo: Hongarije speelt amper met een B-team, maar zelfs met een veredeld C-team, omdat plaatsing voor de Spelen al binnen is en dit toernooi verder niet zo boeit voor ze. Italië speelt daarentegen met het topteam. Vandaar dat Italië hoger werd ingeschat, want normaliter zou Hongarije inderdaad gewoon zeker favoriet zijn (met hun A-team)
Uhuh, B/C teamquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Het Hongaarse B/C-team verslaat Servië in de kwartfinales. Spanje wint zoals verwacht simpel van Roemenië, Italië klopt Montenegro en Kroatië wint van Griekenland.
Ik denk dat we veilig aan kunnen nemen dat Hongarije vorig jaar de wereldtitel pakte met een A-team....daarvan is de overgrote meerderheid er niet bij op dit EK (inclusief beide topkeepers). Een B- of C-team van Hongarije is natuurlijk nog steeds gewoon een loeisterk team he, het is alleen verre van hun sterkst mogelijke team, maar dat zegt meer over hoe sterk Hongarije gewoon isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhuh, B/C team
De rest ook zeker?
Servië is olympisch kampioen, dus om nou te zeggen dat die zo veel minder zijn...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat we veilig aan kunnen nemen dat Hongarije vorig jaar de wereldtitel pakte met een A-team....daarvan is de overgrote meerderheid er niet bij op dit EK (inclusief beide topkeepers). Een B- of C-team van Hongarije is natuurlijk nog steeds gewoon een loeisterk team he, het is alleen verre van hun sterkst mogelijke team, maar dat zegt meer over hoe sterk Hongarije gewoon is
Ik ben niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze keer niet live voor mij helaas, ik heb vijf minuten verderop een etentje.
Ken je Mark ? De Arnhemse waterpolo FOK!er ?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.
Niet dat ik er veel van merk, ik ga uiteraard met de waterpolomaten kijken.
Nee, helaas. Ik weet van twee (ex-)FOK!ers dat ze waterpolo hebben gespeeld ooit, maar dat was vrij zeker niet in Arnhem.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Mark ? De Arnhemse waterpolo FOK!er ?
Bjoro ?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik weet van twee (ex-)FOK!ers dat ze waterpolo hebben gespeeld ooit, maar dat was vrij zeker niet in Arnhem.
Nog nooit in het wild tegengekomen. Is ook wel een beetje een user van voor mijn tijd.quote:
Ja ik ben vanaf 2000 user. Bjoro was begin van de eeuw een prominente FOK!er in VBL. Mooie anekdotes over qua meets. Hij is badmeester in Haarlem en heb hem op FaceBook.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog nooit in het wild tegengekomen. Is ook wel een beetje een user van voor mijn tijd.
Ik was er donderdag al bij, ik heb niet verzaakt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.
Niet dat ik er veel van merk, ik ga uiteraard met de waterpolomaten kijken.
Toen heb ik de eerste helft gemistquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er donderdag al bij, ik heb niet verzaakt.
JINXquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:37 schreef superniger het volgende:
2-0 achter.
Dit gaat helemaal fout.
Gebeurt heel veel onder water inderdaad, hele harde sport.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:52 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze onderwater camera's ofzo voor de scheidsrechters? Elke keer hoor je uitsluiting maar je hebt geen idee waarom.
Lijkt me een uitstekend tornooi voor Spanje om 4e te wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 in Parijs wint Spanje opeens wel.
Ook niet kunnen kijken.quote:
Ik acht Spanje wel kansrijker tegen de VS dan NL.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 in Parijs wint Spanje opeens wel.
Prima joh, goud en zilver.quote:
Gewoon regelen dat Spanje de VS weer in de halve finale uitschakelt.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht Spanje wel kansrijker tegen de VS dan NL.
Wie? Zou kunnen dat ik weleens tegen hem speelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Mark ? De Arnhemse waterpolo FOK!er ?
Veteraan inmiddels. Ook gitaarliefhebber.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wie? Zou kunnen dat ik weleens tegen hem speel
Ik zou niet weten wie het isquote:Op zondag 14 januari 2024 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veteraan inmiddels. Ook gitaarliefhebber.
Een finale op dinsdagavond, wie verzint zoietsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Je zou het bijna vergeten, maar het andere gastland speelt momenteel ook hun finale tegen Spanje
Een organisatie die binnen 6 weken een heel toernooi uit de grond moest stampen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Een finale op dinsdagavond, wie verzint zoiets
Hebben ze goed voor elkaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Spanje wint hun eerste EK
@:mexicanobakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |