Slimquote:Op zondag 25 februari 2024 09:39 schreef BE het volgende:
Ik zou ook zeggen een (dubbel) velours gordijn dat je laat overlappen zodat je het niet steeds open hoeft te schuiven maar dat je er tussendoor gaat.
Hier ook een aantal binnenlades. Met een deurtje ervoor is het een glad aanzicht.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:01 schreef Leandra het volgende:
Er komt ook een deurtje voor de lades?
Niet lullig bedoeld, maar kan iemand me dat alsjeblieft uitleggen: een deurtje voor lades en niet gewoon lades?
Ik snap dat echt oprecht niet.
Ah, voor de looks dus.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier ook een aantal binnenlades. Met een deurtje ervoor is het een glad aanzicht.
Ja, hier gingen we voor de looksquote:Op zondag 3 maart 2024 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, voor de looks dus.
Geen wonder dat ik het niet snap, ik ben veel te pragmatisch om iets zo onhandig te maken omdat het er dan beter uitziet.
Thnx.
Wij zijn er ook heel blij mee. Het is best wel een precisieklus trouwens. Alles netjes in verstek zagen, vervolgens passen, schuren, 3 keer beitsen, in elkaar zetten en monteren. Het is wel een dag werk per raam om het raam zelf te zetten, en daarna een dag om de dagkant te zetten.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:55 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind die dagkanten (wist niet eens dat het zo heette) werkelijk schitterendZoiets zou ik later ook wel willen in mijn huis
We hebben dus straks een doorlopende lijn op de onderkastenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:01 schreef Leandra het volgende:
Er komt ook een deurtje voor de lades?
Niet lullig bedoeld, maar kan iemand me dat alsjeblieft uitleggen: een deurtje voor lades en niet gewoon lades?
Ik snap dat echt oprecht niet.
Ik zag het wel. Ik vind dat juist mooi! Krijg je een beetje een lijstwerk-effect of alsof het raam eruitspringt. En dan met die warme walnoot-kleur. Erg mooi!quote:Op zondag 3 maart 2024 19:45 schreef Seven. het volgende:
Je ziet het niet direct op de foto's maar we hebben er voor gekozen om ze een cm uit te laten steken. Op die manier vallen de tegels er onder (anders zouden ze er uitsteken).
Kom maar doorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:08 schreef Seven. het volgende:
Maar ik wil alle fokkers natuurlijk niet de mogelijkheid ontnemen om mee te stemmen. En niks beters dan een fipo met poll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |