quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh er is een youtube link?Dan doe ik dat ook maar denk ik.
Nouja Gothminister is wel een act die regelmatig op festivals staat. Vroeger ging ik ook wel naar dat dit soort festival, nu meer bewust naar concerten. Maar ik loer altijd wel in december al rond op websites van bands uit vooral Scandinavische landen of ze al wat hebben staan in januari/februari en dan rond mei.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Jij kent ze ook allemaal he, dit soort acts/artiesten
Ja, hier had iets minder nadruk op de dans wel gemogen,quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:37 schreef Sableheart het volgende:
Het nummer spreekt me op zich zeker aan, maar de staging hoort bij een totaal ander nummer, voor mijn gevoel.
en Estland 2004 hoorde ik er ook nog wel inquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Een mix van Ruslana, Unicorn en die jengelende spaanse mevrouw van vorig jaar.
En toch best goed nummer, zit wel een bepaalde spanning in ofzo.
Volgens Aran Bade gaat KEiiNO de Noorse inzending zijn en grote kans op de overwinning maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:42 schreef Momo het volgende:
De bookies geven Margaret weinig kans op nog een ESF, benieuwd hoe het live is.
Aran Bade zegt wel nog minder dan de bookiesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens Aran Bade gaat KEiiNO de Noorse inzending zijn en grote kans op de overwinning maken.
Het zegt allemaal niet zo veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |