Goed zoquote:Op woensdag 3 januari 2024 11:49 schreef Lonaa het volgende:
IK ben wel begonnen met beginnen geloof ik.
Die link hier in zetten https://archive.ph/quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:52 schreef Tuindier het volgende:
Micha. In volkskrant stond een verhaal hoe hij zijn show gemaakt heeft. Mocht iemand dat wel kunnen lezen, dan houd ik me aanbevolen.
En als je interesse en tijd hebt, is dit vrij te lezen https://decorrespondent.n(...)42-032c-e207eb986e66quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:52 schreef Tuindier het volgende:
Micha. In volkskrant stond een verhaal hoe hij zijn show gemaakt heeft. Mocht iemand dat wel kunnen lezen, dan houd ik me aanbevolen.
Studieschuld wordt niet meer volledig maar alleen niet afgeloste deel meegerekend, energielabel heeft een beetje positieve invloed, starters korting overdrachtsbelasting is wat gunstiger.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke regelgeving is dat? Die voor verhuur aan derden toch niet?
Dan moet er toch op de verpakking staan dat er wortel in zit? Maar er wordt wel vaker geklooid met ons eten en dan staat het ook keurig tussen de ingrediënten, maar bijna niemand die dat leest. Of begrijpt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:50 schreef AnneX het volgende:
Een hele goeiie TT van Loesje![]()
Deze week een verse (?) volle jus d’orange van een andere leverancier.
Sinds Micha Wertheim - hij was goed!- uit zijn mond liet vallen, dat wortelrasp wordt gebruikt alsof het vezels zijn in de jus, ben ik achterdochtig.
Volgend keer weer zelf tappen in de super. 😉
Eigenlijk wel raar dat een afgeloste schuld meetelde voor de hoogte vam je hypotheekquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Studieschuld wordt niet meer volledig maar alleen niet afgeloste deel meegerekend, energielabel heeft een beetje positieve invloed, starters korting overdrachtsbelasting is wat gunstiger.
Ik train eigenlijk niet meer, geen blessures van al het sjouwen, alleen blauw.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:54 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Hoe is het met jouw trainingsprogramma en blessures met het sjouwwerk dat je ook doet?
Wow. Dat gaat goed 👍🏼quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik train eigenlijk niet meer, geen blessures van al het sjouwen, alleen blauw.
En het Woudagemaal draait.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Er worden zandzakken gelegd hier in het dorpaan deze kant van het dorp aan de rivier lijkt nog wel wat speling te zijn maar waarom leek het ons ook alweer leuk, dat wonen aan het water
(nee gekheid maar wel 'n gedoe nu zeg)
ja maar IJsselmeer en Waddenzee staat ook heel hoog dus daar kan ook niet alles op volle toeren naartoe.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
En het Woudagemaal draait.
Hebben jullie een kelder ook? Knap onrustig zeg.
Grappig om te zien, ik zit nu zo'n 3 jaar stabiel rond de 1000 posts per jaar. Drukste Fok!-jaar was 2012 met 3270 posts. Minder dan ik had gedacht eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:26 schreef AnneX het volgende:
Zag dit in GC. waar ik nooit kwam.
GC / Bekijk *hier* je FOK! statistieken
En de stats: https://mycroft.fok.nl/st(...)ction=stats_per_year
🫢
Oh ja , dat viel me op toen ik het zkh uitliepquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik fietste naar huis terwijl het nog min of meer soort van licht was![]()
![]()
Het komt goed
Wel natgeregend. Maar licht
Was dat het piek jaar van de Slankies?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Grappig om te zien, ik zit nu zo'n 3 jaar stabiel rond de 1000 posts per jaar. Drukste Fok!-jaar was 2012 met 3270 posts. Minder dan ik had gedacht eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |