abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211901835
*O*
pi_211901872
IK ben wel begonnen met beginnen geloof ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211901885
Een hele goeiie TT van Loesje _O_

Deze week een verse (?) volle jus d’orange van een andere leverancier.
Sinds Micha Wertheim - hij was goed!- uit zijn mond liet vallen, dat wortelrasp wordt gebruikt alsof het vezels zijn in de jus, ben ik achterdochtig.
Volgend keer weer zelf tappen in de super. 😉
pi_211901890
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 11:49 schreef Lonaa het volgende:
IK ben wel begonnen met beginnen geloof ik.
Goed zo B-)
pi_211901921
Micha O+. In volkskrant stond een verhaal hoe hij zijn show gemaakt heeft. Mocht iemand dat wel kunnen lezen, dan houd ik me aanbevolen.
pi_211901995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 11:52 schreef Tuindier het volgende:
Micha O+. In volkskrant stond een verhaal hoe hij zijn show gemaakt heeft. Mocht iemand dat wel kunnen lezen, dan houd ik me aanbevolen.
Die link hier in zetten https://archive.ph/
We have far more in common than that which devides us..
pi_211902077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 11:52 schreef Tuindier het volgende:
En als je interesse en tijd hebt, is dit vrij te lezen https://decorrespondent.n(...)42-032c-e207eb986e66
pi_211902409
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Welke regelgeving is dat? Die voor verhuur aan derden toch niet?
Studieschuld wordt niet meer volledig maar alleen niet afgeloste deel meegerekend, energielabel heeft een beetje positieve invloed, starters korting overdrachtsbelasting is wat gunstiger.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211902732
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 11:50 schreef AnneX het volgende:
Een hele goeiie TT van Loesje _O_

Deze week een verse (?) volle jus d’orange van een andere leverancier.
Sinds Micha Wertheim - hij was goed!- uit zijn mond liet vallen, dat wortelrasp wordt gebruikt alsof het vezels zijn in de jus, ben ik achterdochtig.
Volgend keer weer zelf tappen in de super. 😉
Dan moet er toch op de verpakking staan dat er wortel in zit? Maar er wordt wel vaker geklooid met ons eten en dan staat het ook keurig tussen de ingrediënten, maar bijna niemand die dat leest. Of begrijpt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211902738
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Studieschuld wordt niet meer volledig maar alleen niet afgeloste deel meegerekend, energielabel heeft een beetje positieve invloed, starters korting overdrachtsbelasting is wat gunstiger.
Eigenlijk wel raar dat een afgeloste schuld meetelde voor de hoogte vam je hypotheek 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211902930
Hypotheken zijn sowieso raar heb ik wel gemerkt. Ik snap wel dat het verantwoord moet etc. maar het is zo krom.

Want ze kijken bijv ook niet naar hoeveel *dure* kinderen iemand heeft voor een maandlast van de hypotheek :+ terwijl 100 euro studieschuld aflossen per maand veel goedkoper is dan de maandlasten voor kinderen.
pi_211903303
@LHO goed dat er dan weer loop zit in de belangstelling!

Na 2 weken 😳 én het was droog dan weer eens sporten.
Op alle e-gym toestellen wordt bijgehouden wanneer voor het laatst de maximale belasting is getest.
Grote verbazing: op alle toestellen kon ik zwaarder gaan trainen. Het was wel even puffen. Dat wèl.
Rare lijven, vond de trainer ook. In iets andere bewoordingen.😉
pi_211903326
@Lonaa Hoe is het met jouw trainingsprogramma en blessures met het sjouwwerk dat je ook doet?
pi_211903759
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 13:54 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Hoe is het met jouw trainingsprogramma en blessures met het sjouwwerk dat je ook doet?
Ik train eigenlijk niet meer, geen blessures van al het sjouwen, alleen blauw.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211903778
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 14:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik train eigenlijk niet meer, geen blessures van al het sjouwen, alleen blauw.
Wow. Dat gaat goed 👍🏼
pi_211904326
Er worden zandzakken gelegd hier in het dorp :X aan deze kant van het dorp aan de rivier lijkt nog wel wat speling te zijn maar waarom leek het ons ook alweer leuk, dat wonen aan het water :') (nee gekheid maar wel 'n gedoe nu zeg)
pi_211904358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Er worden zandzakken gelegd hier in het dorp :X aan deze kant van het dorp aan de rivier lijkt nog wel wat speling te zijn maar waarom leek het ons ook alweer leuk, dat wonen aan het water :') (nee gekheid maar wel 'n gedoe nu zeg)
En het Woudagemaal draait.
Hebben jullie een kelder ook? Knap onrustig zeg.
pi_211904390
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 15:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
En het Woudagemaal draait.
Hebben jullie een kelder ook? Knap onrustig zeg.
ja maar IJsselmeer en Waddenzee staat ook heel hoog dus daar kan ook niet alles op volle toeren naartoe.

Nee, geen kelder maar aan deze kant wel hogere walkanten, aan de andere kant van het dorp niet waar men nu bezig is met de zandzakken.
pi_211904510
quote:
Grappig om te zien, ik zit nu zo'n 3 jaar stabiel rond de 1000 posts per jaar. Drukste Fok!-jaar was 2012 met 3270 posts. Minder dan ik had gedacht eigenlijk :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211905493
Ik deed ook nieuwe pr's op deadlift en benchpress. Dat voelde ik wel, vandaag.
pi_211905530
Ik fietste naar huis terwijl het nog min of meer soort van licht was :o :o :o

Het komt goed *G*

Wel natgeregend. Maar licht O+
pi_211905549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik fietste naar huis terwijl het nog min of meer soort van licht was :o :o :o

Het komt goed *G*

Wel natgeregend. Maar licht O+
Oh ja , dat viel me op toen ik het zkh uitliep _O_
pi_211905907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 15:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Grappig om te zien, ik zit nu zo'n 3 jaar stabiel rond de 1000 posts per jaar. Drukste Fok!-jaar was 2012 met 3270 posts. Minder dan ik had gedacht eigenlijk :D.
Was dat het piek jaar van de Slankies?
Soms vraag ik mij af hoe het met sommige gaat, die niet meer op fok zijn!? 😎
Met Conleche? Met Principessa?
pi_211905952
@ hypotheekregels: wist niet dat alleen afgeloste schuld nog telt. Ergens snapte ik wel waarom oorspronkelijke schuld, want het maandbedrag dat je moet aflossen is natuurlijk gebaseerd op de oorspronkelijke schuld. Meteen even gekeken, maar ik kan nog steeds 2,4 keer minder hypotheek krijgen dan de nog openstaande studieschuld als ik die meereken.
Je kunt ook als alleenstaande meer lenen overigens, dat is ook nog nieuw!

Het viel hier vandaag alles mee, ze zeiden hele dag regen maar het was eigenlijk best veel droog en zelfs een heeel voorzichtig zonnestraaltje af en toe! En inderdaad sowieso wat langer licht. Alles wordt beter O+

Nieuwe datum voor nichtje logeren is ook alweer geprikt, eind januari O+ . En ook nog gesport. En op marktplaats gezocht naar goedkope wiegjes (want die grapjas ligt nog steeds in wiegje omdat ze niet van buik terug rolt naar rug en dan is minder breed wel handig). Wel wat opties gevonden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')