Ik heb me zelfs ziek moeten melden! Laatste keer dat ik dat deed was in '19quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had je er veel last van? Ik had vanaf 26/12 tot oudejaarsavond een forse verkoudheid (denk ik)
Ik kan ook prima thuis werken, morgen weer. Concentreren gaat vaak beter thuis. Maar qua gezelligheid liever op de zaakquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb me zelfs ziek moeten melden! Laatste keer dat ik dat deed was in '19
En ik kan thuiswerken he, dus als ik zelfs dát niet kan![]()
En ik deed een middagdut! Zomaar midden overdag!
ja hoi! het is hier wel koud, maar geen sneeuw. das wat noorderlijker..quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net een filmpje langskomen over sneeuw in @:barreltje land, hopelijk heb je er niet te veel ellende van.
Ik zie een Barreltjequote:Op donderdag 4 januari 2024 22:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja hoi! het is hier wel koud, maar geen sneeuw. das wat noorderlijker..![]()
al had ik ook wel graag een bak sneeuw voor de deur gehad hoor
Dit is meer een lunchgerecht-achtig-iets (je maakt namelijk een soort saladedressing voor je noedels en het is prima koud te eten). Ik maak het meestal met gebakken tofu of nepkip in plaats van nepgehakt. En met de groenten waar ik toevallig zin in heb -- deze week spruitjes, courgette en champignons.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Door die docu realiseer ik me hoe weinig kookinspiratie ik eigenlijk heb de laatste tijd.
Iemand nog fijne vega(n) gerechten die ik echt eens zou moeten proberen? Vlees kan ik zelf wel bedenken maar dat mag wel weer eens een tandje minder.
Ik zat gisteren met Covidkop filmpjes te kijken van Indiaas vegetarisch en veganistisch eten. Ga ik vast voorlopig zelf niet maken want enorm veel werk, maar het zag er waanzinnig lekker uit en wel inspiratie enzoquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Door die docu realiseer ik me hoe weinig kookinspiratie ik eigenlijk heb de laatste tijd.
Iemand nog fijne vega(n) gerechten die ik echt eens zou moeten proberen? Vlees kan ik zelf wel bedenken maar dat mag wel weer eens een tandje minder.
Spekkoekquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:24 schreef Tele6 het volgende:
Mijn collega kwam vandaag weer met "Vegakip is geen kip dus je mag het geen kip noemen en vegaburgers zijn geen burgers dus je moet een andere naam verzinnen" en ik was erg hard op zoek naar iets om het mee te vergelijken wat niet met vegetarisme te maken had -- kwam niet verder dan alcoholvrij bier (kan je dat niet beter limonade noemen ipv bier)
Hier iemand een tip? Meer spullen waar een essentieel ding niet in zit, maar die nog steeds naar dat ding heten?
Ik denk meer aan "Tuurlijk joh, wat jij wil"quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:24 schreef Tele6 het volgende:
Mijn collega kwam vandaag weer met "Vegakip is geen kip dus je mag het geen kip noemen en vegaburgers zijn geen burgers dus je moet een andere naam verzinnen" en ik was erg hard op zoek naar iets om het mee te vergelijken wat niet met vegetarisme te maken had -- kwam niet verder dan alcoholvrij bier (kan je dat niet beter limonade noemen ipv bier)
Hier iemand een tip? Meer spullen waar een essentieel ding niet in zit, maar die nog steeds naar dat ding heten?
quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Spekkoek
Het zijn kansloze discussies dit
Zolang heel duidelijk is wat voor voer het is en wat er in het voer zit, vind ik het best.
Die Droomboter of weet ik hoe het heette is gewoon opzettelijk onduidelijk en daarmee misleidend. Net als een schnitzel die dan stiekem uit soja bestaat. Wees gewoon transparant
Paar jaar terug ging er zo'n petitie rond dat het toch maar afschuwelijk was dat margarine geen boter mag heten, en dat er geen yoghurt op plantaardige zuivel alternatieven mag staan.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Spekkoek
Het zijn kansloze discussies dit
Zolang heel duidelijk is wat voor voer het is en wat er in het voer zit, vind ik het best.
Die Droomboter of weet ik hoe het heette is gewoon opzettelijk onduidelijk en daarmee misleidend. Net als een schnitzel die dan stiekem uit soja bestaat. Wees gewoon transparant
Pindakaasquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:24 schreef Tele6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |