abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:11:12 #51
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_214599740
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_214624220
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Is het dan Qlimax 25?
Anders stoppen ze wel een jaar te vroeg :')

Ik vond Qlimax wel top (ben rond 2008 - 2012 een paar keer geweest), maar vond het wel steeds meer Sensation worden. Veel te lange intros van de djs enzo
Die intro's kon ik op zich wel waarderen op een Qlimax of Sensation, alleen jammer dat ze minder spectaculair werden toen Luna een keer halverwege de stage bleef hangen op zijn weg naar beneden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_214624872
quote:
Die kick vanaf 2:27 _O_ nostalgie, zo worden ze al een tijdje niet meer gemaakt
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_214775163
Geen Qdance op Mysteryland was al bekend, maar ze zitten zelfs niet op de bekende locatie. Hardstyle Elite zit helemaal bij ingang noord, moeilijk ver van Main en Trance. En er is geen endshow.

Amai.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_214832731
quote:
11s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Qdance op Mysteryland was al bekend, maar ze zitten zelfs niet op de bekende locatie. Hardstyle Elite zit helemaal bij ingang noord, moeilijk ver van Main en Trance. En er is geen endshow.

Amai.
Das balen, die locatie op dat terrein was top. Ook al ga ik niet dit jaar, maar normaal was het wel vaste prik om te pendelen tussen trance en Q, maja helaas...

Tja, Q gaat met al die "last announcements" toch wel een andere kant op de laatste jaren. Geen Qapital meer, geen Qontinent meer, geen Qlimax meer. Lijkt erop dat ze zich nu vooral gaan focussen op Defqon1 en internationale takeovers. Het gaat wel hard na die Superstruct overname, waar branding belangrijker lijkt dan de muziek zelf.

Prima plaatje trouwens van J&W die (gelukkig) nooit in de raw pvc kicks zijn meegegaan:
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_214842777
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Das balen, die locatie op dat terrein was top. Ook al ga ik niet dit jaar, maar normaal was het wel vaste prik om te pendelen tussen trance en Q, maja helaas...

Tja, Q gaat met al die "last announcements" toch wel een andere kant op de laatste jaren. Geen Qapital meer, geen Qontinent meer, geen Qlimax meer. Lijkt erop dat ze zich nu vooral gaan focussen op Defqon1 en internationale takeovers. Het gaat wel hard na die Superstruct overname, waar branding belangrijker lijkt dan de muziek zelf.

Prima plaatje trouwens van J&W die (gelukkig) nooit in de raw pvc kicks zijn meegegaan:
Toevallig heeft Wouter Tavecchio (founder Q-Dance) hier van de week een praatje over gedaan:

Komt er op neer dat er te weinig winst gepakt wordt op andere feesten. Samenvatting van Chat:
quote:
Q-dance heeft niet al zijn evenementen volledig stopgezet, maar het heeft besloten om een einde te maken aan enkele van zijn meest iconische evenementen, zoals Qlimax. De voornaamste reden hiervoor, zoals uitgelegd door Wouter Tavecchio, de oprichter van Q-dance, is gebaseerd op creativiteit. Het bedrijf voelde dat het de creatieve grenzen had bereikt van wat het kon doen met evenementen zoals Qlimax. In plaats van elk jaar hetzelfde format te herhalen, wil Q-dance innovatief en vooruitstrevend blijven, altijd streven naar iets fris en unieks voor zijn publiek.

Een andere belangrijke factor die deze beslissing beïnvloedde, is het veranderende economische landschap. De stijgende kosten van het organiseren van grootschalige evenementen, samen met de aankomende verhogingen van de btw, hebben het moeilijk gemaakt voor het bedrijf om de kwaliteit en schaal van deze evenementen te handhaven zonder de ticketprijzen aanzienlijk te verhogen. Tavecchio benadrukte dat Q-dance zijn fans niet te veel wil laten betalen, maar eerder wil zorgen voor een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding.

Daarnaast is de beslissing deels strategisch, waardoor Q-dance zich meer kan richten op andere projecten en mogelijk nieuwe en innovatieve concepten kan ontwikkelen. Het bedrijf is nog steeds financieel sterk en blijft succesvol met andere evenementen, zoals Defqon.1, dat een van de grootste en meest succesvolle festivals onder het Q-dance-merk blijft.

Samenvattend heeft Q-dance besloten om bepaalde evenementen, zoals Qlimax, stop te zetten om stagnatie te voorkomen, zich aan te passen aan economische druk, en ervoor te zorgen dat ze in de toekomst hoogwaardige, innovatieve ervaringen blijven bieden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_214843002
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef dimmak het volgende:

[..]
Toevallig heeft Wouter Tavecchio (founder Q-Dance) hier van de week een praatje over gedaan:

Komt er op neer dat er te weinig winst gepakt wordt op andere feesten. Samenvatting van Chat:
[..]

ben benieuwd naar de nieuwe concepten de komende jaren, vooral in NL. Mooi praatje wel
pi_214843246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij is hij niet helemaal eerlijk en laat hij ook niet het achterste van z’n tong zien wat betreft het annuleren van oa Qlimax (wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk)..

Ik geloof nooit dat Q-Dance geen creativiteit meer weet omtrent het Qlimax-verhaal. Dat je daar niet meer kan groeien begrijp ik, maar een reden opgegeven dat er geen creativiteit meer is en het verhaal ‘klaar’ is geloof ik niet. Denk dat het verhaal bij Defqon met de ‘warriors’ wat al jarenlang het thema is eerder creativiteit mist qua thema. Daarvoor nog ‘dragonblood’ gehad geloof ik?

Nee, ik vind het jammer dat er een andere weg is ingeslagen. Feesten zoals InQontrol, Qlimax, Q-Base liepen goed. Dat het allemaal wat rawer wordt kan ik inkomen, maar dat hoeft geen dealbreker te zijn.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:28:40 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214843879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:33 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Volgens mij is hij niet helemaal eerlijk en laat hij ook niet het achterste van z’n tong zien wat betreft het annuleren van oa Qlimax (wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk)..

Ik geloof nooit dat Q-Dance geen creativiteit meer weet omtrent het Qlimax-verhaal. Dat je daar niet meer kan groeien begrijp ik, maar een reden opgegeven dat er geen creativiteit meer is en het verhaal ‘klaar’ is geloof ik niet. Denk dat het verhaal bij Defqon met de ‘warriors’ wat al jarenlang het thema is eerder creativiteit mist qua thema. Daarvoor nog ‘dragonblood’ gehad geloof ik?

Nee, ik vind het jammer dat er een andere weg is ingeslagen. Feesten zoals InQontrol, Qlimax, Q-Base liepen goed. Dat het allemaal wat rawer wordt kan ik inkomen, maar dat hoeft geen dealbreker te zijn.
Het is allemaal de schuld van RAW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:56:39 #60
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_214845670
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_214866275
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:33 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Zeker, mooi marketingpraatje wel.

Uiteindelijk gaat het gewoon om te knaken.
pi_214866739
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Het is allemaal de schuld van RAW
Als dat zo is, dan had Qapital wel mogen blijven...
  maandag 2 september 2024 @ 10:32:45 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214866859
Gister op Mysteryland wel een beetje Q gemist op de berg. Het was een stuk rustiger en bij de endshow was het beneden al half leeg zelfs. Desalniettemin een beetje nieuwe liefde gevonden in hard techno.

Hardstyle Elite was overigens gewoon zoals Q altijd doet qua djs en mc. Maar dan kleiner en minder bombarie.
pi_214867923
quote:
19s.gif Op maandag 2 september 2024 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op Mysteryland wel een beetje Q gemist op de berg. Het was een stuk rustiger en bij de endshow was het beneden al half leeg zelfs. Desalniettemin een beetje nieuwe liefde gevonden in hard techno.

Hardstyle Elite was overigens gewoon zoals Q altijd doet qua djs en mc. Maar dan kleiner en minder bombarie.
Was dat nu hard techno dan bij de piramide?
  maandag 2 september 2024 @ 14:06:17 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214868760
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 12:28 schreef dimmak het volgende:

[..]
Was dat nu hard techno dan bij de piramide?
Yes. Nooit meer naar huis was de host.
pi_215090718

Kon jullie deze track, die ik vandaag weer een keer hoorde, niet onthouden!
  donderdag 26 september 2024 @ 12:13:57 #67
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215097764
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215099175
quote:
Man wat een knaller. Ik stond hier ook bij maar heb hem zo niet meer in herinnering. Misschien omdat we ergens aan de zijkant stonden en ietsjes vroeger vertrokken.

Kent iemand toevallig nog een plek waar die set te downloaden is? Vroeger had je nog lsdb.nl maar die updaten nauwelijks meer helaas.

Wil hem hebben voor in de auto.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_215099340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Man wat een knaller. Ik stond hier ook bij maar heb hem zo niet meer in herinnering. Misschien omdat we ergens aan de zijkant stonden en ietsjes vroeger vertrokken.

Kent iemand toevallig nog een plek waar die set te downloaden is? Vroeger had je nog lsdb.nl maar die updaten nauwelijks meer helaas.

Wil hem hebben voor in de auto.
als de hele set op youtube staat kan je die omzetten naar mp3. Ff googlen moet te vinden zijn
pi_215102623
Song · Nagoom · 2024

die kicks van Nagoom, wat dik! Elements is een persoonlijke favoriet O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 27 september 2024 @ 02:54:17 #71
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215104335
pi_215106485
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:55 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als de hele set op youtube staat kan je die omzetten naar mp3. Ff googlen moet te vinden zijn
Ah, wist niet dat dat nog steeds kon. Kende vroeger wel zulke YouTube -> MP3 converters maar dacht dat die allemaal inmiddels geblokkeerd waren. Ik zal nog eens kijken, thanks.
pi_215136764
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 12:04 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Ah, wist niet dat dat nog steeds kon. Kende vroeger wel zulke YouTube -> MP3 converters maar dacht dat die allemaal inmiddels geblokkeerd waren. Ik zal nog eens kijken, thanks.
Nee, zijn er idd nog. Niet dat ik er nog veel van gebruik maak nu ik alles stream op Spotify, maar mijn ervaring is dat setjes van minder dan een uur te downloaden zijn met de meeste converters. Zorg wel voor een goede adblocker. :X

December wordt wel een leuk hardstyle maandje: eerst afscheidsfeest Frequencerz, weekje later B-Front 20 years, en weekje later early feestje Memorylane in Klokgebouw. 3 weken achter elkaar is inmiddels een beetje te veel van het goede, maar voor de zekerheid voor alle 3 tickets, en dan zie ik wel wat ik meepak. :Y

Maar eerst nog de laatste Qlimax (en wellicht nog wat meer dingen) maar die skip ik ivm vakantie.

Last but not least: Noisecontrollers come back trouwens op 8 november. ^O^ (geen event announced tot nu toe maar wel benieuwd waarmee hij komt...)
  maandag 30 september 2024 @ 14:57:24 #74
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_215136815
Laatste feestje was VWAB festival. Deze lijkt me ook wel interessant:

Tics van je petten.
  maandag 30 september 2024 @ 17:07:48 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215138270
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 14:57 schreef nattermann het volgende:

[ afbeelding ]
Oh cool, om de hoek. Overdag. Kaartje onder 60 euro. Ik ga even kijken of er interesse is.
pi_215141352
Nice, deze had ik nog ff over het hoofd gezien. Leuke line-up. Genoeg keuze die dag w.b. early / euphoric...

VWAB was ik ff vergeten, maar dat is ook wel een must-go. :@ Hoop toch nog steeds stiekem dat dat outdoor festival niet iets eenmaligs was...
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:10:54 #77
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_215148426
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 14:57 schreef nattermann het volgende:

[ afbeelding ]
Aanwezig uiteraard, maar eerst nog Powermode, VWAB en Melodic Madness w/
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 3 oktober 2024 @ 13:42:30 #78
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215166767
pi_215169698
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_215183600
Laatste Qlimax present
Waarschijnlijk naar Eternal in december in Rosmalen
En waarschijnlijk naar Defqon zondag met een dikke legendsset O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_215188756
quote:
Nachtwerk! Daar zijn we toch te oud voor? _O-
gr gr
pi_215190170
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 23:31 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Nachtwerk! Daar zijn we toch te oud voor? _O-
ik hoop van niet, moet ook nog terug rijden :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_215199669
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 14:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Nee, zijn er idd nog. Niet dat ik er nog veel van gebruik maak nu ik alles stream op Spotify, maar mijn ervaring is dat setjes van minder dan een uur te downloaden zijn met de meeste converters. Zorg wel voor een goede adblocker. :X

Gelukt!
pi_215257626
Progressive Hardstyle album is dik! _O_
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 10:41:45 #85
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_215379066
👾
pi_215406138
Volgend jaar zomer weer VWAB outdoor *O* 8-) _O_
pi_215549244
  woensdag 13 november 2024 @ 21:43:51 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215573982
Bekijk deze YouTube-video

Qlimax re-runs. Ze zijn inmiddels bij 2017 aangekomen.
  zaterdag 16 november 2024 @ 22:30:25 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215604597

Is het weer pre-recorded zoals Dediqated?
pi_215605127
Lijkt het wel op idd
pi_215611426
Begin van de avond was wel echt genieten hoor.

Heady tribute ook.

En die eerste Noisecontrollers plaat, poahhh

[ Bericht 12% gewijzigd door Ronzz op 17-11-2024 23:03:56 ]
  maandag 2 december 2024 @ 19:31:29 #92
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_215750442
👾
pi_215750943
quote:
Bizarre set. Een een aantal tracks die ik al een hele tijd niet had gehoord. O+
  zaterdag 14 december 2024 @ 11:07:18 #94
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_215864778
👾
pi_215952145
Vandaag echt extreem genoten op Eternal!

Wat is het een verademing om tegen het einde van een feest niet naar booskijkende mensen te hoeven kijken, maar naar een vrolijke menigte O+
Sets waren goed, vooral Wildstylez Sound Rush :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 22 december 2024 @ 20:32:38 #96
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_215961927
Demi Kanon, Adrenalize, Solstice en Wasted Penguinz waren ook erg goed weer :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door mstx op 23-12-2024 09:43:05 ]
👾
pi_215966468
Fijn om te horen dat het een goed feestje was. Euphoric lijkt echt weer een comeback te maken, mooi. Ik zat even verderop, op Memorylane, lekkere ouwe classics, was ook prima. ^O^

De 2 weekenden ervoor nog Frequencerz afscheidsfeest en 20 years of B-Front meegepakt, wat een sfeer daar ook, genoten op deze 2 feesten. O+

Nu maar ff met Kerst afschakelen. :@
pi_216093914
Frequencerz last run was aardig, maar had ik meer van verwacht op de een of andere manier. En niet helemaal hun last run, want ze staan komend jaar gewoon nog op een aantal feestjes :+

Eternal was geweldig! Vooral de sets van DBST en Noisecontrollers vond ik top! *O*

Overigens hier ook heel blij dat Euphoric weer een comeback lijkt te maken, ook Melodic Madness in november was heerlijk. Classics and Euphoric for the win! ^O^
  donderdag 2 januari 2025 @ 12:45:15 #99
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_216145889
  donderdag 2 januari 2025 @ 13:15:00 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216146154
quote:
Waren alle sets maar zo kort? Ik zie echt max 30 min op YT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')