abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2024 @ 22:45:51 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211898862
De afgelopen 2 maanden ben ik intensief aan het sporten. 4 dagen per week train ik kracht en de andere 3 dagen maak ik wandelingen of fiets ik. Ik heb namelijk als doel om voor 1 maart ( dan ga ik op vakantie) helemaal strak te zijn.

Het probleem is dat ik niet afval maar juist aankom. Ik ben 1.65 en ben op dit moment 3 kilo aangekomen ( weeg nu 61). Nu ken ik het verhaal dat spieren zwaarder zijn maar ik pas opeens sommige rokjes ook niet meer.

Ik ben nu dus van plan strenger op voeding te zijn omdat het resultaat niet lonend is op dit moment. Heeft iemand nog advies?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 22:47:56 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211898896
iedere dag 3 uur lang hardlopen en je mag alleen appels eten dan val je heel snel af en word je superstrak en aantrekkelijk
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 2 januari 2024 @ 22:48:54 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_211898919
Stop met eten
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_211898974
Marathonlopen.
pi_211899040
Minder vreten
U MAD?
pi_211899093
Sowieso moet je naakt op de weegschaal staan, dat kan nog wat schelen.

Maar ik heb geen tips, behalve dat de getallen die je noemt toch niet op overgewicht wijzen ofzo.
pi_211899106
Rauwe kipfilet dieet werkt ook!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 2 januari 2024 @ 23:07:32 #8
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211899190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
Sowieso moet je naakt op de weegschaal staan, dat kan nog wat schelen.

Maar ik heb geen tips, behalve dat de getallen die je noemt toch niet op overgewicht wijzen ofzo.
Het belangrijkste is mijn buik weg trainen en vet rondom mijn heupen zodat ik een bikini aan kan.
pi_211899200
Nuchter wegen na het uit bed stappen, wel eerst naar de wc

En verder
2,5l water per dag
2 glazen halfvolle melk (eiwitten) per dag
Voldoende groente en fruit
Muesli van zonnatura in je magere kwark (eiwitten) met blauwe bessen
Wit brood want meer eiwitten (goed voor herstel) dan in bruin brood
Zeeuws meisje light smeerboter bevat de minste caloriën per 100gram
4 keer per dag wat eten (voorbeeld: 9:15, 12:45, 16:45, 19:30)
Een handje vol ongezouten noten
Geen tussendoortjes
pi_211899258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Het belangrijkste is mijn buik weg trainen en vet rondom mijn heupen zodat ik een bikini aan kan.
Succes!
  dinsdag 2 januari 2024 @ 23:16:40 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_211899281
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:07 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik weet niet waar jij je bikini hebt zitten, maar die zit bij de meeste vrouwen wat hoger volgens mij
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_211899320
@britneycheers
We kunnen moeilijk advies geven als we je voedingspatroon niet kennen.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 23:20:54 #13
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211899345
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:08 schreef Nober het volgende:
Nuchter wegen na het uit bed stappen, wel eerst naar de wc

En verder
2,5l water per dag
2 glazen halfvolle melk (eiwitten) per dag
Voldoende groente en fruit
Muesli van zonnatura in je magere kwark (eiwitten) met blauwe bessen
Wit brood want meer eiwitten (goed voor herstel) dan in bruin brood
Zeeuws meisje light smeerboter bevat de minste caloriën per 100gram
4 keer per dag wat eten (voorbeeld: 9:15, 12:45, 16:45, 19:30)
Een handje vol ongezouten noten
Geen tussendoortjes
Lijkt wel een crashdieet. :/

Het moet ook op langer termijn vol te houden zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door britneycheers op 02-01-2024 23:27:58 ]
pi_211899370
Moslims zijn dan weer in het voordeel op de weegschaal, die snijden gewoon stukjes weg.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 23:26:34 #15
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211899412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:19 schreef Vincent_student het volgende:
@:britneycheers
We kunnen moeilijk advies geven als we je voedingspatroon niet kennen.
In de ochtend neem ik een proteine shake en daarna vaak een tostie of iets dergelijks of omelet dan ga ik sporten maximaal 1 uur. Vervolgens heb ik erg honger en ga ik naar de subway of de bakker, ja ik weet het :') daarna eet ik vaak wel wat gezonds tussendoor maar ik drink veel fanta en limonade op een dag. In de avond eet ik vrijwel altijd gezond en voor het slapen wat fruit of yoghurt.

Ik moet wel toegeven dat ik de afgelopen maand 3/4 keer in de week alcohol heb gedronken. Ik weet dat het niet goed is maar ik weet niet of het effect zo groot is op je lichaam. Ik had daardoor wel minder energie en kracht met sport.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 23:28:39 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211899437
Je moet nooit kijken naar je gewicht als je sport, maar naar je figuur.

Verder zijn 3 dingen heilig.

Langzame koolhydraten ipv snelle koolhydraten.
Onverzadigde vetten ipv verzadigde vetten.
Geen toegevoegde suikers.

En eet normale porties.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211899448
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:26 schreef britneycheers het volgende:

[..]
In de ochtend neem ik een proteine shake en daarna vaak een tostie of iets dergelijks of omelet dan ga ik sporten maximaal 1 uur. Vervolgens heb ik erg honger en ga ik naar de subway of de bakker, ja ik weet het :') daarna eet ik vaak wel wat gezonds tussendoor maar ik drink veel fanta en limonade op een dag. In de avond eet ik vrijwel altijd gezond en voor het slapen wat fruit of yoghurt.

Ik moet wel toegeven dat ik de afgelopen maand 3/4 keer in de week alcohol heb gedronken. Ik weet dat het niet goed is maar ik weet niet of het effect zo groot is op je lichaam. Ik had daardoor wel minder energie en kracht met sport.
Goh, inderdaad echt totaal onbegrijpelijk dat het je maar niet lukt om af te vallen.
pi_211899453
quote:

[..]

Subway: veel calorieën. Fanta en frisdrank bevatten heel heel heel veel suiker. Geen idee hoeveel alcohol je drinkt 3/4 keer per week. Maar hierbij heb je wel de flinke dikmakers mee gehad. Je zou de frisdrank en fanta moeten laten staan en dit vervangen met koffie en thee zonder melk/suiker. Broodje kaas in plaats van Subway kan ook helpen.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 23:34:17 #19
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211899475
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:30 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Subway: veel calorieën. Fanta en frisdrank bevatten heel heel heel veel suiker. Geen idee hoeveel alcohol je drinkt 3/4 keer per week. Maar hierbij heb je wel de flinke dikmakers mee gehad. Je zou de frisdrank en fanta moeten laten staan en dit vervangen met koffie en thee zonder melk/suiker. Broodje kaas in plaats van Subway kan ook helpen.
Alcohol ga ik de komende tijd niet drinken dus dat is in ieder geval al 1 factor die makkelijk weg te strepen is. Frisdrank is het moeilijkste. Fanta kan wel weg maar ik de limonade vind ik moeilijk.
pi_211899523
Twee maanden. Dat is niks. Gewoon volhouden, minder alcohol en een beetje normaal eten en dan ga je wel afvallen.
Aldus.
pi_211899667
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:34 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Alcohol ga ik de komende tijd niet drinken dus dat is in ieder geval al 1 factor die makkelijk weg te strepen is. Frisdrank is het moeilijkste. Fanta kan wel weg maar ik de limonade vind ik moeilijk.
Ik weet er alles van.
Ik hou van lekker eten en koekjes tussendoor. Dat moest dus anders. Wat bij mij heel erg hielp is een hobby waarin je jezelf helemaal kwijt kunt. De een vervangt de ander. En het went echt. Als je limonade vervangt met thee zonder suiker is het in het begin moeilijk. Later weet je gewoon niet beter.
pi_211899708
Je eetpatroon heeft veel meer effect op afvallen dan sporten. Ik zou een calorietracker app downloaden en daar invullen wat je eet zodat je een beetje inzicht krijgt waar de calorieën inzitten. Veel mensen denken dat ze gezond bezig zijn maar als ze dan eens kritisch kijken naar wat ze eten blijkt het vies tegen te vallen. Het zit ‘m vaak in de kleine dingen.
pi_211899752
quote:

[..]

Is al niet veel mis mee. Misschien kun je dit veranderen:
Neem fanta zero
Neem geen shake als ontbijt, gewoon een glas water. Neem dan niks tot lunch.
Doe je ding.
Sport ‘s avonds en eet daarna niks tot weinig.

Alcohol mag maar liever 2x pw ipv 4.

Ohja, de training. Ga proberen of je HIIT kunt doen. Wel met gewicht. (Juice and Toya)
Vakman pur sang
  woensdag 3 januari 2024 @ 03:19:55 #24
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211899932
Je bent 165 cm hoog en je weeg 61 kg.

Je zit middenin de box voor gezond gewicht.

Afvallen door te sporten lijkt me dan ook een onmogelijke opgave. Zoals je zelf al stelt kom je aan door spieropbouw.

Je mag nog wel een kilo of 2 kwijt voor het ondergewicht gaat heten, maar daarvoor is sporten in de sportschool dus niet echt een goed idee.

Wat is precies je doel?

Een strakker lichaam? Dan is sporten een goed idee, maar stop dan met kijken naar de weegschaal
En ja dan ga je breder worden dus nieuwe kleding moeten kopen.

Minder massa? Met welke reden?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  woensdag 3 januari 2024 @ 07:04:46 #25
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211900092
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 00:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is al niet veel mis mee. Misschien kun je dit veranderen:
Neem fanta zero
Neem geen shake als ontbijt, gewoon een glas water. Neem dan niks tot lunch.
Doe je ding.
Sport ‘s avonds en eet daarna niks tot weinig.

Alcohol mag maar liever 2x pw ipv 4.

Ohja, de training. Ga proberen of je HIIT kunt doen. Wel met gewicht. (Juice and Toya)
Ik lust geen light producten.

Die shake heb ik wel degelijk nodig om spiermassa op te bouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')