Dat was een grap van mij. Ik weet niet of hij homo is.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Oh, richt jij daar liever je pijlen op.
Oh heb jij de rechten gekocht?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat was een grap van mij. Ik weet niet of hij homo is.
Oh, heb je onderzoek gedaan?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
Boring. Niemand wil naar Alexander luisteren joh.
D66'ers haten ook alles en iedereenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef potjecreme het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen D66. Het is gewoon zielig die haat.
Het komt wat laf over.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef potjecreme het volgende:
D66 is gewoon veel te wokequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef potjecreme het volgende:
Daar moet je dan voor betalen neem ik aan. Leuk als voetbal interessant voor je is. Goede verslaggeving?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 in VBL / Rondo #21: Elke week nieuwe gasten om de tafel
Als je Ziggo hebt zit het gewoon in het pakket. Op ZiggoSport te zien. Ja, serieus met af een toe een kwinkslag. Jan Mulder zit er soms ook, z'n zoon iets vaker. Ook Watereus en Boularouz en van der Vaart. Vooral geniet ik van Marco.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar moet je dan voor betalen neem ik aan. Leuk als voetbal interessant voor je is. Goede verslaggeving?
Na De Braboneger weer een negerin in de zaal. Pure aids gasten.quote:Donderdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjewinter op het programma. Pieter Cobelens, Sosha Duysker, Merel Ek, Ricky Evers en Rutger Castricum schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |